Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze deze blijven aanduiden als prijsvechter, ze zitten totaal niet in dezelfde pot te roeren als easyet en consorten.
Transavia is ook al tijden met een gelijksoortig idee bezig.
Zoveel Ryanairs heb ik de laatste tijd niet uit de lucht zien vallen, wel vliegtuigen van grotere airlines...
Zo snel mogelijk naar een lagere hoogte zakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat is een emergency descent, ja sorry hoor
Dus datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef -0- het volgende:
[..]
Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.
Wat de een is voor KLM is de andere voor Lufthansa: Een dochtermaatschappij welke prijstechnisch vaak gunstig alternatief naar populaire bestemmingen in Europa, vooral naar toeristengebieden.
Echte prijsvechters zijn natuurlijk Ryanair en Easyjet.
Meer dan een kilometer per minuut is zeker niet normaal, 300-400 meter per minuut is normaal. Dat verschil merk je wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De daling was in elk geval toch vrij "normaal". (op hetzelfde schema als een daling voor een landing bv) De passagiers zullen die wellicht nauwelijks gemerkt hebben.
Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 x a320
1 x a321
1x a330
Op hoeveel vluchtbewegingen?
Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 21:52:51FRENCH AIR FORCE JET SCRAMBLED AFTER GERMANWINGS FLIGHT FAILED TO MAKE RADIO CONTACT, BFMTV SAYS #4U9525 reageer retweet
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Blistering het volgende:
Het is irrelevant om maatschappijen te gaan vergelijken dunkt mij. Alle maatschappijen zijn gebonden aan dezelfde veiligheids- en onderhoudsvoorschriften.
Dat het nu een GermanWings A320 betreft is toeval, voor hetzelfde geld was het er eentje van AirBerlin of Vueling.
Moet je hier eens kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.
Ik zeg dat hier thuis ook, maar ja...
Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Is er eigenlijk ooit al een ongeval gebeurd met een Ryanair of Easyjet toestel ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Allebei nog geen enkel fataal ongeluk in hun geschiedenis gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
Of een monteur die de cabinedruk even op manual zet en vergeet de knop weer op 'auto' te zetten, of een stripje op de vleugel wat niet goed is vastgezet door een dienstwissel, of , of...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Klopt, heb ik al een keer bekeken nav MH17, gekkenwerkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken
http://www.flightradars.eu/en_radarbox24.html
En dan is het nu nog rustig.
quote:The latest air disaster took place today when the aircraft was flying above the 29,050 foot boundary that was established by God - the boundary that man must not pass over:
According to flight data from FlightAware 24, the aircraft was cruising at 38,000 feet at 532mph at 9.30am local time (10.30 GMT). It started losing altitude to 37,975 by 10.31am with the speed reportedly increasing to 548mph. But 10.41am, the last reported radar returns had the aircraft descending to 6,800 feet at 434mph. The aircraft took ten minutes to drop 31,200 feet, suggesting the pilots may have been battling to control or land the plane before it crashed. Daily Mail Read More>>>
Couple of things:
Either the Germanwings pilot is a Muslims and committed Jihad Suicide by crashing the plane into the Mountain.
Or the pilot (non-Muslim) was under the influence of the demons who inhabit the atmosphere above the 29,050 ft boundary.
Too impossible to believe? Yea...but the lot of you fools believe in space aliens and such stupid nonsense.
And go ahead and keep on blaming mechanical failure because the industry will one day have to repeat the same excuse on monthly basis then on a weekly basis then on a daily basis. It will be enough to scare the lot of you.
As Our Lady of La Salette warned:
The demons of the air together with the Antichrist will perform great wonders on earth and in the atmosphere, and men will become more and more perverted.
You already know that the lot of you are more and more perverted......you just haven't yet been convinced of the terrible wonders performed by the demons of the air....expect more of these terrible wonders....
Iemand die zichzelf Roman Catholic Imperialist noemt.. Dan toch maar beter Benno Baksteen serieus nemen.quote:
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.
Ik hoop alleen niet dat die budget coaches kunnen bezuinigen op OH of spair parts.
Dat is niet de bedoeling, denk ik.
Ja Tenerife tikte aardig aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
En om maar eens een premium airline te vergelijken: bij KLM vluchten zijn al ruim 1.100 mensen omgekomen...
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
Ja, lijkt me voor wat onderhoud en vervanging wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.
Zijn dat geen Turkse Duitsers dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Wat fijn voor Kenrickquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
![]()
Ow jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6
Hi Fred
Zijn moslims hè.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Censuur door Erdogan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
Wat een artikelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
Triest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
Nou nou.quote:
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
Bergen zijn zeer verraderlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Loohcs het volgende:
Moest toch ff aan deze aflevering denken ook omdat ik 'm pas gezien heb denk ik.. Probleem met kunstmatige horizon. Ik weet niet of je overdag ook (zo snel) gedesoriënteerd kunt raken.
Nope. True, maar zou dan nog wel een explosie oid net vóór de klap kunnen zijn, gezien de omvang.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.
Lufthansa 1993:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.
Air France daarentegen... http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_accidents_and_incidents
Nee..gewoon gedesintegreerd door de hoge snelheid bij impactquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
Ja, dan val je in slaap achter het stuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |