Duurde wel heel even want ik kreeg 'je mag geen 2 posts achter elkaar posten' of zoietsquote:
Was beetje heet jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurde wel heel even want ik kreeg 'je mag geen 2 posts achter elkaar posten' of zoiets
Lol die staat in de fik
Tijdstip vind ik ook een beetje kut. Net te vroeg. Moet me altijd haasten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:07 schreef boik het volgende:
ik zondag helemaal klaar voor de buis voor de masterchef-marathon, wa denkte? geen marathonpauper sbs, kut tijdstip en geen herhalingen! deden ze het bij net5 toch beter.
ja beetje jammer idd, doe nu maar serie-opname en maak ikzelf mijn marathon wel op zondagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdstip vind ik ook een beetje kut. Net te vroeg. Moet me altijd haasten.
En van rellerts houden we wel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:14 schreef boik het volgende:
vrijdag wel die aflevering gezien dat die negert m uitflipte over het commentaar dat die kreeg vanwege al de hulp van bovenaf![]()
dat gaat nog wel een rellert worden denk ik
uiteraard haha moet wel een beetje sensatie inzitten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En van rellerts houden we wel natuurlijk
Ik geef hem geen ongelijk. Ik zag niet echts waarvan ik dacht: mmm lekker. Misschien die balletjes maar daar zat blijkbaar teveel aardappel door.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Kraan wilde volgens mij het liefst een bordje met garnalen gewoon...
Die dikkop maakte er zelfs groentetjes van...quote:
Ja ik zag je post. Dat is idd nog ergerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die dikkop maakte er zelfs groentetjes van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |