Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995). CruisinDen, hiker regio Amsterdam Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Dan kan je tussendoor wel een paar keer pauze nemen, dat is echt een eind. En dat in een Up!
Hopelijk zit er cruisecontrol op. Ik vind een Up! wel stukken beter rijden dan zo'n nieuwe aygo of c1. Daar duurt het echt een eeuwigheid om bijvoorbeeld van 100 naar 120 te komen op de snelweg. Motorgeluid is bovendien veel rustiger en stiller.
Ja klopt, verder niks tegen de Up; ik vind het in die prijsklasse ook een van de fijnste auto's. Ik kan me voor dat stuk alleen wel een meer comfortabele auto voorstellen haha
We mogen eindelijk morgen weer eens op pad gaan. Breda Leiden in een ford connect. Ik ben alleen wel om 12 uur weer thuis volgens de planning maar daar moet ik het dan maar mee doen.
Op woensdag 25 maart 2015 09:18 schreef Drilboor het volgende: Sinds een tijd maakt het mij eigenlijk geen ene fuck meer uit wat voor auto ik krijg, een dikke bak is leuk, maar een langzame kut auto is toch werk.
Deze week alle 3 de dagen i10's, c1's, word helemaal leip van die dingen. Zit geen fut in, 130 rijden is alsof je naast een opstijgend vliegtuig staat zoveel herrie, en geen Bluetooth voor muziek. /rage modus off
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Wat een aardige gekkies bij de bushalte. Helemaal vragen waar ik naar toe moet, uitleggen waar de verschillende buslijnen langsgaan. En ze wezen me erop dat ik bij de bushalte voor zo'n dorpsbus stond, moest de halte aan de overkant hebben
Deze week alle 3 de dagen i10's, c1's, word helemaal leip van die dingen. Zit geen fut in, 130 rijden is alsof je naast een opstijgend vliegtuig staat zoveel herrie, en geen Bluetooth voor muziek. /rage modus off
Ik sta op Eindhoven, zometeen naar Geldrop voor een mooie C1. Lekker kwartier lopen aldus 9292. Wel aangenomen voor masterscriptiestage bij Allianz, dus die autotjes kunnen mijn dag niet meer verpesten^^
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef qua111 het volgende: Ik sta op Eindhoven, zometeen naar Geldrop voor een mooie C1. Lekker kwartier lopen aldus 9292. Wel aangenomen voor masterscriptiestage bij Allianz, dus die autotjes kunnen mijn dag niet meer verpesten^^
Oppassen bij die lui, zoals je wellicht gelezen hebt in vorige topic goed controleren als je dat zelf moet doen :p
AH, was nog nooit in Geldrop geweest. Wel een ballentent wia service, werd in een hoekje gedropt voor 10 minuten, ja collega komt er zo aan. Komt er een klant binnen, commandeert dat zelfde dametje dat ik maar ff met haar mee moet komen. Moest ik nog eens 30min in de kantine gaan zitten. Niemand die vertelt wie wat of waarom. Heel uniek..
Autootje had gelukkig BT, dus lekker muziek knallen en gaan naar Den Haag. Wel helemaal gaar nu. Voor morgen geen werk though, ging zo lekker met 3/3 dagen werk
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef qua111 het volgende: AH, was nog nooit in Geldrop geweest. Wel een ballentent wia service, werd in een hoekje gedropt voor 10 minuten, ja collega komt er zo aan. Komt er een klant binnen, commandeert dat zelfde dametje dat ik maar ff met haar mee moet komen. Moest ik nog eens 30min in de kantine gaan zitten. Niemand die vertelt wie wat of waarom. Heel uniek..
Autootje had gelukkig BT, dus lekker muziek knallen en gaan naar Den Haag. Wel helemaal gaar nu. Voor morgen geen werk though, ging zo lekker met 3/3 dagen werk
Lmao, ik werd ook in dat hoekje geduwd ja, wacht hier maar tot er iemand komt :p
Voor morgen aardige ritjes, Wieuwert - Sittard, en vervolgens Heerlen - Huis om vrijdags de transporter in leeuwarden te brengen
Godver drowzz dan heb je mijn ritje wiuwert sittard afgepakt.. ik werd net gebeld dat mijn 2de rit (die dus) was gewijzigd. heb nu ritje wiuwert apeldoorn in die plek gekregen. Dikke 3 uur minder werken dus, grr
Op woensdag 25 maart 2015 17:47 schreef DeMuur het volgende: Godver drowzz dan heb je mijn ritje wiuwert sittard afgepakt.. ik werd net gebeld dat mijn 2de rit (die dus) was gewijzigd. heb nu ritje wiuwert apeldoorn in die plek gekregen. Dikke 3 uur minder werken dus, grr
Op woensdag 25 maart 2015 18:04 schreef DeMuur het volgende: Ja klopt, dus ben er als het goed is half 12. Ligt eraan hoelang het daar duurt voor ik weer weg ben Ja zou best kunnen!
Ik zie wel over een hiker loopt haha, heb je nette kleren aan?
Op woensdag 25 maart 2015 19:19 schreef Dudeweiser het volgende: Vriend van me gister aangenomen en die mag morgen een Superb van Roffa naar Amersfoort rijden. En ik heb niks.
had je m niet op dit werk moeten wijzen daar gaan je ritjes
Morgen Groningen - Huizen per Passat (zelfde kenteken als een rit in oktober ) en Hilversum - Breukelen per Clio. Zou er nog een A4 terug naar Groningen achteraan hebben, maar die moest voor 12'en terug zijn, dus gebeld en geannuleerd
Hoe kwam je daar achter dan? Kwam bekend voor en toen in je mail gezocht? Passat komt niet zo heel vaak voor op zich dus daardoor was je misschien nieuwsgierig.
Hoe kwam je daar achter dan? Kwam bekend voor en toen in je mail gezocht? Passat komt niet zo heel vaak voor op zich dus daardoor was je misschien nieuwsgierig.
Op woensdag 25 maart 2015 23:39 schreef yosander het volgende: Morgen Groningen - Huizen per Passat (zelfde kenteken als een rit in oktober ) en Hilversum - Breukelen per Clio. Zou er nog een A4 terug naar Groningen achteraan hebben, maar die moest voor 12'en terug zijn, dus gebeld en geannuleerd
Ik ga 12 uur wiuwert niet halen haha. Zit ondertussen al een uur bij de autodealer in limburg. Ik kwam aan bleek die niet verzekerd te zijn, na een hoop heen en weer gebel werd ik maar naar huis gestuurd.
2 minuten later bij de bushalte, op het punt de bus in te stappen, word ik gebeld dat ze toch een tijdelijke verzekering hebben kunnen regelen en dat de groene kaart eraan kwam. Ondertussen nogsteeds wachtende, makkelijk geld verdienen dit.
Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef DeMuur het volgende: Ik ga 12 uur wiuwert niet halen haha. Zit ondertussen al een uur bij de autodealer in limburg. Ik kwam aan bleek die niet verzekerd te zijn, na een hoop heen en weer gebel werd ik maar naar huis gestuurd.
2 minuten later bij de bushalte, op het punt de bus in te stappen, word ik gebeld dat ze toch een tijdelijke verzekering hebben kunnen regelen en dat de groene kaart eraan kwam. Ondertussen nogsteeds wachtende, makkelijk geld verdienen dit.
Iemand hier toevallig gebeld over de ontwikkeling van een app? Het schijnt, dat er de komende weken een app getest gaat worden, die over een tijdje al het papierwerk van easyway gaat vervangen. Volgende week is er een meeting in Breda, waar we meer informatie krijgen.
Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef Volluto het volgende: Iemand hier toevallig gebeld over de ontwikkeling van een app? Het schijnt, dat er de komende weken een app getest gaat worden, die over een tijdje al het papierwerk van easyway gaat vervangen. Volgende week is er een meeting in Breda, waar we meer informatie krijgen.
Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef Volluto het volgende: Iemand hier toevallig gebeld over de ontwikkeling van een app? Het schijnt, dat er de komende weken een app getest gaat worden, die over een tijdje al het papierwerk van easyway gaat vervangen. Volgende week is er een meeting in Breda, waar we meer informatie krijgen.
Nee, niet gebeld maar ik ben benieuwd, zal wel ideaal zijn.
Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef DeMuur het volgende: Ik ga 12 uur wiuwert niet halen haha. Zit ondertussen al een uur bij de autodealer in limburg. Ik kwam aan bleek die niet verzekerd te zijn, na een hoop heen en weer gebel werd ik maar naar huis gestuurd.
2 minuten later bij de bushalte, op het punt de bus in te stappen, word ik gebeld dat ze toch een tijdelijke verzekering hebben kunnen regelen en dat de groene kaart eraan kwam. Ondertussen nogsteeds wachtende, makkelijk geld verdienen dit.
Wees blij dat je die bus naar limburg niet had ..... Er hoorde zon magnetisch dingetje bij om de piep uit te zetten, maar die hadden ze er niet bij gekregen in wiuwert, dus ik kreeg paar oordoppen, en daar ging ik, 3 uren lang met een gigantische piep naar sittard
Hahaha ongelofelijk soms.. Ik heb medelijden Mijn beide ritten hadden niet werkende audio. Eerst twee en half uur naar Wiuwert in stilte en vervolgens in een buurtbus van syntus buschauffeur gespeeld, wederom zonder audio.
Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef DeMuur het volgende: Hahaha ongelofelijk soms.. Ik heb medelijden Mijn beide ritten hadden niet werkende audio. Eerst twee en half uur naar Wiuwert in stilte en vervolgens in een buurtbus van syntus buschauffeur gespeeld, wederom zonder audio.
Wees blij dat je die bus naar limburg niet had ..... Er hoorde zon magnetisch dingetje bij om de piep uit te zetten, maar die hadden ze er niet bij gekregen in wiuwert, dus ik kreeg paar oordoppen, en daar ging ik, 3 uren lang met een gigantische piep naar sittard
Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef yosander het volgende: Ritten voor maandag al binnen Een Jetta hybride DSG naar Den Bosch en vervolgens een Superb naar Amersfoort brengen.
Ik ook.
Eindhoven - Houten in een spiksplinternieuwe Clio en vanuit Amersfoort (Fluorweg) naar 's-Hertogenbosch met een Volvo S60.
Vanochtend nog gebeld voor een ritje Nijmegen-Meerkerk in een Mercedes C klasse. Ik moest de auto ophalen bij een Ford dealer, maar daar bleek dat ie bij de Mercedes dealer (zelfde dealergroep) een eind verderop stond. Gelukkig regelde ze daar een stagair die me daar met de auto heen bracht, die kerel had net 1 dag zijn rijbewijs dus dat was een mooi avontuur
En nu vanaf Utrecht weer terug, de trein naar Nijmegen was ongeveer de enige die normaal rijdt dus over geluk heb ik vandaag (nog) niks te klagen!
vanuit Amersfoort (Fluorweg) naar 's-Hertogenbosch met ee. Volvo S60.
Goeie bakken die S60's
Daar kom ik net vandaan en ik denk dat je S60 er al stond een witte.
Ik heb ook een ritje voor maandag maar jullie hebben het beter getroffen. Een uur met het OV, uurtje rijden en dan 3 uur en 45 minuten met het OV terug beter voor mij en voor EW zelf komt er nog een ritje achteraan.
maarja heb wel werk dus ben er wel blij mee
[ Bericht 14% gewijzigd door pfefferkatze op 28-03-2015 02:42:52 ]
Daar kom ik net vandaan en ik denk dat je S60 er al stond een witte.
Ik heb ook een ritje voor maandag maar jullie hebben het beter getroffen. Een uur met het OV om om 08:00 een Transporter op te halen, vervolgens een uurtje rijden en dan 3 uur en 45 minuten met het OV terug beter voor mij en voor EW zelf komt er nog een ritje achteraan.
Hé ook een nieuwe versie van de handleiding voor EW. Ik zocht even op hoe dat zat met tanken bij een ander tankstation dan shell, maar er staat nu niks over dat je de bon moet opsturen o.i.d. Gewoon toevoegen aan je ritbon, en je krijgt t bij volgende salaris er bij. Iemand hier al ervaring mee? Of sturen jullie de bon nog op?
Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Sjouveur het volgende: Die locatie fluorweg, is dat naast een Ford dealer? Daar krijg ik namelijk soms ook een opdracht van binnen, ondanks dat ik niet voor EW/AR werk.
Klopt, zit inderdaad naast die Ford dealer. Heb wel eens een auto in centrum Amersfoort moeten ophalen om 'm daar af te leveren.. Ritje van 5 minuten
Vandaag even anderhalf uur de weg op geweest met de motor, tijdens rijles. Gelukkig weet ik daar precies hoe laat de bus terug naar huis gaat, want dat is dezelfde als voor werk, lijn 73.
Dinsdag en woensdag tentamens en dan hopelijk en misschien donderdag een ritje doen weer.
Haha, dat zijn de echte monsterritten. Voor zover ik er ervaring mee heb, is het overigens wel een relaxed bedrijf
Fluorweg is niks mis mee. Ik ben daar wel eens vaker geweest volgens mij.
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef Sarasi het volgende: Vandaag even anderhalf uur de weg op geweest met de motor, tijdens rijles. Gelukkig weet ik daar precies hoe laat de bus terug naar huis gaat, want dat is dezelfde als voor werk, lijn 73.
Dinsdag en woensdag tentamens en dan hopelijk en misschien donderdag een ritje doen weer.
Geen idee, heb de acht, halve draai en noodstop nog nooit gedaan. Maar het was prachtig weer, ik heb m'n theorie gehaald en m'n instructeur vroeg of ik zin had in een weglesje, omdat dat inmiddels wel kon en me ook beter zou leren waar ik de AVB oefeningen voor ga gebruiken. En dan zeg ik geen nee.
Op vrijdag 27 maart 2015 22:34 schreef Drowzz het volgende: Hé ook een nieuwe versie van de handleiding voor EW. Ik zocht even op hoe dat zat met tanken bij een ander tankstation dan shell, maar er staat nu niks over dat je de bon moet opsturen o.i.d. Gewoon toevoegen aan je ritbon, en je krijgt t bij volgende salaris er bij. Iemand hier al ervaring mee? Of sturen jullie de bon nog op?
Had laatst ew gebeld. Maar je moet dus altijd je bonnen op sturen. Ook als je met tankpas kon betalen.
Had laatst ew gebeld. Maar je moet dus altijd je bonnen op sturen. Ook als je met tankpas kon betalen.
Als je met de esso/shell pas betaald hebt, is een foto meesturen met de ritbon goed genoeg. Behalve bij één klant in Born. Alle andere bonnen moet je altijd per post opsturen. Doe het wel eens te laat, en dan krijg je de onkosten ook pas een maand later uitbetaald.
Ik zit nu wat te lezen over de nieuwe easyway app. Het lijkt de bedoeling, dat we binnenkort geen ritten meer telefonisch aangeboden krijgen. De app gaat in plaats daarvan ritten aanbieden op basis van je locatie. De inname van de auto gaat vervolgens aan de hand van een checklist in de app en aan het einde van je rit, kun je direct foto's meesturen van je declaraties. Transportformulieren blijven helaas nog wel bestaan.
[..] Ik zit nu wat te lezen over de nieuwe easyway app. Het lijkt de bedoeling, dat we binnenkort geen ritten meer telefonisch aangeboden krijgen. De app gaat in plaats daarvan ritten aanbieden op basis van je locatie. De inname van de auto gaat vervolgens aan de hand van een checklist in de app en aan het einde van je rit, kun je direct foto's meesturen van je declaraties. Transportformulieren blijven helaas nog wel bestaan.
Ben benieuwd. Klinkt alsof die app dan continue op de achtergrond staat de draaien. Als het dan maar niet teveel sap lust want ik kom zo net de dag door
Als je met de esso/shell pas betaald hebt, is een foto meesturen met de ritbon goed genoeg. Behalve bij één klant in Born. Alle andere bonnen moet je altijd per post opsturen. Doe het wel eens te laat, en dan krijg je de onkosten ook pas een maand later uitbetaald.
Ik zit nu wat te lezen over de nieuwe easyway app. Het lijkt de bedoeling, dat we binnenkort geen ritten meer telefonisch aangeboden krijgen. De app gaat in plaats daarvan ritten aanbieden op basis van je locatie. De inname van de auto gaat vervolgens aan de hand van een checklist in de app en aan het einde van je rit, kun je direct foto's meesturen van je declaraties. Transportformulieren blijven helaas nog wel bestaan.
Waar lees je dat dan? zou je dan jezelf moeteb inschrijven op ritten die dan beschikbaar staan ofzo? of zouden zij het gewoon aan je toe kennen, en dat je dan voor 5 uur geaccepteerd moet Hebben ofzo? Dat tweede zou kunnen werken, dat je bijvoorbeeld notificatie krijgt dat er werk is toegevoegd ofzo. Dat eerste lijkt me minder succesvol.
[ Bericht 4% gewijzigd door Drowzz op 28-03-2015 16:21:15 ]
Waar lees je dat dan? zou je dan jezelf moeteb inschrijven op ritten die dan beschikbaar staan ofzo? of zouden zij het gewoon aan je toe kennen, en dat je dan voor 5 uur geaccepteerd moet Hebben ofzo? Dat tweede zou kunnen werken, dat je bijvoorbeeld notificatie krijgt dat er werk is toegevoegd ofzo. Dat eerste lijkt me minder succesvol.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Donderdag avond is er een bijeenkomst in Breda, waar we meer uitleg krijgen. Alles wat ik nu weet, heb ik uit een mailtje aan alle pilot-gebruikers.
Ben benieuwd. Klinkt alsof die app dan continue op de achtergrond staat de draaien. Als het dan maar niet teveel sap lust want ik kom zo net de dag door
Continu die app + GPS + 4g zal wel problematisch worden vrees ik, ook voor mijn eigen telefoon. Gelukkig kun je in de auto meestal wel opladen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Donderdag avond is er een bijeenkomst in Breda, waar we meer uitleg krijgen. Alles wat ik nu weet, heb ik uit een mailtje aan alle pilot-gebruikers.
Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef RacerDKB het volgende: De camera in mijn telefoon is lang niet goed genoeg om foto's te nemen van documenten of bonnetjes ik scan altijd alles.
Camera heb je wel nodig. Je moet sowieso een foto maken van de voor, zij, en achterkant van de auto en daarnaast nog foto's meesturen van alles geconstateerde schades, kilometerstand bij ophalen en afleveren en de tankinhoud.
Camera heb je wel nodig. Je moet sowieso een foto maken van de voor, zij, en achterkant van de auto en daarnaast nog foto's meesturen van alles geconstateerde schades, kilometerstand bij ophalen en afleveren en de tankinhoud.
Ja ik heb wel een camera maar die stelt niet zo veel voor Neem aan dat documenten wel leesbaar moeten blijven.
Denk trouwens niet dat ze kunnen verplichten om dit te gebruiken? Dus dat dit de enige manier van werken zou worden. Dan zou je als werkgever ook daadwerkelijk de telefoons met app moeten verdelen onder je werknemers toch? Of is dit gelul
Ja ik heb wel een camera maar die stelt niet zo veel voor Neem aan dat documenten wel leesbaar moeten blijven.
Denk trouwens niet dat ze kunnen verplichten om dit te gebruiken? Dus dat dit de enige manier van werken zou worden. Dan zou je als werkgever ook daadwerkelijk de telefoons met app moeten verdelen onder je werknemers toch? Of is dit gelul
Hoe kan je in dit tijdperk nog een telefoon hebben die niet een redelijke foto kan maken?
Ik vind het huidigr systeem best prima, als ze inderdaad nog een oplossing vinden voor het opsturen van bonnetjes en al die transportformulieren Is het voor mij genoeg.