SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 25-03-2015 16:31:12 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik zal vanavond even reageren nu werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel keer per week wil je trainen?
Ik zou een schema pakken wat bijvoorbeeld in 16 weken naar een halve toewerkt, ik denk dat je dat wel aankunt.
De lange duurloop in het weekend kun je dan om te beginnen 10km maken, en dan de week erna, 12, 13, dan weer een weekje terug naar 10, dan weer 14, 16 etc.
Daarnaast nog één training fartlek of soepel dribbelen, van ongeveer 30-45 minuten. En één training met intervallen. Veel schema's die je op internet vindt zullen ook zo'n opzet hebben.
Post anders eens een schema wat je gevonden hebt, dan kunnen wij erop schieten.. Reminder qoutepost :v
![]()
Ik weet niet of ik het in dit topic mag vragen, maar ik probeer het gewoon.
Ik heb het hier ook al eens eerder besproken op het FOK topic, maar het blijft een vervelende klacht.
Sinds 2 jaar, kamp ik iedere keer na het sporten met vervelende klachten. Waar ik voorheen altijd één of maximaal twee dagen moest herstellen van intensief sporten (fitness, voetbal, hardlopen), duurt het nu bijna een week. Ik heb daarbij last van mijn heupen, beenspieren en scheenbenen. Daarbij is het een combinatie van spieren en gewrichten. Dus ik kan het niet het kopje spierpijn noch gewrichtspijn geven.
Ik ben hiermee naar naar m'n huisarts en een fysiotherapeut geweest. De laatstgenoemde gaf aan dat de oorzaak een bekkenverwringing zou zijn. Ik moest een keer langskomen, werd hier en daar gekraakt, maar dit heeft eigenlijk nooit geholpen. Ik ben er inmiddels vaker geweest en twijfel of het daadwerkelijk hiermee te maken heeft.
Ik probeer nu naar het sporten voldoende water te drinken en eiwitrijk voedsel te nemen. Dit doe ik eigenlijk de hele week.
Waar zou ik het nog meer kunnen zoeken? Vitaminen (ik voel me namelijk ook vermoeid), schoenzolen aan laten meten voor een andere houding?![]()
Zeker. Ik heb 12 jaar aardig fanatiek gezwommen en hardlopen is echt compleet iets anders. Qua conditie zou je misschien wel aardig ver komen op een marathonafstand maar je botten, spieren en gewrichten gaan het iets minder leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Anderhalf jaar? Ook als je al een redelijk fanatieke sporter bent?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Misschien eens naar een osteopaat of orthomoleculair arts/therapeut gaan, die kijken naar een completer plaatje wat betreft levensstijl dan een fysio of huisarts. Dat is tenminste mijn ervaring.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:28 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik weet niet of ik het in dit topic mag vragen, maar ik probeer het gewoon.
Ik heb het hier ook al eens eerder besproken op het FOK topic, maar het blijft een vervelende klacht.
Sinds 2 jaar, kamp ik iedere keer na het sporten met vervelende klachten. Waar ik voorheen altijd één of maximaal twee dagen moest herstellen van intensief sporten (fitness, voetbal, hardlopen), duurt het nu bijna een week. Ik heb daarbij last van mijn heupen, beenspieren en scheenbenen. Daarbij is het een combinatie van spieren en gewrichten. Dus ik kan het niet het kopje spierpijn noch gewrichtspijn geven.
Ik ben hiermee naar naar m'n huisarts en een fysiotherapeut geweest. De laatstgenoemde gaf aan dat de oorzaak een bekkenverwringing zou zijn. Ik moest een keer langskomen, werd hier en daar gekraakt, maar dit heeft eigenlijk nooit geholpen. Ik ben er inmiddels vaker geweest en twijfel of het daadwerkelijk hiermee te maken heeft.
Ik probeer nu naar het sporten voldoende water te drinken en eiwitrijk voedsel te nemen. Dit doe ik eigenlijk de hele week.
Waar zou ik het nog meer kunnen zoeken? Vitaminen (ik voel me namelijk ook vermoeid), schoenzolen aan laten meten voor een andere houding?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Had ik al gezegd dat ik vet veel zin heb in de Ekiden?? Ik moet zeggen dat ik het teamaspect soms wel een beetje mis bij hardlopen. Maar daarom zijn dit soort dingen juist leuk. En de 100km roeien
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Ik heb ook onze outfits vast besteld
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
oh ik bedenk me ineens dat ik anders heb op de dag van de ekiden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
schrijf je even om naar de marathon danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:35 schreef Quoi het volgende:
Ja, ik bedenk ook ineens iets. Ik ga Lee Towers niet zien en horen op 12 aprilIk start op Blaak.
Liever zoiets?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:32 schreef Guard het volgende:
oh ik bedenk me ineens dat ik anders heb op de dag van de ekiden
Heeft iemand dan een schema voor mij? Van 21,1 naar 42,195 km in 2,5e week graag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
schrijf je even om naar de marathon dan![]()
Volgens mijn berekeningen moet je dan gewoon elke dag 1200 meter verder sprinten!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heeft iemand dan een schema voor mij? Van 21,1 naar 42,195 km in 2,5e week graag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat kan ik!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen moet je dan gewoon elke dag 1200 meter verder sprinten!![]()
![]()
Ik luister wel extra hard danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:35 schreef Quoi het volgende:
Ja, ik bedenk ook ineens iets. Ik ga Lee Towers niet zien en horen op 12 aprilIk start op Blaak.
F means you're fucked![]()
Dan hoop ik dat je startnummerbandje weer gemaakt is, want met veiligheidsspelden wordt het een pijnlijk verhaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Maar dan wel dames en heren in dezelfde outfit en dus met ontbloot bovenlijf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: