We kunnen het moeilijk heel de tijd over jou hebben natuurlijk. Ik wel, maar dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat het elke dag het zelfde hier is. Elke dag kijken jullie naar de wereld draait door om dan vervolgens te kankeren over wat voor topshow het was....
Wat is dezequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
Nu is die show dat je kijkt naar mensen die tv kijken.
Dat kan ik inderdaad prima een teringshow vinden en afkraken zonder het te zienquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie kijken toch iets met Ratelband?
DAt hangt er maar net vanaf natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het moeilijk heel de tijd over jou hebben natuurlijk. Ik wel, maar dat wordt niet gewaardeerd.
En programma waarin mensen naar BZV kijken, wat is hier het praktisch nut van, waarom bestaat ditquote:
Nee ondanks mijn obesitas heb ik die niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DAt hangt er maar net vanaf natuurlijk.
Yasmin, heb je dikke tetten? Over dikke tetten kunnen we namelijk 24/7 praten
Zonde. Dikke snorren zijn niet half zo spannend. Kan je dan andere redenen bedenken om over jou te praten? Dat schijnt namelijk te moeten van LTVDKquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ondanks mijn obesitas heb ik die niet.
Die redenen ga ik hier niet openbaar zetten natuurlijk, ik wil geen banquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde. Dikke snorren zijn niet half zo spannend. Kan je dan andere redenen bedenken om over jou te praten? Dat schijnt namelijk te moeten van LTVDK
Vraag ik me ook af bij Ali B.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat is hier het praktisch nut van, waarom bestaat dit![]()
Ik vraag het toch ook niet aan jou joh, met je hoofdquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die redenen ga ik hier niet openbaar zetten natuurlijk, ik wil geen ban
Gebruik mijn naam dan niet ijdel johquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het toch ook niet aan jou joh, met je hoofd
Dat lijkt mij in ieder geval al boeiender dan naar mensen kijken die op de bank naar de tv kijkenquote:
Dan moet je dat aan LTVDK vragen he....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde. Dikke snorren zijn niet half zo spannend. Kan je dan andere redenen bedenken om over jou te praten? Dat schijnt namelijk te moeten van LTVDK
Ik spreek geen Portugees.quote:
Bedankt Ria.quote:
Peunage = Pleintje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
LTVDK = Kees
Yasmin23 = Ria
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Mart
Wie vergeet ik nog?
Dit slaat helemaal nergens op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |