Ga nu ff slapen en als je wakker bent kom je nachtbaggerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb nog steeds kendricks nieuwe album niet geluisterd
zo zo zoo moe
nee want ik moet snachts slapen zodat ik sochtends kan leren morgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ga nu ff slapen en als je wakker bent kom je nachtbaggeren
Lekker stoer anoniem op het internet veilig achter m'n computertje toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
TARDIS zit weer ruzie te maken hoor verassend
Leren gaat toch beter met een deadlinequote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee want ik moet snachts slapen zodat ik sochtends kan leren morgen
ja echt hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Leren gaat toch beter met een deadline
weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb nog steeds kendricks nieuwe album niet geluisterd
zo zo zoo moe
en je houdt van kendrick ook nog, wat wil je nog meerquote:
niet moeten lerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en je houdt van kendrick ook nog, wat wil je nog meer
Waarom sta ik niet meer in jouw sig danwel ondertitelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Leren gaat toch beter met een deadline
Eend het is uit, accepteer het gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer in jouw sig danwel ondertitel
natuurkunde, scheikunde, wiskunde, economie, engels, biologie..en dan stof van het hele jaar im fuckedquote:
Wow oke dan is dit mijn laatste bericht ga nu de intercity koppenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Eend het is uit, accepteer het gewoon
Dit is emotionele chantage en we weten allebei dat je je zolder niet af durft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wow oke dan is dit mijn laatste bericht ga nu de intercity koppen
Heb je al boodschappen gedaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit is emotionele chantage en we weten allebei dat je je zolder niet af durft.
Ik rij niet zelf helaas. Anders was ik wel met 140 geknald langs elk station met een dikke middelvinger naar hun. Nee ik zat braaf in een stampesvolle intercity naar huisquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vracht of passagiers? Vracht lijkt me een toffe baan.
Ahzo. Op Moerdijk een ritje met die gasten meegemaakt. Best tof. Flinke trein, met zo'n rood ding ervoor. Leuke ervaring.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik rij niet zelf helaas. Anders was ik wel met 140 geknald langs elk station met een dikke middelvinger naar hun. Nee ik zat braaf in een stampesvolle intercity naar huis
Zo, intensieve speler hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik heb pijn in mn wijsvinger door hax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |