Hebben ze nu ook potgrond te koop, weet iemand dat? Heb geen zin helemaal naar het tuincentrum te gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 12:32 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren gratis zakje potgrond bij ¤15 aan boodschappen. Best leuk!
Ze worden taai en zacht. En het smaakt gewoon niet. Probeer het eens uit als je me niet geloofdquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:17 schreef Hooiopdevork het volgende:
Waarom zijn ze niet meer lekker? volgens mij kan daar weinig mee gebeuren
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook potgrond te koop, weet iemand dat? Heb geen zin helemaal naar het tuincentrum te gaan.
Dank je!quote:
Ik heb er ook nog liggen en die van mijn zijn nog gewoon knapperig en lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ze worden taai en zacht. En het smaakt gewoon niet. Probeer het eens uit als je me niet geloofd
Misschien zijn die van jou langer goed?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:48 schreef Hooiopdevork het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog liggen en die van mijn zijn nog gewoon knapperig en lekker
Best duur nog. 40L was 1.50 hier bij de bouwmarkt.quote:
Dat red ik hier bij de bouwmarkt niet op, 40 liter voor ¤1,50. Tenminste niet als er geen aanbieding is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Best duur nog. 40L was 1.50 hier bij de bouwmarkt.
Jawel, die hebben ze altijd in het assortiment. Maar vorige week waren ze in de aanbieding dus misschien zijn ze nog niet aangevuld.quote:
nee dat zijn andere, dat zijn van die vieze Stegeman achtige dingenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel, die hebben ze altijd in het assortiment. Maar vorige week waren ze in de aanbieding dus misschien zijn ze nog niet aangevuld.
Dat Stegemanachtige ding heb ik toevallig net nog op. Geen hoogstaande worst inderdaad maar hij voldeed op zich wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat zijn andere, dat zijn van die vieze Stegeman achtige dingen
ik bedoel die van vorig jaar van het Spaanse assortiment....
die waren gruwelijk goed
dat is geen chorizo, dat is nederlandse salami met paprikapoeder erdoor. Kun je niet mee bakken of flamberen ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat Stegemanachtige ding heb ik toevallig net nog op. Geen hoogstaande worst inderdaad maar hij voldeed op zich wel.
Ik heb vandaag bij Lidl heel lange worsten in de koeling zien liggen, is dat geen chorizo?
Ja, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 16 april 2015 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is geen chorizo, dat is nederlandse salami met paprikapoeder erdoor. Kun je niet mee bakken of flamberen ofzo.
Nee dat is andere worst. Chorizo lag vorig jaar heel in de koeling, dulce en picante, maar nu alleen maar klein pakje met voorgesneden plakjes.
Omnomnomnom!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk inIk had vorige week nog een laatste stuk Spaanse salami, meegebracht door mijn ouders
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:34 schreef PureEvil het volgende:
Die koffie van de lidl.gouden verpakking, is die lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |