Sterk hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Geen dank (bruine) HolBewoner
Dan was het dus geen duikvlucht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
het vliegtuig is acht minuten lang in een duikvlucht geweest
Weet je, blijf jij lekker bij je terroristenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:05 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde artikel als net. Lekker duidelijk, echte verklaring ook.
Nou, niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als je een muntje tost heb je 50% kans op kop en 50% kans op munt. Iedere keer weer. Of je nou 1 of al 100 keer gegooid hebt. Dat geldt ook voor de loterij, dobbelstenen en vliegtuigcrashes.
Karakteristieke huisjes op de achtergond.quote:
Die zogenaamde verklaringen volgens jou zijn er dus helemaal niet. Kneusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet je, blijf jij lekker bij je terroristen.
Google Translate desnoods. Maar oke.quote:
zo grappig vind ik het niet dat spanje meteen weet hoeveel spanjaarden er aan boord zijn en NL weer eens niks weetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA Nu al grap van dit topic
''routine''quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef eight het volgende:
Gisteren laatste controle gehad. sabotage dus. Case closed.
Jawel, lees het artikel maar. Enige verklaringen voor mogelijk een terroristische aanslag zijn er totaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:08 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Die zogenaamde verklaringen volgens jou zijn er dus helemaal niet. Kneus
Ik blijf bij alsquote:
Dat is een dagelijkse controlequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef eight het volgende:
Gisteren laatste controle gehad. sabotage dus. Case closed.
waar baseer je dat opquote:
Als je 1 muntje tost heb je 2 opties:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Tenzij het muntje door de geschiedenis heen zo vaak op bijvoorbeeld kop zou zijn gevallen dat er een statistisch significant verschil aantoonbaar is.
Trouwens, is het appels met peren vergelijken.
Op de armoedequote:
Bedankt voor het dumpen van een link.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)aan-boord-A320.dhtml
Maar als een kant statistisch gezien vaker valt kan het een oneerlijk muntje zijn. Wat dat betreft kun je wel iets over de kansen van de toekomst zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als je 1 muntje tost heb je 2 opties:
K 50%
M 50%
Als je 2 muntjes tost heb je 4 opties:
KK 25%
KM 25%
MK 25%
MM 25%
Zoals je ziet komt bij zowel het linker als het rechter muntje K als M in 50% van de gevallen voor. Net als bij de eerste, enkele, toss. Dit geldt altijd. Of je nou 1, 2, 100 of een miljoen muntjes, dobbelstenen of vliegtuigen tosst. Geen enkele invloed op verdere kansen. En als je het nog niet gelooft, ga aub even met je Wiskundedocent praten.
In jouw voorbeeld komen K en M in 75% van de opties voorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
K 50%
M 50%
KK 25%
KM 25%
MK 25%
MM 25%
Zoals je ziet komt bij zowel het linker als het rechter muntje K als M in 50% van de gevallen voor. Net als bij de eerste, enkele, toss. Dit geldt altijd. Of je nou 1, 2, 100 of een miljoen muntjes, dobbelstenen of vliegtuigen tosst. Geen enkele invloed op verdere kansen. En als je het nog niet gelooft, ga aub even met je Wiskundedocent praten.
Nee jij hebt enige toevoeging hier, je loopt alleen maar te zeiken man, laat mensen even lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bedankt voor het dumpen van een link.
twitter:Die_NinaS twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:12:40Germanwings geht davon aus, dass 67 deutsche Staatsbürger an Bord waren #germanwings #4U9525 reageer retweet
67 toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef vuvuzela het volgende:
56 duitsers; andere nationaliteiten al bekend?
45 spanjaardenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef vuvuzela het volgende:
56 duitsers; andere nationaliteiten al bekend?
Op de kermis zou je dan je geld terugkrijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
het vliegtuig is acht minuten lang in een duikvlucht geweest
Die zit een verdieping te laag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Deze is dan weer een stuk minder.
[ afbeelding ]
*spot de fokker*
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
K 50%
M 50%
KK 25%
KM 25%
MK 25%
MM 25%
67 versta ik op de Tagesschauquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:15 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
oh, ik hoorde net 56 op de persconferentie;misschien verkeerd veertaald
zijn er wel concrete aanwijzingen dat het geen aanslag is dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Op wie loop ik te zeiken dan? Ik geef mijn mening over alle mensen die hier proberen de wildste verhalen de wereld in willen slingeren over een aanslag terwijl daar totaal geen concrete aanwijzingen voor zijn.
Komt van het AD.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik moe word van al dat ongefundeerde gespeculeer.
Er zijn verklaringen van o.a. Lufthansa dat daar geen concrete aanwijzingen voor zijn, dat lijkt mij toch wat betrouwbaarder dan een fokker die even "aanslag?" uit zijn toetsenbord perst.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
zijn er wel concrete aanwijzingen dat het geen aanslag is dan?
Er zijn geen concrete aanwijzingen dat het wel een aanslag is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
De data is niet echt consistent met een aanslag, maar het kan natuurlijk iemand zijn die in de cockpit is beland. Of een zelfmoord van een van de piloten, of of of of of...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dacht dat het wel werd gerekend tot een "no-fly zone" vanwege de scudraketten van ISIS op de grond net buiten Nice.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef vuvuzela het volgende:
Er waren geen negatieve reisadviezen voor Duitsland, Spanje alsook Frankrijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |