Ow schildpadjesquote:
Aww prettyquote:
Die van jou heeft ook zo'n klein koppie, maar die van mij kijkt niet bijdehand, die kijkt zieligquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijkt die van jou ook zo bijdehand?
[ afbeelding ]
Leuk kittens dus nogquote:
Hier was ie net uit het asielquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van jou heeft ook zo'n klein koppie, maar die van mij kijkt niet bijdehand, die kijkt zielig
Doordrinken dusquote:
Wat een hummeltje!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier was ie net uit het asiel
[ afbeelding ]
Mijn vorige ze was 15 jr. die moest ik vorig jaar juni laten inslapen. En toen nam ik deze toen ze 11 weken jong waren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk kittens dus nog
Moest eens heel erg hard lachen om een post van een behoorlijk stoere knaap in een SC op FOK!, "Uh, katten mensen hier? Mijn kat valt plotseling om, heb ik nu een defecte kat?" Was ook een kitten die gewoon vanuit rennen plomp op de grond in slaap viel
Truste!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Leuk om al die poezenspam te zien![]()
Maar nu tijd voor bed en misschien tot een volgende keer
slaap lekker en don't be a strangerquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Je bent altijd welkom.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]CU Deisyy, leuk je weer eens gezien te hebben, en wie weet kom ik ook eens in de 40+ SC langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |