Elia zit er niet bijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef J2T het volgende:
Depay - Hunter - Promes of Elia
------------Sneijder
--------Clasie-----de Jong
Blind----Indi-----de Vrij---vd Wiel
-------------Jasper
Oh jammer.quote:
Je kan prima Blind naast De Jong zetten met Willems op linksbackquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Oh jammer.
Maar wie zou er nou naast de Jong moeten spelen? Hebben we serieus alleen maar Clasie als controleur?
Idd. Meest logische oplossing ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan prima Blind naast De Jong zetten met Willems op linksback
Als je kijkt naar de mogelijkheden zou dit gewoon het best in het team passen. Als Willems opkomt kan Blind namelijk ook de linksbackpositie oppakken en Willems + Depay is gewoon een prima tandem gebleken op links.quote:
interessant het Ajax systeem van 1994, maar dan moet je niet vd Wiel opstellen. Die is verdedigend te zwak en kan aanvallend vanuit die positie niet veel.quote:
Oh ja want deed je wel altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon niet meer naar die wedstrijden gaan.
Ik vind dit een ernstige belediging voor elke wortel op de wereld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk, Stijn gaat altijd als wortel.
Zeg je nou dat hij racistisch is?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie haast geen romige blanke jongens.
Dat zal gelukkig nooit gebeuren.quote:
quote:Huntelaar verzekerd van basis
De afwezigheid van het tweetal biedt perspectief aan spits Klaas-Jan Huntelaar, die nu verzekerd is van een basisplaats. Toch worden Van Persie en Robben node gemist in het Nederlands elftal.
"Of dit ons de kop kan kosten? Ik ben niet met het negatieve bezig”, aldus Huntelaar. "Als je van het positieve uitgaat, winnen we… Iedereen is prof en wil iets laten zien, dus ben ik niet bang voor minder vertrouwen. Uiteindelijk is iedereen vervangbaar, maar het is duidelijk dat het hier om veel kwaliteit gaat. Dat de druk nu groter is, vind ik wel leuk, ja. Ik hoop lekker te gaan voetballen.”
Afellay op de flank
De afwezigheid van Robben en Van Persie biedt ook perspectief aan andere spelers. Zo zou Ibrahim Afellay een kandidaat kunnen zijn om op de flanken te spelen. "In het verleden is wel gebleken dat je met mij meerdere kanten op kunt. Dus misschien biedt het mij kansen. We gaan ons zo goed mogelijk voorbereiden om Turkije te verslaan”, aldus de oud-PSV’er, die bijna kampioen is met Olympiakos Piraeus.
De Oranje-internationals zijn unaniem van mening dat de afwezigheid van Van Persie en Robben geen reden mag zijn om niet een goede prestatie tegen de Turken neer te zetten. Cillessen: "Het heeft geen zin om heel negatief te denken. We moeten met de jongens die er wel zijn gewoon van Turkije winnen.”
Ook voor jou: Elia is er niet bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:39 schreef Oliver23 het volgende:
Kleine overwinning, 1-0.
[ afbeelding ]
Dat zou wel echt schandalig zijn jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, het is gewoon onvermijdelijk dat Luciano Narsingh in de basis komt. De horror, de nachtmerrie, de plaaggeest.
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:30:59Hiddink traint opnieuw met Bas Dost en Klaas-Jan Huntelaar als duo. Kan 'm wel eens gaan worden tegen de Turken. http://t.co/biGl2Y7bhr reageer retweet
Dat lijkt me handig ja. Twee spitsen opstellen die totaal afhankelijk zijn van voorzetten. Maar wie gaat die dan geven?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:30:59Hiddink traint opnieuw met Bas Dost en Klaas-Jan Huntelaar als duo. Kan 'm wel eens gaan worden tegen de Turken. http://t.co/biGl2Y7bhr reageer retweet
Willems.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me handig ja. Twee spitsen opstellen die totaal afhankelijk zijn van voorzetten. Maar wie gaat die dan geven?
Volgens VI moeten Sneijder en Afellay dat gaan doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me handig ja. Twee spitsen opstellen die totaal afhankelijk zijn van voorzetten. Maar wie gaat die dan geven?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens VI moeten Sneijder en Afellay dat gaan doen.
Speciaal voor jou maakt hij de winnendequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, het is gewoon onvermijdelijk dat Luciano Narsingh in de basis komt. De horror, de nachtmerrie, de plaaggeest.
Die smiley is echt zo treffend voor dit Oranje onder Hiddink.quote:
Ik ben geen voorstander van Hiddink, maar ik vind ook dat hij in de voorbije maanden onterecht kapot is gemaakt door de media.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die smiley is echt zo treffend voor dit Oranje onder Hiddink.
Heb helemaal geen zin in die interlands zo. En dan is het ook niet zo dat het eventjes afzien is met Hiddink, nee hoor, na Hiddink komt Blind![]()
![]()
Promes of Narsingh is toch lood om oud ijzer.. En ik lees nu dat Dost en Huntelaar mogelijk samen gaan spelen? Dat zijn 2 dezelfde type spelers.. lijkt me geen succes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Promes doet het wel lekker in Ruslandquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Promes of Narsingh is toch lood om oud ijzer.. En ik lees nu dat Dost en Huntelaar mogelijk samen gaan spelen? Dat zijn 2 dezelfde type spelers.. lijkt me geen succes.
serieus?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Promes doet het wel lekker in Rusland
Topscorer van Spartak, ook geregeld met assists belangrijk. Draaide vorig seizoen bij Twente trouwens ook een prima seizoen. Technisch veel beter dan Narsingh.quote:
Kun je mij dat op een briefje geven?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan gewoon met 1-3 verliezen van de Turkjes.
Jullie hoorden het hier voor het eerst.
Vanavond zal ik dat voor je doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kun je mij dat op een briefje geven?
Fideel van jequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond zal ik dat voor je doen.
Toeterende Turken en zoemende Zuid-afrikanen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kots ik nu al op de zoemende Turken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag je hier je eerlijke mening over Turkse voetbalfans verkondigen?
BELEDIG IK HIER IEMAND MEE?!?!?!?!?!?
Krul op goal? Bang voor een pingel tegen? Cillessen!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef Snackman het volgende:
DM: Krul
RVV Janmaat,
CV de Vrij
CV Bruno
LVV Willems
VM Clasie & de Jong
AM Sneijder
RAM Depay
LAM Afellay
SP Dost
Guus meet met 2 matenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Kopsterk het volgende:
Vind het vooral triest dat er nog steeds mensen zijn die in Afellay geloven.
Anders stuurt ie zijn neefjes af op Guus, Guus is bangquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe krijgt Afellay keer op keer een basisplaats in Oranje? Blijft Ibi het langst zitten aan de koffietafel van Guus? Schuift Ibi voordeelpassen voor bij de Griekse restaurants (het kan nog goedkoper jaja) onder de hoteldeur van Guus door?
Bij Olympiakos zit hij in ieder geval vastgekleefd aan de bank
Zijn die neefjes messentrekkers?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders stuurt ie zijn neefjes af op Guus, Guus is bang
Allemaal , met AK en al door Nederland tourenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn die neefjes messentrekkers?
Afellay heeft bij barcelona gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe krijgt Afellay keer op keer een basisplaats in Oranje? Blijft Ibi het langst zitten aan de koffietafel van Guus? Schuift Ibi voordeelpassen voor bij de Griekse restaurants (het kan nog goedkoper jaja) onder de hoteldeur van Guus door?
Bij Olympiakos zit hij in ieder geval vastgekleefd aan de bank
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef J2T het volgende:
Depay - Hunter - Promes
------------Sneijder
Willems----Indi-----de Vrij---vd Wiel
-------------Jasper
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef J2T het volgende:
Depay - Hunter - Promes
------------Sneijder
Blind----Indi-----de Vrij---vd Wiel
-------------Jasper
Inderdaad, laat De Jong er maar eens uit. Voegt echt te weinig toe.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:36 schreef hhh38 het volgende:
Al die opstellingen met Clasie én de Jong erin
Het is Turkije maar, met Clasie, Wijnaldum en Sneijder heb je veel meer aanvallende mogelijkheden.
Bij Cillessen heb ik daar idd de angst voor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Krul op goal? Bang voor een pingel tegen? Cillessen!!
We hebben niks beters. Ja, Vlaar misschien, maar die ligt in de lappenmand.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:08 schreef Pedroso het volgende:
Een bankzitter van Porto in de basis bij Oranje
Ja idd en dan opkomende backs en jezelf weg laten counteren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:36 schreef hhh38 het volgende:
Al die opstellingen met Clasie én de Jong erin
Het is Turkije maar, met Clasie, Wijnaldum en Sneijder heb je veel meer aanvallende mogelijkheden.
Rekik zit niet eens bij de selectiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:14 schreef J2T het volgende:
Of je moet Bruma en Rekik een betere optie vinden. In dat geval, lol.
En terecht.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rekik zit niet eens bij de selectie
Mwah, valt mee. Veltman zit er namelijk ook bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
Bespottelijk natuurlijk dat Bruma er wel bij zit.
Oh ja, als er 2 kutspelers bij zitten heft dat elkaar op.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Veltman zit er namelijk ook bij.
Wow, jij bent wel heel achterlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, als er 2 kutspelers bij zitten heft dat elkaar op.
ofzo
'Bespottelijk natuurlijk dat Bruma er wel bij zit'quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jouw argument sloeg gewoon nergens op.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie in een 4-3-3 met punt naar voren gaat niet lukken.
Toevallig vorige week gekeken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Bespottelijk natuurlijk dat Bruma er wel bij zit'
Waarom is dat bespottelijk? Leg eens uit
Ik zie helemaal geen argumenten hier, dan hoef je van mij ook geen argumenten te verwachten.
Uh, oke. Vraag dan voortaan wat m'n argumenten zijn ipv dat je jezelf zo voor lul zet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Bespottelijk natuurlijk dat Bruma er wel bij zit'
Waarom is dat bespottelijk? Leg eens uit
Ik zie helemaal geen argumenten hier, dan hoef je van mij ook geen argumenten te verwachten.
De thuiswedstrijd van PSV tegen Feyenoord ook?quote:
De enige die zich voor lul zet ben jij hoor. Mij verwijten dat mijn argumenten niet goed zijn, maar zelf met geen een argument komenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke. Vraag dan voortaan wat m'n argumenten zijn ipv dat je jezelf zo voor lul zet.
Verder heeft Caland het gras voor m'n voeten weggemaaid inmiddels.
Ik kijk iedere wedstrijd van PSV.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:20 schreef GGMM het volgende:
De thuiswedstrijd van PSV tegen Feyenoord ook?
Inmiddels wel, maar daar ga je ook niet op in.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De enige die zich voor lul zet ben jij hoor. Mij verwijten dat mijn argumenten niet goed zijn, maar zelf met geen een argument komen
Ja, leuk.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan speelt Bruma waarschijnlijk als basisspeler en niet De Vrij?
Bespottelijk inderdaad. Zeker omdat De Vrij het de laatste tijd gewoon heel goed doet in Italië.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan speelt Bruma waarschijnlijk als basisspeler en niet De Vrij?
Ik denk dat Clasie meer baat heeft bij een speler naast zich zoals El Ahmadi. Ik denk dat hij in zijn eentje zou bezwijken. El Ahmadi zorgt ervoor dat Clasie meer shine kan leveren. Beetje stofzuigen, beetje hakken. Dus ik adviseer een opstelling met Clasie áltijd met punt naar voren. Al heeft hij wel eens bij Oranje als enige controleur gespeeld: het ging redelijk maar het was wel tegen een tegenstander van bedenkelijk niveau.quote:
Helaas heeft El Ghazi nog niet besloten of hij voor Nederland wil uitkomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een waardige noodoplossing als rechtsbuiten na Robben?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een waardige noodoplossing als rechtsbuiten na Robben?
Al bij FC Twente kon Douglas er niks van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:51 schreef J2T het volgende:
Is die Douglas nou zo kut dat we maar spelers als Veltman en Bruma selecteren. De tering.
In het kampioensjaar van FCT was hij ijzersterk. Het jaar daarop al weer wat minder met een paar uitspattingen, waaronder de rode kaart tegen AZ uit. Maar goed, Douglas is dus geen optie. Ik neem aan dat ze de Russische competitie volgen, aangezien ze Promes hebben opgeroepen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al bij FC Twente kon Douglas er niks van.
Ik vind Douglas in mijn ogen niet passen in de Hollandse School. Daarvoor vind ik Douglas een te trage speler.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef J2T het volgende:
[..]
In het kampioensjaar van FCT was hij ijzersterk. Het jaar daarop al weer wat minder met een paar uitspattingen, waaronder de rode kaart tegen AZ uit. Maar goed, Douglas is dus geen optie. Ik neem aan dat ze de Russische competitie volgen, aangezien ze Promes hebben opgeroepen.
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 12:57:58Oranje lijkt zo te starten: Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Indi, Blind; Clasie, Sneijder, De Jong; Afellay, Huntelaar, Narsingh. #nedtur reageer retweet
Afellay is ook gewoon een intens treurige keuze. Er is geen enkele reden om die zwans op te stellen.quote:
Lijkt me niet dat je op de afsluitende training met een compleet andere basis gaat trainen dan de basiself van morgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:01 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me ook sterk dat ie ie daarmee begint. Of Guus wil weer snel vertrekken met een oprot premie.
Arme Klaas-Jan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 12:57:58Oranje lijkt zo te starten: Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Indi, Blind; Clasie, Sneijder, De Jong; Afellay, Huntelaar, Narsingh. #nedtur reageer retweet
Scholletje tekent voor dat scenario.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie het al voor me, na een kwartier al 2-0 achter, ballen die suf achter de verdediging vallen, rood voor Indi, alles verloren.
Al hadden die over 90 minuten wel een stuk meer dreiging dan Afellay en Narsingh.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:41 schreef Kopsterk het volgende:
Deze buitenspelers doen me denken aan de tijden dat Ajax met Ebecilio en Özbiliz op de vleugels speelde.
Cillessenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Cillessen, Blind als linksback, Afellay en Narsingh... .... Onbegrijpelijk!
Cillessen en Blind zijn geen onbegrijpelijke keuzes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Cillessen, Blind als linksback, Afellay en Narsingh... .... Onbegrijpelijk!
Volgens mij speelt Blind nog zelden als linksback bij United. Ook als middenvelder hoort hij er overigens niet bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen en Blind zijn geen onbegrijpelijke keuzes.
Een keeper die nooit een pingel stopt kan je toch niet serieus nemen..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:17 schreef Robar het volgende:
Cillessen is gewoon een uitstekende keeper. Aardige clubkeeper. Hij behoorde tot de beste keepers van het WK.
Stekelenburg toen ook. Zelfs Heitinga behoorde toen tot de betere verdedigers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:17 schreef Robar het volgende:
Cillessen is gewoon een uitstekende keeper. Aardige clubkeeper. Hij behoorde tot de beste keepers van het WK.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:17 schreef Robar het volgende:
Wat is dit voor debiele redenering.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]hij behoorde helemaal niet tot de beste keepers van het wk anders was hij wel getransfereerd net als Ospina en Navas
Beetje overdreven natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor debiele redenering.
Echt, wat lees ik.
Hij heeft welgeteld twee reddingen verricht die bij zijn gebleven. Voor de rest blijf ik het jongetje zien wat bang voor alles en iedereen is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:17 schreef Robar het volgende:
Enige smetje van het wk waren de penalties. Had van der sar ook lange tijd moeite mee. Verder een uitstekend toernooi gespeeld. Niets op aan te merken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje overdreven natuurlijk![]()
Maar hij heeft nou niet echt indruk gemaakt tijdens het wk. Gewoon een stabiele keeper, niks meer niks minder
Eensch, ben d'r ook niet heel erg kapot van. Zelfde met Blind trouwens, doet mij daar Willems maar die is wat sneller van handelen en heeft een betere voorzet. Krijgt Huntelaar wellicht nog eens een bal, want van Afellay en Sneijder gaat ie hem ook niet krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje overdreven natuurlijk![]()
Maar hij heeft nou niet echt indruk gemaakt tijdens het wk. Gewoon een stabiele keeper, niks meer niks minder
Penalty Australië bedoel je denk ik. Daar komen nog 4 penalty's tegen Argentinië bij in de serie. Verder is het inderdaad een prima keeper, snap niet dat mensen daar moeilijk over doen terwijl er op een groot deel van de andere 10 posities zoveel kwaliteit mist.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de tegengoals van Cillessen op het WK samenvattend
Penalty Spanje
Kanonskogel Cahill
Penalty Argentinië
Goal van Mexico, Dos Santos was het. Houdbaar of niet, wie zal het zeggen.
En dat was het
Ja, en vergeet ook niet de penaltyserie tegen Costa Rica.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Penalty Australië bedoel je denk ik. Daar komen nog 4 penalty's tegen Argentinië bij in de serie. Verder is het inderdaad een prima keeper, snap niet dat mensen daar moeilijk over doen terwijl er op de andere 10 posities zoveel kwaliteit mist.
Ja dus? Kan hij alsnog niet indrukwekkend gekeept hebben? Gewoon degelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de tegengoals van Cillessen op het WK samenvattend
Penalty Spanje
Kanonskogel Cahill
Penalty Argentinië
Goal van Mexico, Dos Santos was het. Houdbaar of niet, wie zal het zeggen.
En dat was het
...dan hadden Vlaar en Sneijder raak geschoten..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:32 schreef Oliver23 het volgende:
Stel je voor dat Krul of Vorm er had gestaan in de strafschoppen tegen Argentinië ... ...
Die hele strafschoppenreeks sloeg nergens op nee. van Gaal riep maar wat spelers omdat de eerste 5 blijkbaar miet wilde ofzo. Was niet de schuld van Cilessen verderquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
...dan hadden Vlaar en Sneijder raak geschoten..
Die tegen Spanje en Costa Rica? Die waren wel redelijk cruciaal.. verder is me ook weinig bijgebleven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hij heeft welgeteld twee reddingen verricht die bij zijn gebleven. ...
Kan ik me dus totaal niet in vinden. Hij oogt misschien wat sullig, maar in doel is hij juist de rust zelve. Met name vergeleken met een wildebras als Vermeer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hij heeft welgeteld twee reddingen verricht die bij zijn gebleven. Voor de rest blijf ik het jongetje zien wat bang voor alles en iedereen is.
Stekelenburgquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:40 schreef Oliver23 het volgende:
Als Stekelenburg en Vorm wekelijks zouden keepen, zat Cillessen niet een bij de selectie.
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:40 schreef Oliver23 het volgende:
Als Stekelenburg en Vorm wekelijks zouden keepen, zat Cillessen niet een bij de selectie.
Je mag een Eredivisiekeepertje toch niet boven doelmannen plaatsen die in Europese topcompetities spelen.quote:
Memphis is overrated en koning balverliesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom geen Memphis en Willems?Zet dan Memphis rechtsbuiten.
Ja, want Afellay doet het zoveel beter in Griekenlandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Memphis is overrated en koning balverlies
Willens is verdedigend een te groot risico
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef koosfransoos het volgende:
Eindelijk de beste Nederlandse middenvelder in de basis.
Clasie > Stootman > Blind.
Dit wordt een eitje. Clasie maakt Kazim en co. in zijn eentje al kapot. Jammer dat hij moet samen spelen met matige spelers als Sneijder en (in mindere mate) Wijnaldem.
Blind was als verdedigende middenvelder belangrijk voor Ajax. Dat maskeerde een beetje de schutteringen van een Moisander/Veltman die je zónder Blind nu wel ziet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:50 schreef Solstice1 het volgende:
Blind kan ook helemaal niet verdedigen man. Dan brengt Willems aanvallend in elk geval nog wat.
Afellay staat onder contract bij Barcelona.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, want Afellay doet het zoveel beter in Griekenland
En als je Blind doorschuift naar het middenveld kan Willems prima op linksback.
[..]
Afellay is een grote gok van Guus en als het goed uitpakt kan hij lekker de eer opstrijken dat hij het als enige in hem zag.. Maar Narsingh is pas echt een dwaze keuze..die heb ik nog weinig goed zien doen dit seizoen. Dan verdient Willems het inderdaad meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, want Afellay doet het zoveel beter in Griekenland
En als je Blind doorschuift naar het middenveld kan Willems prima op linksback.
Willems is toch ook geselecteerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Afellay is een grote gok van Guus en als het goed uitpakt kan hij lekker de eer opstrijken dat hij het als enige in hem zag.. Maar Narsingh is pas echt een dwaze keuze..die heb ik nog weinig goed zien doen dit seizoen. Dan verdient Willems het inderdaad meer.
Geen basisplaats als ik het goed heb begrepenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Willems is toch ook geselecteerd.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 12:53:57Van alle in Nederland gepubliceerde vermoedelijke opstellingen van Oranje, zou er niet eentje helemaal goed zijn. Guus verrast. #nedtur reageer retweet
Tering wat ben jij toch ongelooflijk domquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Afellay staat onder contract bij Barcelona.
Waar sta jij onder contract bij?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef koosfransoos het volgende:
Eindelijk de beste Nederlandse middenvelder in de basis.
Clasie > Stootman > Blind.
Hahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je mag een Eredivisiekeepertje toch niet boven doelmannen plaatsen die in Europese topcompetities spelen.
En zoals iemand eerder al had gezegd, als Cillessen echt zo een goede doelman was hadden ze hem na het WK al gekocht.
En hij had ook al wat fouten dit seizoen:
- Thuis tegen FC Barcelona
- Oranje uit tegen Frankrijk
- En dan dat belachelijke gedrag
Maar genoeg over Cillessen .... ...
Je moeder ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat ben jij toch ongelooflijk dom
Ja inderdaad en nu weer wegwezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Wat trekken topics over het Nederlands elftal toch altijd idioten aan.
de subtiele verandering naar grijs moet ook jou opgevallen zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe jij eens even heel snel normaal.
Dat betekent toch niet dat iemand dood is? Johannes heeft ook een grijze alba UI wil dat zeggen dat ze dood is?quote:
was zijn UI gekleurd eerst dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat iemand dood is? Johannes heeft ook een grijze alba UI wil dat zeggen dat ze dood is?
Doet er niet toe. Een kleur heeft meerdere betekenissenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was zijn UI gekleurd eerst dan?
spannendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Een kleur heeft meerdere betekenissen
Een beetje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:22 schreef GGMM het volgende:
Isaac is een beetje dom jongens, probeer daar rekening mee te houden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik ga niet kijken vanavond.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
je gaat veel missen, de wedstrijd die gaat bepalen of Nederland doorgaat of nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
Hij doet het wel leuk bij PSG, beetje rennen & voorzetjes aan Ibra geven. Verdedigen maakt niet zo veel uit met Silva naast je, die pakt ze wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch over Van der Wiel geworden.
Het is triest.. Aangezien de wereld om jou draait stopt die vanavond met draaien.. laten we de wedstrijd maar afgelasten ook.. niemand heeft er nu nog zin inquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
Die is er niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Depay huntelaar promes
Wijnaldum Sneijder clasie
Willems de vrij vlaar vd wiel
Krul
Geen dank.
Krulquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Depay huntelaar promes
Wijnaldum Sneijder clasie
Willems de vrij vlaar vd wiel
Krul
Geen dank.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maak wat leuke plaatjes van Robben en Memphis voor me aub.
is goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:26 schreef Tyron het volgende:
boys ik ben er vanavond ook niet
heb chilsessie
Uiteraard. Ik hoop dat ik net zoveel autoriteit kan uitstralen als jij dat altijd doetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou jij de boel een beetje in de gaten voor me
je hebt iig mijn vertrouwenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik hoop dat ik net zoveel autoriteit kan uitstralen als jij dat altijd doet
Zag het ook al staan ja, maar Turan is geschorst en staat er wel tussen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op livescore.com zijn de opstellingen al ingevuld (als enige wedstrijd op het programma). Weten zij iets wat wij nog niet weten?
http://www.livescore.com/(...)vs-turkey/1-1667334/
Inderdaad, maar de opstelling van Oranje is zo gek nog niet. Ik zou er voor tekenen in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Zag het ook al staan ja, maar Turan is geschorst en staat er wel tussen.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 16:55:14Kans dat Nigel de Jong en Jordy Clasie straks samen op middenveld Oranje staan, is klein. Speler van #Feyenoord lijkt te sneuvelen. #nedtur reageer retweet
Denk dat de Premier League gewoon een Europese topcompetitie is. En de Ligue 1 eigenlijk ook. De beelden kun je zelf ook wel terug zien. Youtube staat vol met filmpjes van Vorm in uitstekende Vorm bij Swansea. Stekelenburg was tot aan zijn transfer naar AS Roma ook een uitstekende doelman. Daarna niet meer aan spelen toegekomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha.
Europese topcompetities ook nog eens. Hahahaha.
Als je ook nog eens wat beelden van Stekelenburg of Vorm in Europa liet zien, had ik graag met je verder gepraat, maar jij geeft liever de voorkeur aan eenzijdig bashen tot je erbij neervalt.
Wat een zelfkennis heb jijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Wat trekken topics over het Nederlands elftal toch altijd idioten aan.
Vrees een beetje dat Oranje met deze selecte met elke formatie schreeuwt om een nederlaagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je 4-4-2 speelt, schreeuw je om een nederlaag.
Ik denk niet dat ik hevig door een gekleurde bril kijk, of ik ben zelf blind daar in. Ik zie in Cillessen geen Casanova, maar ik vind het een meer dan prima keeper ondanks zijn totaal niet bij hem passend zuigende gedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef Oliver23 het volgende:
En inderdaad, misschien bash ik teveel op Cillessen. Maar aan de andere kant denk ik ook weer dat jij teveel door een Cillessenbrilletje kijkt
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 16:55:14Kans dat Nigel de Jong en Jordy Clasie straks samen op middenveld Oranje staan, is klein. Speler van #Feyenoord lijkt te sneuvelen. #nedtur reageer retweet
Ik had het ook over een ''klein brilletje''quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hevig door een gekleurde bril kijk, of ik ben zelf blind daar in. Ik zie in Cillessen geen Casanova, maar ik vind het een meer dan prima keeper ondanks zijn totaal niet bij hem passend zuigende gedrag.
Echter..
• Dat onnodige uitkappen en 'dollen' van spelers vind ik schijtvervelend.
• Tegen FC Barcelona heeft hij hevig geblunderd. Verder was die gol van Konoplyanka vorige week echt wel houdbaar.
Het is dus niet zo dat ik het een vlekkeloze keeper vind. Elke keeper heeft een andere specialiteit. Zo is Vermeer een geweldige lijnkeeper met een prima voortzetting in de benen. Cillessen is wat meer allround.
Voor Nederland is Turkije op dit moment niet eens een mindere tegenstander.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Juist in wedstrijden tegen mindere tegenstanders heb je meer aan Clasie dan aan de Jong.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef FritzWepper het volgende:
Ondertussen is Ijsland ook alweer aan het winnen, dus de druk zit er flink op vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor Nederland is Turkije op dit moment niet eens een mindere tegenstander.
Dat is Cillessen ook niet, Krul is beter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik had het ook over een ''klein brilletje''
Kijk beide vinden we Cillessen geen Europese Topkeeper. Jij vind hem desondanks wel Oranje's 1ste doelmanwaardig en ik niet. Gaan we niet uitkomen. Laten we het dus maar gewoon over de partij van vanavond hebben.
Ik zie Krul niet veel keepen, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is Cillessen ook niet, Krul is beter.
Zonder Robben zijn we dus net als de clubs in Europa, gewoon middelmaat met de neiging eronder te duiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind ik ook. Krul doet het al seizoen lang uitstekend in de Premier League.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is Cillessen ook niet, Krul is beter.
Juist ja, goeiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis heb jijIk zou mezelf nooit idioot durven noemen, maar jij wel
RESPECT!!!!
Wat een onzin. Nederland is niet geweldig, maar die Turken kunnen er helemaal niks van. Zootje ongeregeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
De afgelopen twee wereldkampioenschappen zijn we gewoon een beetje, zacht uitgedrukt, boven onze stand geëindigd. Helaas zijn er nog veel mensen die denken dat Nederland echt meetelt bovenin. Daardoor krijg je die zielige kruistochten van de vorige maanden tegen Guus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zonder Robben zijn we dus net als de clubs in Europa, gewoon middelmaat met de neiging eronder te duiken.
Die maakt volgens mij ook regelmatig z'n foutjes. Ik ben wel benieuwd hoe Cillessen zich zou handhaven in de Premier League. Misschien zit ie wel al op dat niveau, keepers transfereren meestal niet zo snel natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Krul niet veel keepen, moet ik eerlijk zeggen.
Hun middenveld + aanval doet op het moment weinig onder voor die van Nederland.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Nederland is niet geweldig, maar die Turken kunnen er helemaal niks van. Zootje ongeregeld.
Thuis moet je dat team gewoon makkelijk kloppen.
Zeker nu Robben en in mindere mate Van Persie er ook nog eens niet bij zijn, blijft er maar een matig elftal over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afgelopen twee wereldkampioenschappen zijn we gewoon een beetje, zacht uitgedrukt, boven onze stand geëindigd. Helaas zijn er nog veel mensen die denken dat Nederland echt meetelt bovenin. Daardoor krijg je die zielige kruistochten van de vorige maanden tegen Guus.
NL is op elke positie zowat beter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun middenveld + aanval doet op het moment weinig onder voor die van Nederland.
Tactisch zijn ze echter erg zwak. Zonder steun van het fanatieke publiek zijn die Turken echt niet veel waard.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun middenveld + aanval doet op het moment weinig onder voor die van Nederland.
Van Persie vind ik de meest nuttige speler, als hij in dienst van het elftal speelt tenminste.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker nu Robben en in mindere mate Van Persie er ook nog eens niet bij zijn, blijft er maar een matig elftal over.
Jij hebt dus nooit Hakan Calhanoglu zien spelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
NL is op elke positie zowat beter.
Welke positie staat ie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit Hakan Calhanoglu zien spelen.
Als er vanavond flink wat Turkse supporters op komen draven, hoor je het Nederlandse carnavalspubliek niet eens meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tactisch zijn ze echter erg zwak. Zonder steun van het fanatieke publiek zijn die Turken echt niet veel waard.
Daar heb je wel gelijk in. Het Turkse voetbal begint op Europees gebied ook minder geweldig te worden. Zelfs een matig clubje als Club Brugge schakelt Besiktas, wat ik toch geen verkeerde indruk vond maken, uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tactisch zijn ze echter erg zwak. Zonder steun van het fanatieke publiek zijn die Turken echt niet veel waard.
De spits kon het wel eens lastig krijgen vanavond, met vleugels om van te huilen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Persie vind ik de meest nuttige speler, als hij in dienst van het elftal speelt tenminste.
Ik sta nog steeds achter mijn voorstel voor het weghalen van pure spitsen in de basiself. Als er doelpunten nodig zijn, kan je dan nog altijd omzettingen doen.
Oh, van Bayern Leverkusen toch?quote:
Guus baalt echt nog iedere dag dat Louis van Gaal derde is geworden op het WK. Daardoor zoals jij al een beetje zegt is de druk op Guus (onterecht) hoog!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afgelopen twee wereldkampioenschappen zijn we gewoon een beetje, zacht uitgedrukt, boven onze stand geëindigd. Helaas zijn er nog veel mensen die denken dat Nederland echt meetelt bovenin. Daardoor krijg je die zielige kruistochten van de vorige maanden tegen Guus.
In aanleg zeker weten. Hij is immers pas 21.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Oh, van Bayern Leverkusen toch?
Is hij beter dan Sneijder? (als ie op 10 speelt)
Op dit moment niet lijkt me he?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In aanleg zeker weten. Hij is immers pas 21.
Nu ook al, mits hij in vorm isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In aanleg zeker weten. Hij is immers pas 21.
Het EK was het perfecte voorbeeld, ondanks de loting hard gefaald.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Guus baalt echt nog iedere dag dat Louis van Gaal derde is geworden op het WK. Daardoor zoals jij al een beetje zegt is de druk op Guus (onterecht) hoog!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Oh, van Bayern Leverkusen toch?
Is hij beter dan Sneijder? (als ie op 10 speelt)
Zit er niet eens bij.quote:Desalniettemin blijven de incidenten rond de Turkse ploeg zich opstapelen. Doelman Volkan Demirel en verdediger Ömer Toprak – de laatste werd na de vorige ontmoeting met Oranje in 2013 evenals Hakan Calhanoglu met een pistool bedreigd door ploeggenoot Gökhan Töre – stuurden hun invitatie voor de nationale ploeg retour afzender. Televaag
Lezen.quote:
Is de Vrij licht geblesseerd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Brammess het volgende:
Willems - Indi - De Vrij - Van Der Wiel
Lijkt me een prima verdediging zo, als het niet gaat met De Vrij Veltman erin wisselen want die doet het voor Ajax de laatste tijd zeker niet slecht.
defuckquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:52 schreef Brammess het volgende:
XI Turkije - Volkan; Gökhan, Serdar, Hakan Balta, Caner; Ozan, Mehmet Topal, Selçuk, Gökhan, Volkan Şen; Burak #nedtur
Een wereldspeler zoals Dost vergelijken met Koevermansquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Oliver23 het volgende:
Heb zo een gevoel dat het lang 0-0 blijft en dan opeens Dost die die 1-0 maakt.
Net zoiets als een aantal jaar geleden met Nederland - Luxemburg. Heel lang 0-0 en daar was opeens Danny Koevermans
Waarom ga je constant serieus op hem in eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Man man man, praat gewoon niet over voetbal als je er niks van snapt.
Autisten snappen geen sarcasme he.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ga je constant serieus op hem in eigenlijk?
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:36:1415 - The Netherlands have kept a clean sheet in 15 of their last 20 home games in qualification rounds. Comfortable. reageer retweet
Niks aan de hand.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:45:11NOG 2 UUR ― Oranje maakte 50 goals in zijn laatste 11 competitieve thuisduels: 4 - 5 - 11 - 1 - 2 - 3 - 3 - 4 - 8 - 3 - 6 #NEDTUR reageer retweet
Het wordt dus 0-3quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:36:1415 - The Netherlands have kept a clean sheet in 15 of their last 20 home games in qualification rounds. Comfortable. reageer retweet
Niks aan de hand.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:45:11NOG 2 UUR ― Oranje maakte 50 goals in zijn laatste 11 competitieve thuisduels: 4 - 5 - 11 - 1 - 2 - 3 - 3 - 4 - 8 - 3 - 6 #NEDTUR reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |