Een botsing met dergelijke impact om een A320 naar de tering te helpen zou dan toch al met een ander vliegtuig(je) moeten zijn geweest, dan zou er toch ook een tweede vliegtuig moeten missen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:11 schreef eight het volgende:
Op ZDF zeggen ze nu dat de brokstukken ver verspreid liggen. Het zou duiden op een botsing op zeer hoge snelheid.
Nee, nog minder zelfs. Crashen op water is harder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in 8 minuten 9 km hoogte verliest(13 meter per seconde) heb je dan bij een crash in het water een kans dat er overlevenden zijn?
Ik geloof niet dat we nog een vliegtuig missenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:11 schreef eight het volgende:
Op ZDF zeggen ze nu dat de brokstukken ver verspreid liggen. Het zou duiden op een botsing op zeer hoge snelheid.
Een botsing tegen de bergquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we nog een vliegtuig missen
Jij weet hoe het vliegtuig aan zijn eind is gekomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:13 schreef waht het volgende:
De piloot heeft hier toch steken laten vallen.
Ik zie niet in hoe.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt simpelweg een veel grotere kans om een auto ongeluk te overleven. En een vliegtuigongeluk is veel enger om mee te maken.
de kans om het ongeluk te kunnen overleven groter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt simpelweg een veel grotere kans om een auto ongeluk te overleven. En een vliegtuigongeluk is veel enger om mee te maken.
Gewoon botsing met oppervlakte wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Een botsing met dergelijke impact om een A320 naar de tering te helpen zou dan toch al met een ander vliegtuig(je) moeten zijn geweest, dan zou er toch ook een tweede vliegtuig moeten missen?
Ik loop vooruit op de feiten. Excuses.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij weet hoe het vliegtuig aan zijn eind is gekomen?
Ja, kut geformuleerd. My badquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Recht tegen een bergtop knallen met andere woorden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
quote:Die ersten Halterner Vereine sagen Veranstaltungen ab, immer mehr Journalisten sind in der Stadt unterwegs. Das Joseph-Königs-Gymnasium ist komplett abgeriegelt, viele Menschen stehen mit Handy am Ohr oder in Kleingruppen am Straßenrand. "Über der Stadt liegt eine gewisse Stille", sagt unser Reporter vor Ort.
Paar Black Hawks sturen voor de berging?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Obama biedt hulp aan...leuk, maar wat moeten ze daar nou mee dan
bron?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Het lijkt me hoe dan ook niet verstandig om tegen een berg aan te vliegenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:15 schreef Re het volgende:
ligt er ook wel aan hoe je tegen een berg aanvliegt, frontaal of longitudinaal
Hulpverlening van NTSB komt anders wel goed van pas.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |