quote:Aerodynamic improvements such as an updated fan, low-pressure compressor, high-pressure compressor and combustor make this variant 10–11% more fuel efficient than its predecessors.
De d-check bedoel je? Die was ruim anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
(Groot)Onderhoudsbeurt. Volgens enige kleine research zitten deze er onder:
http://en.wikipedia.org/w(...)FM56#CFM56-5A_series
Iemand enig idee als die orgineel zijn?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is toch opmerkelijk dat een vliegtuig een goede stijging heeft tot de 11 kilometer, vervolgens even stabiel vliegt op die 11 km en daarna een vrije val in zet van 8 minuten lang?
Vraag mij echt af wat er gebeurd is. Want dit gebeurd zelden!
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:06:45#4U9525: Opera singer Oleg Bryjak among dead in #Germanwings plane crash http://t.co/zU6hn03xzU http://t.co/7RTHiErBL4 reageer retweet
Okquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:08 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
De d-check bedoel je? Die was ruim anderhalf jaar geleden.
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onderquote:
De laatste 3/4 ongelukken zijn niet gebeurt tijdens landen en stijgen dus die statistiek wordt onderhand ook achterhaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder.
Laatste argument kan meteen de prullenbak in! Speculeren zonder enige kennis is dit. De gevolgde koers is gelijk aan dezelfde vlucht van de dag er voor. Alles was normaal ook de koers die na het bereiken van de kruishoogte gevolgd werd. Afgezien van het feit dat het toestel gecontroleerd hoogte verloor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen enkele vliegmaatschappij zou graag toegeven dat zelfmoord van een piloot wel eens de oorzaak kan zijn.. zoiets is al eens voorgekomen met een vliegtuig van Egyptian Air.
Mijn argumenten zijn:
- Meteen na het bereiken van de normale vlieghoogte in een duikvlucht gaan
- Geen noodsignaal
- De vliegroute.. er lijkt bewust te zijn afgekoerst op een harde Alpenberg
Ook dat kan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien was de piloot wel moslim.. kan ook nog
Misschien had hij wel blauwe ogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien was de piloot wel moslim.. kan ook nog
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht ademquote:Zweeds elftal mist gecrashte vlucht
Een Zweeds voetbalteam had ook aan boord moeten zijn van de gecrashte Airbus A320, die vandaag neerstortte in de Franse Alpen.
Dalkurd FF, dat uitkomt in de derde divisie van de Zweedse voetbalcompetitie, kwam terug van een trainingsstage in Spanje. De selectie boekte de vlucht echter om, omdat de spelers geen zin hadden in een lange overstap in Düsseldorf.
In feite wel want het vliegtuig heeft nauwelijks op kruishoogte gevlogen. Is meteen gaan dalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder.
De hond die je hiervoor had is weggedaan omdat hij niet mee kon in het vliegtuig?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou er zijn een aantal mensen die niet meer willen vliegen, net nu we een hondje hebben dat we wel kunnen meenemen.
Hup Hup Dalkurd FFquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
Die is overleden bijna 16 jaar oud. Jl. 6 oktober. Ze zou 28ste oktober 2014 16 zijn geworden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De hond die je hiervoor had is weggedaan omdat hij niet mee kon in het vliegtuig?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RT_com twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:06:45#4U9525: Opera singer Oleg Bryjak among dead in #Germanwings plane crash http://t.co/zU6hn03xzU http://t.co/7RTHiErBL4 reageer retweet
Zulke berichten altijd zeg, manmanman. Ja er zijn wat mensen die hebben omgeboekt maar ee zijn er ook weer wat die juist hebben omgeboekt zodat ze op deze vlucht terecht kwamen. Wat een enorme onzin altijd, die berichten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
Kwam het dan ook tegen op site van de Telegraaf.. de krant van pauper Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zulke berichten altijd zeg, manmanman. Ja er zijn wat mensen die hebben omgeboekt maar ee zijn er ook weer wat die juist hebben omgeboekt zodat ze op deze vlucht terecht kwamen. Wat een enorme onzin altijd, die berichten.
twitter:wol twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:18:29Een aantal crews van Germanwings weigerde vandaag “om persoonlijke redenen” te vliegen. Spiegel speculeert dat ze Airbussen niet vetrouwden. reageer retweet
twitter:russian_market twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:16:47German media reports that #GermanWings aircraft had technical issues yesterday and had to stay hours in Dusseldorf airport. reageer retweet
De laatste 2 voor deze zijn dat wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
De laatste 3/4 ongelukken zijn niet gebeurt tijdens landen en stijgen dus die statistiek wordt onderhand ook achterhaald
\
Oh lekker dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:wol twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:18:29Een aantal crews van Germanwings weigerde vandaag “om persoonlijke redenen” te vliegen. Spiegel speculeert dat ze Airbussen niet vetrouwden. reageer retweet
twitter:russian_market twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:16:47German media reports that #GermanWings aircraft had technical issues yesterday and had to stay hours in Dusseldorf airport. reageer retweet
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Is gefixt (deur van neuslandingsgestel) en daarna heeft ie gisteren Dusseldorf-Madrid-Dusseldorf en vandaag Dusseldorf-Barcelona gevlogen voordat ie aan de fatale vlucht begon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Nee boven zeequote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Piger het volgende:
Vanaf welke locatie op de kaart in de OP is de daling ingezet?
Was dat al boven land? Een landing op zee geeft meer kansen lijkt me.
Ja, was het eerste dat ik ook dacht van Barcelona naar Barcelonnette...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Hyperdude het volgende:
Barcelonnette ipv. Barcelona in de TomTom getikt?
Suggestie van mijn neefje.
11 jaar
Weigeringen vonden plaats na het ongeval. Niet daarvoor. Vandaar ook de geschrapte vlucht eerder vandaag, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |