Ach, als je de spelling en grammatica van de jeugd ziet, dan zou je denken dat er flink wordt bezuinigd op Nederlands…quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is het rendementsdenken van de huidige uni's
Ze besparen nu zelfs al op de punten en de komma's
Goed hoorquote:
die staat me niet zo aanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat er nog iemand naar de Eiffeltoren?
Veel eerstejaars moeten bij ons al verplicht voor ze aan hun studie beginnen een zomercursus Nederlands en Engels volgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als je de spelling en grammatica van de jeugd ziet, dan zou je denken dat flink wordt bezuinigd op Nederlands…![]()
Coolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed hoor
MH is nog steeds bezet en de nieuwe Uni's worden overal op de wereld opgericht Amsterdam, Madrid, London, Dublin, Toronto, Capetown, Delhi. Red squares everywhere!
Annabella.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Op religieus gebied heb je daar HEEL veel van!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik dit nummer hoorde vond ik het heel erg veel lijken op Anouk - Birdsquote:
zo'n ding heeft wat met een kruis maar daat houdt het ook wel op jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Op religieus gebied heb je daar HEEL veel van!
Ik wist niet dat je erop kon zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Op religieus gebied heb je daar HEEL veel van!
Ik ga dat ook niet doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je erop kon zitten.
lijkt me best pijnlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je erop kon zitten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n ding heeft wat met een kruis maar daat houdt het ook wel op ja
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek ToT.
Ik zal plat
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek ToT.
Ik zal plat
Dank voor de muziek ToT.
Ik zal plat
slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek ToT.
Ik zal plat
Oyasumi nasai, oni-sanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek ToT.
Ik zal plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |