abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150991640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:04 schreef DeFlip het volgende:
Oeps ja jaren 70 bedoel ik dus [bloos smiley aangezien k op mobiele site zit]
Voor nadere uitleg van wat er nog in de lucht hangt voor commerciele luchtvaart moetje bij Iemand91 zijn.
pi_150991652
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar die zat toch ook in een gebied zonder communicatie? En visueel hoogte inschatten boven zee is een stuk moeilijker dan bij bergen.
Als ze al buiten VHF bereik waren, heb altijd nog HF en ADS. Gaat er meer om dat je ergens zo druk mee kan zijn dat je geen tijd hebt om te communiceren. Eerst het vliegtuig weer onder controle krijgen, daarna pas gaan communiceren. Daarna überhaupt pas iets gaan doen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:10:20 #251
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_150991661
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:06 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij hebben we hier te maken met mensen die dus wél bekend zijn met vliegtuigtechniek?
Dat sowieso, dit is FOK!, iedereen is hier een expert in allestechniek.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:11:21 #252
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_150991681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:09 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Als ze al buiten VHF bereik waren, heb altijd nog HF en ADS. Gaat er meer om dat je ergens zo druk mee kan zijn dat je geen tijd hebt om te communiceren. Eerst het vliegtuig weer onder controle krijgen, daarna pas gaan communiceren. Daarna überhaupt pas iets gaan doen.
Ik geloof niet dat dát de reden is van het ontbreken van een signaal. Tijdens 8 minuten duikvlucht zal de copiloot normaal echt wel even melden dan er iets mis is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_150991700
Op 24 sec wat ingezoomde beelden.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_150991703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat sowieso, dit is FOK!, iedereen is hier een expert in allestechniek.
Ik niet. :{.
I´m back.
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 18:12:30 #255
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_150991711
Is er geen GPS met een exacte locatie waar dat vliegtuig is? Ze kunnen er dan naar toe vliegen met helikopters
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_150991719
Ik vind de journalistieke aanpak van zo'n gebeurtenis soms ook wel apart. RTL laat een verslaggever vanuit Nederland naar de rampplek vliegen voor verslag, terwijl je een correspondent in dat land via een satellietje vanuit de hoofdstad in het gesprek betrekt. Waarom niet gewoon je correspondent gebruiken voor die verslaggeving ter plekke :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150991722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:09 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Als ze al buiten VHF bereik waren, heb altijd nog HF en ADS. Gaat er meer om dat je ergens zo druk mee kan zijn dat je geen tijd hebt om te communiceren. Eerst het vliegtuig weer onder controle krijgen, daarna pas gaan communiceren. Daarna überhaupt pas iets gaan doen.
Daling van 8/9 minuten. Ze zitten daar met zn 2 in de cockpit. Ze hadden echt wel iets doorgegeven hoor.
pi_150991753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er geen GPS met een exacte locatie waar dat vliegtuig is? Ze kunnen er dan naar toe vliegen met helikopters
Ze hebben het ''vliegtuig'' al lang gevonden
pi_150991758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er geen GPS met een exacte locatie waar dat vliegtuig is? Ze kunnen er dan naar toe vliegen met helikopters
Er zijn daar al mensen op de grond, ze worden aangevoerd door de heli's.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_150991764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dát de reden is van het ontbreken van een signaal. Tijdens 8 minuten duikvlucht zal de copiloot normaal echt wel even melden dan er iets mis is.
Als het een gecontroleerde duikvlucht is ja. En dat hoeft echt niet speciaal de co-piloot te zijn, die kan net zo goed aan het vliegen zijn ;)
Bij AF447 was het een grote chaos voorin, dan heb je geen tijd om te communiceren.
pi_150991767
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:09 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Jij bent goed op de hoogte.
bereikt* bedoelde ik. Dat is toch bizar
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:14:41 #262
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150991780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Daling van 8/9 minuten. Ze zitten daar met zn 2 in de cockpit. Ze hadden echt wel iets doorgegeven hoor.
Des te meer reden om te vermoeden dat er danwel iets mis was met de communicatiesystemen of dat de piloot en co-piloot om wat voor reden dan ook niet in staat waren om contact op te nemen (buiten bewustzijn, weet ik het). Feit is dat het allemaal speculatief is en dat we het pas over enkele dagen of weken met zekerheid zullen weten.
Flesje bier
pi_150991813
Bij een daling met bijna 500 knopen onder de 20,000 voet is de kans groot dat hij vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is..
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:18:16 #264
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150991874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Bij een daling met bijna 500 knopen onder de 20,000 voet is de kans groot dat hij vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is..
In dat geval zouden de brokstokken toch over een groter gebied verspreid moeten liggen, of heb ik het dan mis? Zoals het er nu naar uitziet ligt het gros van het wrak namelijk op het gedeelte van de berg waar reeds foto's & filmpjes van geplaatst zijn.
Flesje bier
pi_150991883
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Bij een daling met bijna 500 knopen onder de 20,000 voet is de kans groot dat hij vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is..
Eh, nee? Dat zijn vrij normale getallen.
pi_150991887
Weer een airbus, die dingen beginnen een beetje op tupolevs te lijken.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:20:21 #267
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_150991927
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Weer een airbus, die dingen beginnen een beetje op tupolevs te lijken.
Daar vliegen er ook heel veel van rond hé....
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:20:32 #268
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_150991931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Bij een daling met bijna 500 knopen onder de 20,000 voet is de kans groot dat hij vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is..
Op tv zeggen de experts dat zo'n daling niet uitzonderlijk is
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_150991944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:18 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Eh, nee? Dat zijn vrij normale getallen.
500 knopen is normaal op 36.000 voet (Als je een 747 bent), maar zeker niet onder de 20.000. Laatste contact op flightradar gaf 378 kts op 6.800 voet hoogte, bijna 50 knopen meer dan de 'overspeed warning'.
pi_150991990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:21 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

500 knopen is normaal op 36.000 voet (Als je een 747 bent), maar zeker niet onder de 20.000. Laatste contact op flightradar gaf 378 kts op 6.800 voet hoogte, bijna 50 knopen meer dan de 'overspeed warning'.
Dat is groundspeed he.
pi_150992002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:22 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dat is groundspeed he.
En daarbij zegt dat van flightradar niet zo heel veel.
pi_150992023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Des te meer reden om te vermoeden dat er danwel iets mis was met de communicatiesystemen of dat de piloot en co-piloot om wat voor reden dan ook niet in staat waren om contact op te nemen (buiten bewustzijn, weet ik het). Feit is dat het allemaal speculatief is en dat we het pas over enkele dagen of weken met zekerheid zullen weten.
Het is raar.

Buiten bewustzijn raken met automatische piloot uit zou geen constante daling zijn geweest, dan was het denk ik gewoon naar beneden gevallen.

Buiten bewustzijn met automatische piloot aan zou ook geen constante daling zijn geweest, want die kan je toch gewoon instellen dus waarom zou die opeens gaan dalen?

Buiten bewustzijn lijkt me niet, snap jij het nog?
pi_150992041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:24 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Het is raar.

Buiten bewustzijn raken met automatische piloot uit zou geen constante daling zijn geweest, dan was het denk ik gewoon naar beneden gevallen.

Buiten bewustzijn met automatische piloot aan zou ook geen constante daling zijn geweest, want die kan je toch gewoon instellen dus waarom zou die opeens gaan dalen?

Buiten bewustzijn lijkt me niet, snap jij het nog?
Laten we dit soort conclusies anders overlaten aan mensen die wel verstand hebben van vliegtuigen. Wat weet jij nou over vliegen zonder automatische piloot?
pi_150992292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de journalistieke aanpak van zo'n gebeurtenis soms ook wel apart. RTL laat een verslaggever vanuit Nederland naar de rampplek vliegen voor verslag, terwijl je een correspondent in dat land via een satellietje vanuit de hoofdstad in het gesprek betrekt. Waarom niet gewoon je correspondent gebruiken voor die verslaggeving ter plekke :')
Grappig, die smiley gebruiken na zo'n posting :')
pi_150992318
Nu ook bij Boulevard. :)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_150992401
BREAKING: ER IS VEEL PERS VANUIT HET BUITENLAND

NOS :')
pi_150992431
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:06 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij hebben we hier te maken met mensen die dus wél bekend zijn met vliegtuigtechniek?
Nah, ze kijken gewoon veel naar Aircrash Investigation
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_150992505
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Grappig, die smiley gebruiken na zo'n posting :')
Het was meer een oordeel over dat ik dat vreemd vind, waarom heb je dan een correspondent
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:45:52 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150992661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de journalistieke aanpak van zo'n gebeurtenis soms ook wel apart. RTL laat een verslaggever vanuit Nederland naar de rampplek vliegen voor verslag, terwijl je een correspondent in dat land via een satellietje vanuit de hoofdstad in het gesprek betrekt. Waarom niet gewoon je correspondent gebruiken voor die verslaggeving ter plekke :')
Ze moeten natuurlijk wel rekening houden met de functies van die mensen.
Verslaggever moet verslag geven en die correspondent moet mee gecorrespondeerd worden, liefst door die verslaggever. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')