quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind t jammer dat dat ding een extra kabel heeft. Is er ook iets soortgelijks dat gewoon direct in het stopcontact gaat?
After some redneck engineering, may I present to you :quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
Ik vind 'm ook fijn hoor, die kabel, heb d'r hier 4 aan de kabel hangen her en der.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
zo heb ik hem ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
Yay nog een oreka fan!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoek anders eens op Oreka, prima brilletjes voor ongeveer 'n tientje. Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten
Ik teer nog steeds op mijn 36 aviators van 7 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten
Zekers, al jaren hier wat brillen liggen. Zelf nu wel 'n echte Oakley gekocht, waar je 't verschil wel bij merkt. De oude bril heeft m'n zoontje in z'n speelmand liggen en hij komt er regelmatig mee aanlopenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Yay nog een oreka fan!
Super kwaliteit en ook gepolariseerd te krijgen vanaf 6 euro. Echt beresterke brillen!
Hahaha, only in Chinaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:22 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op mijn 36 aviators van 7 jaar geleden![]()
Ik dacht 3 brillen gekocht te hebben, bleken het 3 dozen te zijn bij ontvangst... Vage Chinese eBayers ftw!
Voor festivals en gevallen waar ik m'n zonnebril wel eens kan kwijtraken/stukmaken heb ik dus die aviators, maar door de andere keren heb ik wel 'n paar ékte RB Aviators
Als je echt Alipay wil gebruiken heb jequote:
Een vorm van Alipay is er nu ook voor mensen buiten China, via Aliexpressquote:Op woensdag 25 maart 2015 03:38 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je echt Alipay wil gebruiken heb je
1) een Chinese bankrekening nodig
2) een Chinees telefoonnummer nodig
3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite
Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
Hmz, raar. Nogmaals proberen te koppelen via het menu van de app? Dan het de startpagina binnen de app naar beneden trekken om te verversen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, ik krijg nog niet veel data geperst uit de Vidonn. Op één of andere manier wil ie niet syncen met de app, terwijl de band wel gewoon gekoppeld is.
RobertNL nog 'n tip? Ik kan ook niets vinden om de band te resetten. Er staat data in van 2014..
Ik zie dat ik 'n andere app gebruik dan jij in je review. De jouwe krijg ik 'n foutmelding bij installeren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz, raar. Nogmaals proberen te koppelen via het menu van de app? Dan het de startpagina binnen de app naar beneden trekken om te verversen.
Nepproducten mogen hier niet besproken worden.quote:
Hm vaag, ik kreeg na mn laatste AE aankoop de vraag of ik een alipay account aan wilde maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 03:38 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je echt Alipay wil gebruiken heb je
1) een Chinese bankrekening nodig
2) een Chinees telefoonnummer nodig
3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite
Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
Jammer dat je alleen kan bestellen met registred air mail, a 2.03 euro. Dat neemt de korting weer weg.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:
lijkt wel een prijzenoorlog met xpb's te zijn uitgebroken![]()
12.63¤ voor de 5000mah met 0cf20Eg9ng
http://www.tinydeal.com/o(...)x2kpqa-p-141662.html
Is die 5000mah niet heel zwak?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:
lijkt wel een prijzenoorlog met xpb's te zijn uitgebroken![]()
12.63¤ voor de 5000mah met 0cf20Eg9ng
http://www.tinydeal.com/o(...)x2kpqa-p-141662.html
De 5000 is de vervanging van de 5200. Je kan er prima een keertje of 1.5 je telefoon mee opladenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Is die 5000mah niet heel zwak?
Je hebt toch alleen de 5200, 10.400 en 16.000?
Cadeau voor mijn vriendin die op reis gaat en voor mijn vader die binnenkort jarig isquote:Subtotal of Items:
1 x Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone (SKU133424) ¤18.71
Color Red
3 x Original Xiaomi LED Light With USB For Power Bank Tablet (SKU173089) ¤7.42
Color White
1 x Original Xiaomi 16000mAh Universal Battery Charger Power Bank (SKU180383) ¤21.62
Ik heb zelf de 16000 en die is soms al op als ik mijn iPad en iPhone eraan hang.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef shiznuts het volgende:
De 5000mAh is broekzakvriendelijk, hij heeft dezelfde dimensies als je doorsnee smartphone zo'n beetje.
Of 5000mAh genoeg is voor je? Eh... je doorsnee accu is 2400mAh ofzo. Dus als je daarmee de dag niet doorkomt, dan heb je er genoeg juice aan. Ben je langer zonder netstroom... dan misschien eens een andere powerbank... maar ja, wel wat bulkier. 5000mAh vind ik persoonlijk i.i.g. absoluut niet zwak hoor. Meer klinkt natuurlijk altijd beter... maar je moet er in de praktijk wel wat aan hebben natuurlijk, als je het toch gebruikt en alleen maar eentje haalt omdat 'ie 'meer getalletjes had dan de ander en dus wel beter moet zijn', mja... Ik heb liever eentje die dan wat handzamer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |