abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:36:15 #121
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151000679
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef alpeko het volgende:

[..]

Onzin en bangmakerij. In Europa is er scherp toezicht op.
Die piloten weigeren niet voor niets dienst. De A320 is van bewezen kwaliteit, dus het ligt blijkbaar niet aan de constructie maar aan het onderhoud.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:36:17 #122
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151000680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Dit is geen echte prijsvechter. Dit is eerder een versie van Lufthansa met minder luxe die op kleinere luchthavens vliegt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151000691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Ik denk het ook.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_151000695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
Wilde voor mei ook een vliegreisje Spanje boeken als verrassing....
:')
pi_151000705
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Ja dat gevoel heb ik ook heel sterk.
Dat de kwaliteit toch lager ligt ook.
pi_151000742
Hoeveel echte prijsvechters zijn de laatste jaren naar de grond gegaan?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_151000761
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef alpeko het volgende:

[..]

Zou niet voor het eerst zijn dat ze bij decompressie te laat de zuurstofmaskers opzetten
Standaard allereerste actie is zuurstofmaskers op. Dat zit er zo ingebakken bij trainingen, en er is echt geen reden om de volgorde van je procedure om te gooien.
Wellicht als je niet doorhebt dat er een decompressie is, maar dan zet je ook geen emergency descent in ;)
pi_151000807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die piloten weigeren niet voor niets dienst. De A320 is van bewezen kwaliteit, dus het ligt blijkbaar niet aan de constructie maar aan het onderhoud.
Het kan niet te maken hebben met het feit dat niet iedereen zin heeft om te gaan werken na het verlies van collega's die ze misschien wel goed kende?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:39:50 #129
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151000815
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef quirina het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html

Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
Zou zomaar kunnen. Piloten herkennen gevaar, zuurstofmasker op, emergency descent inzetten, flauwvallen want vergiftigd ipv hypoxia... einde verhaal via cfit

In jouw aangehaalde voorbeeld ging het trouwens om de-icing vloeistof
http://www.avherald.com/h?article=434e753b/0000&opt=0
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:40:00 #130
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151000823
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:39 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het kan niet te maken hebben met het feit dat niet iedereen zin heeft om te gaan werken na het verlies van collega's die ze misschien wel goed kende?
Dat kan best maar dat staat er niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151000840
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Nee, alleen dat je je pis moet ophouden, onderhoud is certified.
I´m back.
pi_151000841
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Standaard allereerste actie is zuurstofmaskers op. Dat zit er zo ingebakken bij trainingen, en er is echt geen reden om de volgorde van je procedure om te gooien.
Wellicht als je niet doorhebt dat er een decompressie is, maar dan zet je ook geen emergency descent in ;)
Mss is die descent wel ingezet door de auto pilot? Blijft speculeren dit.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:40:26 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151000846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dit is geen echte prijsvechter. Dit is eerder een versie van Lufthansa met minder luxe die op kleinere luchthavens vliegt ...
Ik snap ook niet hoe ze deze blijven aanduiden als prijsvechter, ze zitten totaal niet in dezelfde pot te roeren als easyet en consorten.
Transavia is ook al tijden met een gelijksoortig idee bezig.

Zoveel Ryanairs heb ik de laatste tijd niet uit de lucht zien vallen, wel vliegtuigen van grotere airlines...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151000859
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef alpeko het volgende:

[..]

Mss is die descent wel ingezet door de auto pilot? Blijft speculeren dit.
Dat doet een autopilot niet zelf :)
pi_151000874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zoveel van, een toestel dat al vele jaren gebruikt word en niet alleen door Lufthansa zou nu ineens niet veilig zijn waardoor piloten weigeren met een A320 te vliegen?
Ik zeg ook, als het waar is... ik denk ook niet dat maatschappijen gaan rotzooien met onderhoud structureel.
I´m back.
pi_151000897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat kan best maar dat staat er niet.
In Der Spiegel staat dat als speculatie.
pi_151000984
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dat doet een autopilot niet zelf :)
Gebeurde met een Franse vlucht ook. Oké dat was wel een testvlucht. En sowieso was dat een compleet ander verhaal. Slecht voorbeeld. Computer greep daar in met juiste desastreuze gevolgen.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:44:28 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001015
Je kunt net zo goed stellen dat de Airbus-reeks slecht is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151001093
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef alpeko het volgende:

[..]

Gebeurde met een Franse vlucht ook. Oké dat was wel een testvlucht.
Ja? Daar besloot de autopilot zelf een emergency descent in te zetten?
pi_151001148
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ja? Daar besloot de autopilot zelf een emergency descent in te zetten?
Nee computer hield daar het optrekken van de neus tegen omdat die dacht dat de landing was ingezet. Was een A320-111
pi_151001158
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ja? Daar besloot de autopilot zelf een emergency descent in te zetten?
http://en.wikipedia.org/wiki/XL_Airways_Germany_Flight_888T
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:49:01 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001183
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:49:17 #143
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151001191
Onzinnige speculatie. De A320 is een zeer betrouwbaar vliegtuig, en Airbus is wel de laatste naar wie gewezen kan worden.

Dan zou ik het eerder op gebrekkig onderhoud gooien.

Wat betreft de autopiloot, die (dis)engaged niet uit zichzelf.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_151001197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:44 schreef yvonne het volgende:
Je kunt net zo goed stellen dat de Airbus-reeks slecht is.
Lijkt me overdreven.
Toch?
I´m back.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:49:51 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me overdreven.
Toch?
http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:50:26 #146
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151001249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
Je houdt niet veel over zo hé ;)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_151001286
quote:
Wat heeft dit te maken met een autopilot die automatisch een emergency descent inzet bij een decompressie?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:51:19 #148
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151001295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
Na Airbus en Boeing zijn er toch niet veel andere vliegtuigbouwers?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:52:19 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001333
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Je houdt niet veel over zo hé ;)
Nee, maar het is ook om aan te tonen dat we nu wel van alles kunnen gaan lopen roepen, maar we weten het niet, alles is speculatie :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:52:50 #150
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151001355
quote:
Dat was geen emergency descent. Daar zeiden alle computers "doe het zelf verder maar".. wat de piloten niet (goed) deden.
pi_151001361
Wat is een emergency descent, ja sorry hoor
pi_151001370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
2 x a320
1 x a321
1x a330
Op hoeveel vluchtbewegingen?
I´m back.
pi_151001371
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:51 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met een autopilot die automatisch een emergency descent inzet bij een decompressie?
Dit gaat over de testvlucht waar jullie het over hadden dacht ik.. vandaar
pi_151001387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe ze deze blijven aanduiden als prijsvechter, ze zitten totaal niet in dezelfde pot te roeren als easyet en consorten.
Transavia is ook al tijden met een gelijksoortig idee bezig.

Zoveel Ryanairs heb ik de laatste tijd niet uit de lucht zien vallen, wel vliegtuigen van grotere airlines...
Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.
Wat de een is voor KLM is de andere voor Lufthansa: Een dochtermaatschappij welke prijstechnisch vaak gunstig alternatief is naar populaire bestemmingen in Europa, vooral naar toeristengebieden.

Echte prijsvechters zijn natuurlijk Ryanair en Easyjet.
pi_151001400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat is een emergency descent, ja sorry hoor
Zo snel mogelijk naar een lagere hoogte zakken.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:54:18 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef -0- het volgende:

[..]

Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.
Wat de een is voor KLM is de andere voor Lufthansa: Een dochtermaatschappij welke prijstechnisch vaak gunstig alternatief naar populaire bestemmingen in Europa, vooral naar toeristengebieden.

Echte prijsvechters zijn natuurlijk Ryanair en Easyjet.
Dus dat :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151001425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De daling was in elk geval toch vrij "normaal". (op hetzelfde schema als een daling voor een landing bv) De passagiers zullen die wellicht nauwelijks gemerkt hebben.
Meer dan een kilometer per minuut is zeker niet normaal, 300-400 meter per minuut is normaal. Dat verschil merk je wel.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:55:15 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

2 x a320
1 x a321
1x a330
Op hoeveel vluchtbewegingen?
Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:57:02 #159
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151001513
Het is irrelevant om maatschappijen te gaan vergelijken dunkt mij. Alle maatschappijen zijn gebonden aan dezelfde veiligheids- en onderhoudsvoorschriften.

Dat het nu een GermanWings A320 betreft is toeval, voor hetzelfde geld was het er eentje van AirBerlin of Vueling.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_151001518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.
Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.
Ik zeg dat hier thuis ook, maar ja...
I´m back.
pi_151001553
L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 21:52:51 FRENCH AIR FORCE JET SCRAMBLED AFTER GERMANWINGS FLIGHT FAILED TO MAKE RADIO CONTACT, BFMTV SAYS #4U9525 reageer retweet
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:59:57 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001637
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Blistering het volgende:
Het is irrelevant om maatschappijen te gaan vergelijken dunkt mij. Alle maatschappijen zijn gebonden aan dezelfde veiligheids- en onderhoudsvoorschriften.

Dat het nu een GermanWings A320 betreft is toeval, voor hetzelfde geld was het er eentje van AirBerlin of Vueling.
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:02:30 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.
Ik zeg dat hier thuis ook, maar ja...
Moet je hier eens kijken :)
http://www.flightradars.eu/en_radarbox24.html
En dan is het nu nog rustig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151001772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.
Ik hoop alleen niet dat die budget coaches kunnen bezuinigen op OH of spair parts.
Dat is niet de bedoeling, denk ik.
I´m back.
pi_151001781
Hopelijk vinden ze de zwarte dozen snel.. eentje is al gevonden geloof ik.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:14 #166
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_151001806
Na een paar jaar veel rampen met Boeing is het de laatste tijd weer meer Airbus lijkt het.

Ze zullen elkaar weinig ontlopen maar voor de reputatie en beeldvorming (en verkoop) is het wel een factor waarschijnlijk.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_151001823
Nu op nieuwsuur
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:50 #168
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151001834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Is er eigenlijk ooit al een ongeval gebeurd met een Ryanair of Easyjet toestel ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151001839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
Allebei nog geen enkel fataal ongeluk in hun geschiedenis gehad. :P (Afkloppen!)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Of een monteur die de cabinedruk even op manual zet en vergeet de knop weer op 'auto' te zetten, of een stripje op de vleugel wat niet goed is vastgezet door een dienstwissel, of , of...

Hopelijk vinden ze beide zwarte dozen en zijn er nuttige conclusies uit te trekken.
pi_151001842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Moet je hier eens kijken :)
http://www.flightradars.eu/en_radarbox24.html
En dan is het nu nog rustig.
Klopt, heb ik al een keer bekeken nav MH17, gekkenwerk
Kijk naar omgeving NYC
I´m back.
pi_151001915
quote:
The latest air disaster took place today when the aircraft was flying above the 29,050 foot boundary that was established by God - the boundary that man must not pass over:

According to flight data from FlightAware 24, the aircraft was cruising at 38,000 feet at 532mph at 9.30am local time (10.30 GMT). It started losing altitude to 37,975 by 10.31am with the speed reportedly increasing to 548mph. But 10.41am, the last reported radar returns had the aircraft descending to 6,800 feet at 434mph. The aircraft took ten minutes to drop 31,200 feet, suggesting the pilots may have been battling to control or land the plane before it crashed. Daily Mail Read More>>>

Couple of things:

Either the Germanwings pilot is a Muslims and committed Jihad Suicide by crashing the plane into the Mountain.
Or the pilot (non-Muslim) was under the influence of the demons who inhabit the atmosphere above the 29,050 ft boundary.

Too impossible to believe? Yea...but the lot of you fools believe in space aliens and such stupid nonsense.

And go ahead and keep on blaming mechanical failure because the industry will one day have to repeat the same excuse on monthly basis then on a weekly basis then on a daily basis. It will be enough to scare the lot of you.

As Our Lady of La Salette warned:

The demons of the air together with the Antichrist will perform great wonders on earth and in the atmosphere, and men will become more and more perverted.

You already know that the lot of you are more and more perverted......you just haven't yet been convinced of the terrible wonders performed by the demons of the air....expect more of these terrible wonders....
:? :')
pi_151001963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

:? :')
Wie heeft dit uitgescheten zeg :')
pi_151002052
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wie heeft dit uitgescheten zeg :')
Iemand die zichzelf Roman Catholic Imperialist noemt.. Dan toch maar beter Benno Baksteen serieus nemen.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:10:27 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.
Ik hoop alleen niet dat die budget coaches kunnen bezuinigen op OH of spair parts.
Dat is niet de bedoeling, denk ik.
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151002085
En om maar eens een premium airline te vergelijken: bij KLM vluchten zijn al ruim 1.100 mensen omgekomen...
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:11:04 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
En om maar eens een premium airline te vergelijken: bij KLM vluchten zijn al ruim 1.100 mensen omgekomen...
Ja Tenerife tikte aardig aan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:11:37 #177
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151002121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
So we just called him Fred
pi_151002146
nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01 Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
:')
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:12:15 #179
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151002147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja Tenerife tikte aardig aan.
Over 3 daagjes is het weer zover
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:12:23 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6

Hi Fred ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')