Die notenrijst is ook lekker maar dan bij andersoortige gerechten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik zal zo eens aan mijn chefkok vragen wat voor rijst ik vreet.
50 gram (ongekookt) vind ik meestal wel genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook basmati.
Pandan vind ik zo zwaar.
Maar het eet ook lekker weg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
50 gram (ongekookt) vind ik meestal wel genoeg
Ik heb geen idee, ik eet het niet vaak. Zou ik wel moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die notenrijst is ook lekker maar dan bij andersoortige gerechten.
Dat is handig om te weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik zal zo eens aan mijn chefkok vragen wat voor rijst ik vreet.
Die moet ik nog een keer maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet dat meestal met een vleesgerecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer maken.
Die ken ik van Njos.
Het is eigenlijk lekker om er gewoon wat cashewnoten doorheen te gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil daar wel een keer pics van zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet dat meestal met een vleesgerecht.
Ja die zijn sws lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is eigenlijk lekker om er gewoon wat cashewnoten doorheen te gooien.
Ik zal er van de week eens over nadenken. Maar rijst stond niet echt meer op het menu voor deze week.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wil daar wel een keer pics van zien.
Cashewnotenquote:
Nou macadamia's om te knabbelen, dan moet het wel een beetje ziltig zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cashewnoten
Wel ongezouten natuurlijk. Gezouten noten
Kun je ze beter even roosteren in de oven, veel lekkerderquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou macadamia's om te knabbelen, dan moet het wel een beetje ziltig zijn.
Zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze beter even roosteren in de oven, veel lekkerder.
Blijkbaar hebben heel veel mensen dat nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond een nieuw datingprogramma bij BNN, net wat de wereld nodig had.
Ik krijg altijd dit soort adsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben heel veel mensen dat nodig.
Ik word ook altijd overstroomd door reclames van datingsites trouwensEn die sites denken ook nog dat ik een man ben want het zijn altijd vrouwen op die plaatjes.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben heel veel mensen dat nodig.
Ik word ook altijd overstroomd door reclames van datingsites trouwensEn die sites denken ook nog dat ik een man ben want het zijn altijd vrouwen op die plaatjes.
Jullie willen gewoon hete damesliefdequote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik krijg altijd dit soort ads
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |