Niet heel verwonderlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:30 schreef nattermann het volgende:
Sodeknetter, daar is helemaal niks van over
ik vind 5x ook erg weinig in 2 minuten inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand anders nog even een foto posten van de rampplek?
Dus iedereen die een dronken automobilist als tegenligger krijgt die met 140 op je in rijdt is een slechte automobilist?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel blijven opletten natuurlijk, een goede automobilist doet dat.
twitter:Menno_Boermans twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:56:18Foto van wrakstukken via de lokale krant Le Dauphine Libere. #Germanwings http://t.co/WYVjCWYrTR reageer retweet
Het is sowieso een non-discussie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:31 schreef Gezicht het volgende:
Hou maar op met die non-discussie over het "in eigen hand hebben", als je zo gaat denken zou je nooit je zolderkamer af kunnen komen omdat je leven dan niet zeker is.
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:31 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Menno_Boermans twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:56:18Foto van wrakstukken via de lokale krant Le Dauphine Libere. #Germanwings http://t.co/WYVjCWYrTR reageer retweet
Was deze al langs gekomen?
De Alpen zijn niet van suiker, met een snelheid van 400knopen en een verkeerde hoek maak je een soort van instant confettiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Zo'n klap gemaakt dat het hele toestel is gedesintegreerd? Moet toch een behoorlijke snelheid hebben gehad dan. Biedt één troost: de slachtoffers zullen geen pijnlijke dood hebben gehad.
Deze was nog niet voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit soort foto's hebben we nu wel genoeg gezien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als ik het zo zie moet je nog blij zijn als je uberhaupt één heel lichaam terug vindt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:36 schreef Gezicht het volgende:
Dan te bedenken dat de lichamen van 150 mensen tussen dat puin liggen.
Waren het maar lichamen, dit word weer stukjes bij elkaar zoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:36 schreef Gezicht het volgende:
Dan te bedenken dat de lichamen van 150 mensen tussen dat puin liggen.
Gelukkig zijn er geen gekke Oekraïense personen die dat op het internet kunnen gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
De passagiers zullen vast ook helemaal uitgerukt zijn.
"De rampplek" zo beter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar zonder enige tekst erbij zegt het niet veel.
Er is geen tekst bij. Soms zeggen beelden genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar zonder enige tekst erbij zegt het niet veel.
Ik noem het ook nog maar lichamen om enigszins eerbiedig te zijn, vind stoffelijke overschotten altijd zo'n lugubere term.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waren het maar lichamen, dit word weer stukjes bij elkaar zoeken
Wow, wat een zooiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier zie je nog een stuk met wat raampjes:
[ afbeelding ]
quote:Crash d'un Airbus A320 au Vernet : 150 morts, un possible survivant
Bron: http://www.laprovence.com(...)sible-survivant.html
http://nos.nl/liveblog/2026594-passagiersvliegtuig-neergestort-in-frankrijk.htmlquote:'Er komt slecht weer aan'
Er komt slecht weer aan de komende uren op de rampplek, zegt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken.
Laat het de Tegelgraaf niet weten.quote:
krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:42 schreef PinkLow het volgende:
Volgt iemand ook Twitter? Valt me op dat heel veel mensen het kei zielig vinden van de 16 scholieren en de 2 baby's.. Hoezo is dat erger dan de rest?
Waren er geen zielige dieren aan boord dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:42 schreef PinkLow het volgende:
Volgt iemand ook Twitter? Valt me op dat heel veel mensen het kei zielig vinden van de 16 scholieren en de 2 baby's.. Hoezo is dat erger dan de rest?
Orginele mening PinkLow.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:42 schreef PinkLow het volgende:
Dat is wel nieuws om 16:43 ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:43 schreef PinkLow het volgende:
Nieuws: De lessen van de school waar de omgekomen leerlingen op zaten, zijn gecanceld..
Nee, deze bevat voor eerst duidelijk een stuk van een vliegtuig, zie rechtsbovenin.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Apart dat ie 6 minuten nodig had om op te stijgen, het is geen fricking A380.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:38 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het vliegtuig heeft maar één minuut op kruishoogte gevlogen en heeft toen een snelle afdaling van 9 minuten ingezet.
Neem aan dat 9.55 geplande vertrektijd is, zit nog een paar minuten tussen voordat je ook op de runway komt en kunt gaan opstijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:45 schreef starla het volgende:
[..]
Apart dat ie 6 minuten nodig had om op te stijgen, het is geen fricking A380.
Zal wel niet, lijkt me dat toen de transponder is aangezet, of zoiets.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:45 schreef starla het volgende:
[..]
Apart dat ie 6 minuten nodig had om op te stijgen, het is geen fricking A380.
Omroep Brabantquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Wisten we al dat het een 20-jarige vrouw is uit Deurne? Omroep Brabant, heeft inmiddels ook een screenshot van haar facebook.
Ja, dat wisten we alquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Wisten we al dat het een 20-jarige vrouw is uit Deurne? Omroep Brabant, heeft inmiddels ook een screenshot van haar facebook.
Die hele graph is qua proporties fucked up. 31000 voet staat net onder de 40k lijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel niet, lijkt me dat toen de transponder is aangezet, of zoiets.
Valt mee, geen namen/foto's te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omroep Brabantde Telegraaf van het zuiden.
Die screenshot ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Doe's nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef raptorix het volgende:
Er is ook een Eenhoorn onder de doden schijnt. Zielig!
Cool story bro.*quote:
Geen greintje respect te bekennen, ook al is alles geanonimiseerd. Doe je gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Valt mee, geen namen/foto's te zien
[ afbeelding ]
Nee hoor, de graph is in orde. De duikvlucht stopt niet op 0 voet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef starla het volgende:
[..]
Die hele graph is qua proporties fucked up. 31000 voet staat net onder de 40k lijn
De Nu.nl, RTL, etc.. pingels komen nu loeihard binnen op de NL ipad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Grrrr, ik moet ook niet naar graphs kijken als ik trip van de DXM.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, de graph is in orde. De duikvlucht stopt niet op 0 voet.
En toch wil ook jij alles wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen greintje respect te bekennen, ook al is alles geanonimiseerd. Doe je gewoon niet.
Nee dat is misschien niet verstandigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef starla het volgende:
[..]
Grrrr, ik moet ook niet naar graphs kijken als ik trip van de DXM.
Mua, zegt wel wat; moeilijk terrein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Totaal nietszeggende helikopterbeelden van de crash-site.
Waarom post je het dan wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Totaal nietszeggende helikopterbeelden van de crash-site.
Tot nu toe dus:twitter:minbuza twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:48:13Buitenlandse Zaken bevestigt dat in ieder geval één Nederlands slachtoffer te betreuren is bij de Germanwings #A320 crash in Zuid-Frankrijk. reageer retweet
hij verveelt zich de pleuris op het werkquote:
Ik vind het wel raar om die screencap te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:54 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het wel netjes dat ze geen naam geven, maar zodra de familie al op de hoogte vind ik het prima dat de media het naar buiten brengt. De meeste Nederlanders houden van sensatie en of je het nou wilt of niet, het feit dat er een 20-jarige uit Deurne in het verongelukte vliegtuig zat, is Nederlands nieuws.
Vanavond weten we allemaal wie ze was, wat ze deed en zitten haar vrienden op TV hun verhaal te doen.
Geen kliniek vandaag, je moet wat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij verveelt zich de pleuris op het werk
Wat voor kliniek?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen kliniek vandaag, je moet wat.
Spuit 11quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
Gadverdamme. Hoe Omroep Brabant zit te spitten op facebook![]()
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2267491263/Vrouw+(20)+uit+Deurne+overleden+bij+vliegramp+met+toestel+Germanwings+in+Frankrijk.aspx
Er zou sneeuw liggen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Scherper plaatje:
[ afbeelding ]
ah ik zie eindelijk die eekhoornquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Scherper plaatje:
[ afbeelding ]
Mee eens,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar om die screencap te plaatsen.
Dat was wel bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:58 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Mee eens,
maar toen met de (zoals Lubach zegt) Emma17, was er wel 1 facebookfoto die door merg een been ging (was volgensmij in trant van.... 'Als het vliegtuig vermist raakt'... oid.
twitter:krassitwigg twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:56:43@laprovence Hello, may we use them on BBC News? And do you own the copyright? Many thanks reageer retweet
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Domme mutsen van de BBC:twitter:krassitwigg twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:56:43@laprovence Hello, may we use them on BBC News? And do you own the copyright? Many thanks reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Tot nu toe dus:twitter:minbuza twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:48:13Buitenlandse Zaken bevestigt dat in ieder geval één Nederlands slachtoffer te betreuren is bij de Germanwings #A320 crash in Zuid-Frankrijk. reageer retweet
67 Duitsers 16 scholieren, 2 docenten en 2 baby's
45 Spanjaarden (mensen met een Spaanse naam)
1 Belg
1 Nederlander
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Domme mutsen van de BBC:twitter:krassitwigg twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:56:43@laprovence Hello, may we use them on BBC News? And do you own the copyright? Many thanks reageer retweet
"ik vlieg zelf al jaaaaaaaren"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:00 schreef PinkLow het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)gs+in+Frankrijk.aspx
Check even die reacties onderop... Kom niet meer bij van het lachen
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:59:32BREAKING: according to an official on scene One of the black boxes have been found. #Germanwings #4U9525 #Aviation reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |