Net voor het eerst gedaan, maar staat er de 3e al.. Volgens mij kon het nog eerder, maar vrijdag kwam goed uit. Pick up points niet echt naar gekeken, maar toevallig kon het waar ik altijd kon.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:14 schreef gelestipjes het volgende:
Hoe lang duurt het dan over het algemeen voor het er is?
Ik zie net dat ik het dan op zou moeten halen bij een filiaal 72 km verderop, dat wordt wel een erg duur potje clotted cream danquote:Op woensdag 1 april 2015 17:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Net voor het eerst gedaan, maar staat er de 3e al.. Volgens mij kon het nog eerder, maar vrijdag kwam goed uit. Pick up points niet echt naar gekeken, maar toevallig kon het waar ik altijd kon.
Bij de servicebalie bestellen ze het gewoon voor je. Staat in die zekerheden dacht ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik het dan op zou moeten halen bij een filiaal 72 km verderop, dat wordt wel een erg duur potje clotted cream danDus dan maar hopen dat ze het gewoon hebben in mijn jumbo.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die grote chocolade eieren, zonder papier eromheen, een paar in een zak: ik ben helemaal geen liefhebber van chocola, maar ze waren lekkerDe dikte ervan
Bij de paprika (Goor!!!) en bolognese chips idd. Naturel en cheese onion smaakt best vind ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik probeer het steeds weer bij de Lidl, maar chips haal ik toch echt bij de Aldi: naturel ribbeltjes chips!Lidl zit gewoon chemisch smaakje aan de chips.
Ja die paprika is echt ranzigquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Bij de paprika (Goor!!!) en bolognese chips idd. Naturel en cheese onion smaakt best vind ik.
Ook gekocht. Alle witte waren op.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die grote chocolade eieren, zonder papier eromheen, een paar in een zak: ik ben helemaal geen liefhebber van chocola, maar ze waren lekkerDe dikte ervan
niet te eten, veeeeeel te zout vind ik...quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef PureEvil het volgende:
[..]
....cheese onion smaakt best vind ik.
Ow is dat het. Kon het al niet meer vindenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
De perensap is uit het assortiment![]()
Nergens zulke lekkere als bij de Lidl.
Eerst hing er een bordje bij dat de levering niet op tijd was en nu was het bordje weg dus heb ik het gevraagd aan het personeel en die vertelden dat het helemaal niet meer kwam. Ben nu aan het afkickenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ow is dat het. Kon het al niet meer vinden
Dit. Schandalig. Was eindelijk een goed product dat andere supers niet hadden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
De perensap is uit het assortiment![]()
Nergens zulke lekkere als bij de Lidl.
Anders dan gewoon perensap? Dat hebben ze namelijk gewoon bij Plus en Appie staanquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit. Schandalig. Was eindelijk een goed product dat andere supers niet hadden.
Ja, geen boomgard maar echt nectar. En maar 0.89 voor een liter. AH begint bij 1.50quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Anders dan gewoon perensap? Dat hebben ze namelijk gewoon bij Plus en Appie staan
Nectar is geen sap. Nectar is sap met water en meestal suikers of zoetstofquote:Op zondag 5 april 2015 04:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja, geen boomgard maar echt nectar. En maar 0.89 voor een liter. AH begint bij 1.50
Er zijn geen lekkere paprikachips meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Bij de paprika (Goor!!!) en bolognese chips idd. Naturel en cheese onion smaakt best vind ik.
Je moet even bedenken of het realistisch is dat écht perensap voor 89 cent in het schap staat. Nee dusquote:Op zondag 5 april 2015 04:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja, geen boomgard maar echt nectar. En maar 0.89 voor een liter. AH begint bij 1.50
Zou prima kunnen.quote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet even bedenken of het realistisch is dat écht perensap voor 89 cent in het schap staat. Nee dus
+ Dat het om de smaak gaat bij de meeste. Niet om wat erin zit.quote:
Dat kan me niet zoveel schelen. Ik vond het heerlijk smaken, net alsof ik een echte sappige peer proefde.quote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet even bedenken of het realistisch is dat écht perensap voor 89 cent in het schap staat. Nee dus
Klopt! Die was inderdaad erg lekker op zijn tijd. Jammer dat ie er niet meer is.quote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan me niet zoveel schelen. Ik vond het heerlijk smaken, net alsof ik een echte sappige peer proefde.
Er wordt gesproken van Nectar, Nectar is geen sap, het is tussen de 25 en 50 procent sap, water, suiker en andere toevoegingen.quote:
Altijd de achterkant lezenquote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er wordt gesproken van Nectar, Nectar is geen sap, het is tussen de 25 en 50 procent sap, water, suiker en andere toevoegingen.
alsof dat van de appie wel echt isquote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van 1,49 bij Appie heet AH Boomgaard Peer en bevat troebel perensap en antioxidant (ascorbinezuur). Verder geen toegevoegde suikers. Ascorbinezuur is trouwens vitamine c uit citrusfruit en is hetzelfde als E300.quote:
Beetje droog vind ik.....quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:01 schreef Nielsch het volgende:
Die luxe stollen waren goed zeg! Rijk aan krenten en spijs en maar 2,79 euro...![]()
[ afbeelding ]
Ah mooi, ik heb volgende week toevallig manchego nodig. En mijn ansjovisolijven zijn bijna op. Morgen even de nieuwe folder halen.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf volgende week de Spaanse weken (!) weer. Leuk hoor, de restanten van de vorige keer staan nog steeds in de winkel hier...Zag op het eerste gezicht niks interessants in het foldertje staan, wel een flink assortiment dus en de week daarop nog meer.
Ik vond die bloedsinaasappel tegenvallen, veel te zuur.quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:03 schreef Nielsch het volgende:
Die flessen (bloed)sinaasappelsap zijn wel 100% sap van de vruchten en echt heerlijk.
Deze dus:
[ afbeelding ]
E-nummersquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Die van 1,49 bij Appie heet AH Boomgaard Peer en bevat troebel perensap en antioxidant (ascorbinezuur). Verder geen toegevoegde suikers. Ascorbinezuur is trouwens vitamine c uit citrusfruit en is hetzelfde als E300.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een enorm fijn klantvriendelijk bedrijf is het toch ook...
Samen met nog een klant vandaag enorm belachelijk toegesproken door de "storemanager" bij de kassaquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Het ene e-nummer is het andere niet. Met vitamine c (e300) is weinig mis.
Grapje mensen, grapjequote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shit. Net nog een banaan op.. E515, E300, E306, E101, zuur, propaan. Ik ga nu dood aan de grote K![]()
[/Henk en ingrid modus]
Inderdaad belachelijk ja. Hij had je gewoon alles gratis mee moeten geven.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
En de oplossing van de manager? Achteraan bij een andere kassa aansluiten, deze ging hij sluiten..
Kassa 4 gaat nu voor u openquote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef mootie het volgende:
De ellende, al 5 minuten in de rij. Ik zou ze aanklagen.
OMG SUIKERS !!!! JIJ GAAT DIK WORDEN !!!111111quote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shit. Net nog een banaan op.. E515, E300, E306, E101, zuur, propaan. Ik ga nu dood aan de grote K![]()
[/Henk en ingrid modus]
Ja wat verwacht jij dan? Als je zelf niet als zo'n schaap bij de kassa was blijven staan en had geanticipeerd was je al lang aan de beurt geweest.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Samen met nog een klant vandaag enorm belachelijk toegesproken door de "storemanager" bij de kassa
Stonden al een tijdje in de rij, dit ging al niet lekker de scanner bleek namelijk niet meer te werken. Uiteindelijk heeft de medewerker twee keer haar Storemanager erbij gehaald die er steeds maar wat schaapachtig bij stond te kijken. Ik denk dat we in totaal een minuut of 5 al in de rij stonden, in de tussentijd zijn er twee kassa's geopend omdat het druk begon te worden. En de oplossing van de manager? Achteraan bij een andere kassa aansluiten, deze ging hij sluiten...
En ze zijn nog steeds 1,29, had al wel korting verwachtquote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier stonden 10! Traytjes met pasta nog. Helemaal vol, maar zonder de kokos natuurlijk![]()
Tevens plantjes van lidl
Nou meid toch...quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Samen met nog een klant vandaag enorm belachelijk toegesproken door de "storemanager" bij de kassa
Stonden al een tijdje in de rij, dit ging al niet lekker de scanner bleek namelijk niet meer te werken. Uiteindelijk heeft de medewerker twee keer haar Storemanager erbij gehaald die er steeds maar wat schaapachtig bij stond te kijken. Ik denk dat we in totaal een minuut of 5 al in de rij stonden, in de tussentijd zijn er twee kassa's geopend omdat het druk begon te worden. En de oplossing van de manager? Achteraan bij een andere kassa aansluiten, deze ging hij sluiten...
Uh, dat weet ik niet. Niet op gelet.quote:
Ja. Ik had in maart ook nog 2 zakken liggen. Maar eigenlijk zijn ze dan echt niet meer lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:50 schreef Deezertje het volgende:
Sla met Sinterklaas altijd teveel in... Net 3 zakken pepernoten gevonden goed tot eind van deze maand..Herkenbaar?
Nopequote:Op zaterdag 11 april 2015 13:50 schreef Deezertje het volgende:
Sla met Sinterklaas altijd teveel in... Net 3 zakken pepernoten gevonden goed tot eind van deze maand..Herkenbaar?
Hebben ze nu ook potgrond te koop, weet iemand dat? Heb geen zin helemaal naar het tuincentrum te gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 12:32 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren gratis zakje potgrond bij ¤15 aan boodschappen. Best leuk!
Ze worden taai en zacht. En het smaakt gewoon niet. Probeer het eens uit als je me niet geloofdquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:17 schreef Hooiopdevork het volgende:
Waarom zijn ze niet meer lekker? volgens mij kan daar weinig mee gebeuren
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook potgrond te koop, weet iemand dat? Heb geen zin helemaal naar het tuincentrum te gaan.
Dank je!quote:
Ik heb er ook nog liggen en die van mijn zijn nog gewoon knapperig en lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ze worden taai en zacht. En het smaakt gewoon niet. Probeer het eens uit als je me niet geloofd
Misschien zijn die van jou langer goed?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:48 schreef Hooiopdevork het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog liggen en die van mijn zijn nog gewoon knapperig en lekker
Best duur nog. 40L was 1.50 hier bij de bouwmarkt.quote:
Dat red ik hier bij de bouwmarkt niet op, 40 liter voor ¤1,50. Tenminste niet als er geen aanbieding is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Best duur nog. 40L was 1.50 hier bij de bouwmarkt.
Jawel, die hebben ze altijd in het assortiment. Maar vorige week waren ze in de aanbieding dus misschien zijn ze nog niet aangevuld.quote:
nee dat zijn andere, dat zijn van die vieze Stegeman achtige dingenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel, die hebben ze altijd in het assortiment. Maar vorige week waren ze in de aanbieding dus misschien zijn ze nog niet aangevuld.
Dat Stegemanachtige ding heb ik toevallig net nog op. Geen hoogstaande worst inderdaad maar hij voldeed op zich wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat zijn andere, dat zijn van die vieze Stegeman achtige dingen
ik bedoel die van vorig jaar van het Spaanse assortiment....
die waren gruwelijk goed
dat is geen chorizo, dat is nederlandse salami met paprikapoeder erdoor. Kun je niet mee bakken of flamberen ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat Stegemanachtige ding heb ik toevallig net nog op. Geen hoogstaande worst inderdaad maar hij voldeed op zich wel.
Ik heb vandaag bij Lidl heel lange worsten in de koeling zien liggen, is dat geen chorizo?
Ja, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 16 april 2015 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is geen chorizo, dat is nederlandse salami met paprikapoeder erdoor. Kun je niet mee bakken of flamberen ofzo.
Nee dat is andere worst. Chorizo lag vorig jaar heel in de koeling, dulce en picante, maar nu alleen maar klein pakje met voorgesneden plakjes.
Omnomnomnom!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk inIk had vorige week nog een laatste stuk Spaanse salami, meegebracht door mijn ouders
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:34 schreef PureEvil het volgende:
Die koffie van de lidl.gouden verpakking, is die lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |