Ik vraag me af of het echt fillers zijn, met make-up en photoshop kun je veel bereiken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar zonder lipfillers mooier.
Als een gesmolten ET?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen lelijk meisje toch?
Ik zou er wel zo uit willen zien.
Valt toch wel mee.quote:
Nou daar wil iik nog niet op lijken, over 20 jaar ofzo.quote:
ja bij haar, maar ik zou er natuurlijk zo uit willen zienquote:
Zo gaat dat in Den Haag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:44 schreef Uccie het volgende:
En het is wel veel make up, maar dat vind ik op z'n tijd wel leuk.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaat dat in Den Haag.
[ afbeelding ]
Ratelgod.quote:Wat gebeurt er als Emile Ratelband en ex-voetballer Glenn Helder een week lang van partner en huis ruilen? Dat is woensdag te zien in Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS. Het belooft een bewogen weekje te worden.
Bekende koppels ruilen een week lang van partner in Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS. Woensdag begint een nieuw seizoen. Dit keer doet er weer een aantal spraakmakende types mee: Jake Hampel - de manager van Barbie - met zijn vrouw Lydia, oud-voetballer Glenn Helder met zijn vriendin Jara, theatermaakster en kunstenares Adelheid Roosen met haar man Titus en positiviteitsgoeroe Emile Ratelband met zijn vriendin Gitta.
Bekend concept
Het concept van het programma is inmiddels bekend. De eerste dagen moet de vrouw zich houden aan de regels van haar nieuwe huis, maar de laatste dagen krijgt ze de kans om de dingen naar haar hand te zetten. Na een week volgt de hereniging en confronteren de koppels elkaar met hun ervaringen.
Spraakmakend
In een ver verleden keken mensen massaal naar de reguliere editie van Jouw vrouw, mijn vrouw. Daarna waagden bekende Nederlanders zich aan hetzelfde avontuur in de VIP-versie. Voor RTL 4 smaakte dat duidelijk naar meer. Emile Ratelband trapt de nieuwe reeks af. Hij krijgt in de eerste aflevering de jonge vriendin van Glenn Helder over de vloer. De ex-voetballer krijgt Gitta, de kersverse vriendin van Emile, in huis. Met deze hoofdrolspelers kan het niet anders of dit nieuwe seizoen begint spraakmakend.
Had die niet gewoon ebola?quote:
Zelfs ebola was bang om het Tsjakkavirus te pakken te krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij immuun voor.
[ afbeelding ]
.
Wat deed jij nou stoer in mijn Top Gear topic.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Ridderkerk is ook iedereen pas om 16:00 zijn bed uit.
Klopt. Zo heb ik mijn make up ook altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaat dat in Den Haag.
[ afbeelding ]
Dat ziet toch niemand achter je burkaquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt. Zo heb ik mijn make up ook altijd.
Heb je je haar ook geblondeerd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt. Zo heb ik mijn make up ook altijd.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat deed jij nou stoer in mijn Top Gear topic.
Gaat om hoe ik mij voel toch? Zo voel ik mij extra sexy.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ziet toch niemand achter je burka.
Dit was gewoon een val om fobo views te krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Beetje vreemd dat iedereen die likkende geit in mijn fobo post...
Eigenlijk niet. Zie net dat er weer een geit bij is ....quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een val om fobo views te krijgen
Ok, moet ik diegene even een paar tikken verkopen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Zie net dat er weer een geit bij is ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |