Ik haal altijd Daslook tagliatellequote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik zat te twijfelen toen in de speciale pastasmaken zag... Maar heb uiteindelijk vanwege mijn dieet toch nee gezegd
Hebben ze dat bij de Lidl?quote:
ik ben altijd een wantrouwig met zulke prijzen voor buffel mozzarella het kan haast niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:19 schreef Windigo het volgende:
Morgen maar weer eens naar LidlIk zag dat ze weer voor 1.50 buffelmozzarella hebben
Toch moet dat van de EU wetgeving dan toch echt zo zijn, ik ga er maar vanuit dat het klopt. Het zullen vast wel zielige buffels zijn, dat welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:08 schreef mytec het volgende:
[..]
ik ben altijd een wantrouwig met zulke prijzen voor buffel mozzarella het kan haast niet.
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik had het over de chocolade pasta smaken trouwens van de TT
dat is waar, als het maar smaakt dan ;-) hopelijk worden de controles niet uitgevoerd door Nederland want misschien was het voor het laatst 10 jaar terug door de vdvw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Toch moet dat van de EU wetgeving dan toch echt zo zijn, ik ga er maar vanuit dat het klopt. Het zullen vast wel zielige buffels zijn, dat wel
Er is in Nederland ook een buffelboerderij, ik denk dat het daar vandaan komt. Anders kan ik de prijs inderdaad ook niet verklaren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:26 schreef mytec het volgende:
[..]
dat is waar, als het maar smaakt dan ;-) hopelijk worden de controles niet uitgevoerd door Nederland want misschien was het voor het laatst 10 jaar terug door de vdvw.
Goed plan door het deeg! Ik vind het ook erg lekker op een meergranencracker ofzo. Uit de pot lepelen doe ik niet, brrr.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Door de hele hype hier ook maar een potje kokospasta gekocht.
Ik hou van zoet. Ik hou van kokos. Maar zo ene hele pot leeglepelen?
Niets voor mij dus.
Na 2 hapjes had ik het wel gehad.
Gaat mooi door het deeg van koekjes of cake. Daar zal het 't prima in smaken voor mij
In de truffelkaas van de kaasboer hier zit meer truffel dus dat is op zich wel lekkerder, maar ik ben dol op zo jong mogelijke kaas dus ik geef de voorkeur aan die van de Lidlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wel truffelkaas en 24-maanden gerijpte kaas meegenomen.
Nu had ik het laatst bij een delicatessezaakje gekocht dus ben benieuwd of er verschil is.
Nee, ze hebben een irritant lange aanloop voor pasen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:50 schreef NutKees het volgende:
Weet iemand of die scandinavische weken al geweest zijn? Voorafgaande jaren meestal rond Februari/Maart, maar ik ben het helemaal vergeten dit jaar...
ik vond het een behoorlijke tegenvaller. Idd minder truffel. Maar ik vond de kaas ook gewoon niet lekker. Het had iets plastics/chemisch/rubber-achtigs.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de truffelkaas van de kaasboer hier zit meer truffel dus dat is op zich wel lekkerder, maar ik ben dol op zo jong mogelijke kaas dus ik geef de voorkeur aan die van de Lidl
Mijn paaseieren zijn inmiddels al uitgekomen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:39 schreef Elleska het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een irritant lange aanloop voor pasen.
Volgens mij hebben ze de kerstartikelen gewoon in een geel doosje gestopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:39 schreef Elleska het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een irritant lange aanloop voor pasen.
De rijst met kip in groene curry vond ik wel te eten. Alleen te weinig kip naar mijn beleving.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef DavetheNL het volgende:
Zijn er kant- en klare maaltijden van de Lidl die goed te doen zijn? Moet overwerken en hier zit (gelukkig) een Lidl in de buurt.
Ga ik die maar halen, top!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:04 schreef magikmichael het volgende:
[..]
De rijst met kip in groene curry vond ik wel te eten. Alleen te weinig kip naar mijn beleving.
Bij Jumbo kan je ook goedkope glutenvrije pasta krijgen, een zak voor 1 euro 10 hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
De glutenvrije pasta gaat uit het assortiment
de enige pasta die ik ken die glutenvrij en betaalbaar is...
Dat ging toch puur om de themaweken en niet zozeer over Delicieux?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Elleska het volgende:
nou idd. vorig jaar werd gezegd dat er minder delicieux producten zouden komen en lidl zich meer zou richten op de hardlopers. ik heb het idee dat het alleen maar meer wordt en ook de periode is langer.
Deze was prima te doen voor kant en klaar ja. Mooi gegeven voor onverwachts overwerkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:27 schreef tralalala het volgende:
Al het kant-en-klare van Vitasia is wel te eten vind ik.
als je jezelf teveel zout wil geven...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef DavetheNL het volgende:
Zijn er kant- en klare maaltijden van de Lidl die goed te doen zijn? Moet overwerken en hier zit (gelukkig) een Lidl in de buurt.
Thanks captain obviousquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
als je jezelf teveel zout wil geven...
ook delicieux stond specifiek genoemd. kan de oorspronkelijke berichtgeving niet terug vinden maar wel de verwijzingen via andere bronnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ging toch puur om de themaweken en niet zozeer over Delicieux?
Ik denk dat het nadeel voor Lidl is dat ze niet weten welke van de drie pasta's écht goed verkoopt. Ze worden onder 1 artikelnummer verkocht volgens mij (omdat ze in een gemengde verpakking geleverd worden) en ze zien dus in hun systemen alleen hoeveel potten pasta er op voorraad zijn en hoeveel er verkocht worden. Ze zien dus niet welke precies langs de kassa gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Zelfscanner het volgende:
Als het zo populair is, waarom dan niet standaard in assortiment opnemen? (De kokospasta)
Ooh zo. Ja dan zijn ze nog niet echt goed bezig met de huidige periodenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef Elleska het volgende:
[..]
ook delicieux stond specifiek genoemd. kan de oorspronkelijke berichtgeving niet terug vinden maar wel de verwijzingen via andere bronnen.
"Lidl verkleint premiummerk Delicieux. Lidl gaat zich meer richten op de hardlopende producten en zet minder producten van het premiummerk Delicieux in de schappen. Er wordt ook gesneden in het aanbod tijdens de landenweken."
jul. 2014 Duitse vakblad Levensmittelzeitung.
Voorraad halen in Duitsland een optie? Bij de Kaufland of Edeka bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
Volgens mij zijn er niet meer of minder Delicieux artikelen. Ik begin het een beetje saai te vinden zelfs omdat ik al tijden tijdens Pasen en Kerst hetzelfde koop bij Lidl. Ik ben wel blij met de scones, bresoala, truffelkaas, buffelmozzarella, etc maar het is geen verrassing meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Elleska het volgende:
nou idd. vorig jaar werd gezegd dat er minder delicieux producten zouden komen en lidl zich meer zou richten op de hardlopers. ik heb het idee dat het alleen maar meer wordt en ook de periode is langer.
Ah mooi, die heb ik vanavond meegenomen voor morgen op de pannekoeken voor de zoetekauwenquote:
Dat is op zich ook wel een optie, welk merk is dat precies? Alleen is de Jumbo voor ons wat verder weg, helaas.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij Jumbo kan je ook goedkope glutenvrije pasta krijgen, een zak voor 1 euro 10 hierIs wel macaroni.
Duitsland is voor mij niet om de hoek, dus zolang we geen betaalbaar alternatief gevonden hebben nog maar meer rijst ipv pastaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:48 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Voorraad halen in Duitsland een optie? Bij de Kaufland of Edeka bijvoorbeeld.
Je moet kaas dan ook niet bij de Lidl halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door enthousiaste verhalen hier de truffelkaas gehaald.
Ik hou van truffel en van kaas maar truffelkaas is echt heel, heel erg vies![]()
Na 1 hap in de kliko gegaan.
Standaard voor gegaarde diepvries spareribs. Doe je zelf een plezier en haal ze bij de slager.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:58 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe zijn de spareribs uit het vriesvakken van de Lidl? Ik wilde vanavond spareribs eten maar laten bezorgen is zo duur en geen zin om naar restaurant te gaan.
Ja, heb er vorige week ook eentje gekocht (ander model)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef minilot het volgende:
Volgende week in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Zal ik?
Ja, eentje die bij penny was afgeprijst naar 25 euro, en heb er gehakt, geraspt kaas en mett mee gemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:35 schreef minilot het volgende:
Ook zo'n goedkope gekocht Piet? Al geprobeerd ook?
Je was alleen in de winkel?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:09 schreef DonnaRush het volgende:
De pasta's staan deze weken veel te hoog voor mijn 1.60m. Ik kan er amper bij. Voor zover ik kon zien was er geen kokospasta meer, maar wilde de gok niet wagen om het doosje naar voren te trekken. Zag mezelf al staan tussen al die potjes op de grond haha.
Het was kennelijk belangrijk genoeg om het hier te melden, dus als ik jou was had ik gewoon even iemand van het personeel of een andere winkelaar gevraagd om voor je te kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou ook weer niet zo noodzakelijk dat ik iemand ga vragen.
Ik weet heel zeker dat ze dat niet hebben. Makro, Sligo en Jumbo wel. Mijn AH tegenwoordig ook maar ik weet niet of dat overal in het assortiment zatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef Greys het volgende:
Hebben ze bij de Lidl eigenlijk ook clotted cream voor bij hun scones?
Vorige keer kon ik het niet vinden en iemand van het personeel wist het niet. Maar als één van jullie het nou wel eens heeft zien staan zoek ik de volgende keer wat uitgebreider
Dank je! Ik vind dat vaak een beetje gek... wél scones maar geen clotted cream verkopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat ze dat niet hebben. Makro, Sligo en Jumbo wel. Mijn AH tegenwoordig ook maar ik weet niet of dat overal in het assortiment zat
Ik vind Jumbo echt zo'n rotzaak maar ze hebben wel nagenoeg allesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Ik vind dat vaak een beetje gek... wél scones maar geen clotted cream verkopen![]()
Oh, Jumbo wel? Fijn, ga ik daar morgen even inslaan!
Ik heb regelmatig hetzelfde gedachtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Ik vind dat vaak een beetje gek... wél scones maar geen clotted cream verkopen![]()
Oh, Jumbo wel? Fijn, ga ik daar morgen even inslaan!
Zelf maken!! Dat geeft mij altijd zoveel voldoening. Calorie-bomquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
De Banoffee taart van de Deluxe serie, is dat wat?
De Lemon Cheesecake heb ik rond de kerst geprobeerd, die was best oké. Nu ben ik wel benieuwd naar de andere 2 taarten.
Ik bak en kook momenteel zóveelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zelf maken!! Dat geeft mij altijd zoveel voldoening. Calorie-bom![]()
Zooooo herkenbaar. Maar als het erop aankomt dan bak ik het toch altijd zelf maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bak en kook momenteel zóveelIk vind het heerlijk om eens iets uit te kast te kunnen trekken
Maar ik zet hem op mijn to-do lijstje!
En nu heb ik zin in diepvriestaartjes. Of van die soesjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ruim een jaar terug kocht ik een blauw bessentaartje, uit de vriezer, moest geheel afgebakken worden. Vond ik echt heel erg goed te doenIdeaal voor onverwachts bezoek of zo maar bij de koffie.
Welk merk heeft de AH? Die van de Devon Cream company vind ik nogal weinig smaak hebben (Sligro en Jumbo heeft die).quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat ze dat niet hebben. Makro, Sligo en Jumbo wel. Mijn AH tegenwoordig ook maar ik weet niet of dat overal in het assortiment zat
bah onverwachts bezoekquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ruim een jaar terug kocht ik een blauw bessentaartje, uit de vriezer, moest geheel afgebakken worden. Vond ik echt heel erg goed te doenIdeaal voor onverwachts bezoek of zo maar bij de koffie.
AH en Makro hebben die ook. Ik heb nog nooit een ander merk gezien in Nederland.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:25 schreef n0a het volgende:
[..]
Welk merk heeft de AH? Die van de Devon Cream company vind ik nogal weinig smaak hebben (Sligro en Jumbo heeft die).
Wat is er mis met aardappels? Gezond, betaalbaar én glutenvrij!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
Je wilt ook wel eens wat afwisseling toch?quote:Wat is er mis met aardappels? Gezond, betaalbaar én glutenvrij!
Ik koop bij Koekela of een winkel met Engelse producten wel eens Rodda's. Bij de BP stations met Marks & Spencer winkel hebben ze eigen merk clotted cream en ik heb ook Nederlandse scoontjesroom geprobeerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AH en Makro hebben die ook. Ik heb nog nooit een ander merk gezien in Nederland.
Ik vond t m best tegenvallen eigenlijk. Wel prima maar niet te vergelijken met de zelfgemaakte.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
De Lemon Cheesecake heb ik rond de kerst geprobeerd, die was best oké. Nu ben ik wel benieuwd naar de andere 2 taarten.
Inderdaad de afwisseling...quote:Op zondag 29 maart 2015 10:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is er mis met aardappels? Gezond, betaalbaar én glutenvrij!
Eens!quote:Op zondag 29 maart 2015 15:36 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik koop bij Koekela of een winkel met Engelse producten wel eens Rodda's. Bij de BP stations met Marks & Spencer winkel hebben ze eigen merk clotted cream en ik heb ook Nederlandse scoontjesroom geprobeerd.
De lekkerste vind ik toch Rodda's.
Die lemon cheesecake heb ik vorig jaar ook wel eens gehad. Vrouwtje hier in huis vond 'm zeer oké.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dank je!quote:Op zondag 29 maart 2015 17:55 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Ik vond t m best tegenvallen eigenlijk. Wel prima maar niet te vergelijken met de zelfgemaakte.
Als hij aardappels zou willen zou hij niet over pasta beginnenquote:Op zondag 29 maart 2015 10:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is er mis met aardappels? Gezond, betaalbaar én glutenvrij!
Waar kan ik die clotted cream vinden in de jumbo? Geen idee waar ik zoiets moet zoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mijn Jumbo (waar ik eens per jaar kom) staat het bij de verse kazen. En nee, dat is niet logisch. Bij Makro staat het bij de creme fraiche, slagroom, etc en dat past veel beter volgens mij. Maar goed, bij de kaas dus.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:57 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Waar kan ik die clotted cream vinden in de jumbo? Geen idee waar ik zoiets moet zoekenHeb het wel gevraagd daar, maar ik geloof dat "clotted cream" een geheel nieuwe term was voor dat ventje.
Zocht net specifieke siroop (Hooghoudt) die hadden ze ook niet staan, maar wel op de website. Je kunt gewoon op de website bestellen en bij je Jumbo laten bezorgen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:57 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Waar kan ik die clotted cream vinden in de jumbo? Geen idee waar ik zoiets moet zoekenHeb het wel gevraagd daar, maar ik geloof dat "clotted cream" een geheel nieuwe term was voor dat ventje.
Oh, dacht dat dat alleen kon bij winkels met pick up point. Maar zal morgen eerst eens kijken bij de verse kazen, of het daar staat, als het daar niet staat kan ik het dan alsnog bestellen. Hoe lang duurt het dan over het algemeen voor het er is?quote:Op woensdag 1 april 2015 17:09 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zocht net specifieke siroop (Hooghoudt) die hadden ze ook niet staan, maar wel op de website. Je kunt gewoon op de website bestellen en bij je Jumbo laten bezorgen.
(mochten ze het in de winkel niet hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |