quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een uitgebreide OP. Jammer dat het me geen flikker boeit wie deze users zijn en wat er al dan niet met hen is gebeurd.
Linkquote:Tussen Ede-Wageningen en De Klomp/Wolfheze rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
Prognose: de verstoring duurt nog tot 2:00 uur.
zaterdag 21 maart 00:04
Ik heb begrepen dat hij uit omgeving Den Haag komt. Heeft ie eerst nog een behoorlijk stuk gereden.quote:
Het was me er wel eendje heh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij uit omgeving Den Haag komt. Heeft ie eerst nog een behoorlijk stuk gereden.
rip
quote:
Verdomme het zal toch echt zo zijnquote:
Als de breakup niet genoeg was geweest was het nieuws over de olieprijs wel het laatste zetje.quote:
Tja, maar je dacht gisteren ook dat ik opgenomen was, dus jouw gokjes kunnen we ook niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
wellicht is eend opgenomen in een psychiatrisch kliniek. S_Z heeft daar toch al een abonnement. Misschien zijn ze samen gegaan
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een uitgebreide OP. Jammer dat het me geen flikker boeit wie deze users zijn en wat er al dan niet met hen is gebeurd.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, maar je dacht gisteren ook dat ik opgenomen was, dus jouw gokjes kunnen we ook niet meer serieus nemen.
Denk je dat het helpt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet ik mezelf laten opnemen
Echt zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
#illuminatiquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Precies vandaag in mijn fobo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |