JA!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, moet ik diegene even een paar tikken verkopen?
Is ook totaal niet grappig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Beetje vreemd dat iedereen die likkende geit in mijn fobo post...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij hem vast, dat ik em in elkaar sla of zullen we het andersom doen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een haar...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou jij hem vast, dat ik em in elkaar sla of zullen we het andersom doen?
Dan mag tim de tikken verkopen, ik sla geen vrouwenquote:
Rambo Hans hier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je houdt haar dan wel vast?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag tim de tikken verkopen, ik sla geen vrouwen
Ik geef tim wel een zakje tiewraps en laat het hem zelf uitzoeken, misschien vindt ie wel de liefde van zijn levenquote:
Ja ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie ook Ratelgod te kijken?
Wat een nare vent is dat toch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi figuur.
Alleen niet om bij in de buurt te zijn.
Zijn koffie volstoppen met Ritalin, misschien dat hij dan even zijn bek houdt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi figuur.
Alleen niet om bij in de buurt te zijn.
Het is een grote act.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een nare vent is dat toch.
Toen in die kledingzaak net, dat hij zei dat zij van 'een ander niveau' zijn
Ik kijk natuurlijk naar Die Hard 2 en luister naar Gutter FM. Ik kijk Ratelgod morgen wel terug.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie ook Ratelgod te kijken?
Hoe kun je het anders afzeiken als je het niet 'kijkt'quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo kijken jullie altijd tv als jullie het alleen maar afzeiken?
Jullie kijken toch iets met Ratelband?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je het anders afzeiken als je het niet 'kijkt'
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is dit nou voor domme vraag?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja omdat het elke dag het zelfde hier is. Elke dag kijken jullie naar de wereld draait door om dan vervolgens te kankeren over wat voor topshow het was....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor domme vraag?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat het elke dag het zelfde hier is. Elke dag kijken jullie naar de wereld draait door om dan vervolgens te kankeren over wat voor topshow het was....
Of het is een fijne gewoonte.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zijn jullie zo vastgeroest in deze gewoonte dat jullie het niet meer zien :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |