Hup Hup Dalkurd FFquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
Die is overleden bijna 16 jaar oud. Jl. 6 oktober. Ze zou 28ste oktober 2014 16 zijn geworden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De hond die je hiervoor had is weggedaan omdat hij niet mee kon in het vliegtuig?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RT_com twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:06:45#4U9525: Opera singer Oleg Bryjak among dead in #Germanwings plane crash http://t.co/zU6hn03xzU http://t.co/7RTHiErBL4 reageer retweet
Zulke berichten altijd zeg, manmanman. Ja er zijn wat mensen die hebben omgeboekt maar ee zijn er ook weer wat die juist hebben omgeboekt zodat ze op deze vlucht terecht kwamen. Wat een enorme onzin altijd, die berichten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
Kwam het dan ook tegen op site van de Telegraaf.. de krant van pauper Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zulke berichten altijd zeg, manmanman. Ja er zijn wat mensen die hebben omgeboekt maar ee zijn er ook weer wat die juist hebben omgeboekt zodat ze op deze vlucht terecht kwamen. Wat een enorme onzin altijd, die berichten.
twitter:wol twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:18:29Een aantal crews van Germanwings weigerde vandaag “om persoonlijke redenen” te vliegen. Spiegel speculeert dat ze Airbussen niet vetrouwden. reageer retweet
twitter:russian_market twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:16:47German media reports that #GermanWings aircraft had technical issues yesterday and had to stay hours in Dusseldorf airport. reageer retweet
De laatste 2 voor deze zijn dat wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
De laatste 3/4 ongelukken zijn niet gebeurt tijdens landen en stijgen dus die statistiek wordt onderhand ook achterhaald
\
Oh lekker dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:wol twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:18:29Een aantal crews van Germanwings weigerde vandaag “om persoonlijke redenen” te vliegen. Spiegel speculeert dat ze Airbussen niet vetrouwden. reageer retweet
twitter:russian_market twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:16:47German media reports that #GermanWings aircraft had technical issues yesterday and had to stay hours in Dusseldorf airport. reageer retweet
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Is gefixt (deur van neuslandingsgestel) en daarna heeft ie gisteren Dusseldorf-Madrid-Dusseldorf en vandaag Dusseldorf-Barcelona gevlogen voordat ie aan de fatale vlucht begon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Nee boven zeequote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Piger het volgende:
Vanaf welke locatie op de kaart in de OP is de daling ingezet?
Was dat al boven land? Een landing op zee geeft meer kansen lijkt me.
Ja, was het eerste dat ik ook dacht van Barcelona naar Barcelonnette...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Hyperdude het volgende:
Barcelonnette ipv. Barcelona in de TomTom getikt?
Suggestie van mijn neefje.
11 jaar
Weigeringen vonden plaats na het ongeval. Niet daarvoor. Vandaar ook de geschrapte vlucht eerder vandaag, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.quote:
Nog weinig tijd gehad om me er in te verdiepen vandaag, maar nu je dat zo zegt ben ik het zeker met je eens. Als je ziet dat je alleen maar blijft dalen hou je het vliegtuig wel bij de bergen weg ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:53 schreef Piger het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.
Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Nouja, als je bijvoorbeeld een emergency descent uitvoert, dan ga je eerst maar eens zakken. Daar moet je je hoofd al genoeg bijhouden. Als je eenmaal op een lagere hoogte weer level vliegt, je de maskers af kunt doen en de rust wedergekeerd is, dan ga je eens kijken naar een uitwijkhaven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:53 schreef Piger het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.
Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Allemaal stukjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel respect voor de mensen die op de rampplek aan het werk moeten... Vrees dat de lichamen niet meer intact zijn.
Of ze merkten niet dat ze aan het dalen waren. Is al eerder gebeurd, bvb https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_401quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:53 schreef Piger het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.
Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Is een lineaire daling logisch, in geval van defecten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nouja, als je bijvoorbeeld een emergency descent uitvoert, dan ga je eerst maar eens zakken. Daar moet je je hoofd al genoeg bijhouden. Als je eenmaal op een lagere hoogte weer level vliegt, je de maskers af kunt doen en de rust wedergekeerd is, dan ga je eens kijken naar een uitwijkhaven.
Uitzonderingen hierop zijn natuurlijk boven hoog terrein. Dan wordt er van tevoren geplanned wat er moet gebeuren bij eventuele decompressie of n-1 (denk aan ontsnappingsroutes, beslissingspunten, enzovoorts)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |