Elia zit er niet bijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef J2T het volgende:
Depay - Hunter - Promes of Elia
------------Sneijder
--------Clasie-----de Jong
Blind----Indi-----de Vrij---vd Wiel
-------------Jasper
Oh jammer.quote:
Je kan prima Blind naast De Jong zetten met Willems op linksbackquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Oh jammer.
Maar wie zou er nou naast de Jong moeten spelen? Hebben we serieus alleen maar Clasie als controleur?
Idd. Meest logische oplossing ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan prima Blind naast De Jong zetten met Willems op linksback
Als je kijkt naar de mogelijkheden zou dit gewoon het best in het team passen. Als Willems opkomt kan Blind namelijk ook de linksbackpositie oppakken en Willems + Depay is gewoon een prima tandem gebleken op links.quote:
interessant het Ajax systeem van 1994, maar dan moet je niet vd Wiel opstellen. Die is verdedigend te zwak en kan aanvallend vanuit die positie niet veel.quote:
Oh ja want deed je wel altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon niet meer naar die wedstrijden gaan.
Ik vind dit een ernstige belediging voor elke wortel op de wereld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk, Stijn gaat altijd als wortel.
Zeg je nou dat hij racistisch is?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie haast geen romige blanke jongens.
Dat zal gelukkig nooit gebeuren.quote:
quote:Huntelaar verzekerd van basis
De afwezigheid van het tweetal biedt perspectief aan spits Klaas-Jan Huntelaar, die nu verzekerd is van een basisplaats. Toch worden Van Persie en Robben node gemist in het Nederlands elftal.
"Of dit ons de kop kan kosten? Ik ben niet met het negatieve bezig”, aldus Huntelaar. "Als je van het positieve uitgaat, winnen we… Iedereen is prof en wil iets laten zien, dus ben ik niet bang voor minder vertrouwen. Uiteindelijk is iedereen vervangbaar, maar het is duidelijk dat het hier om veel kwaliteit gaat. Dat de druk nu groter is, vind ik wel leuk, ja. Ik hoop lekker te gaan voetballen.”
Afellay op de flank
De afwezigheid van Robben en Van Persie biedt ook perspectief aan andere spelers. Zo zou Ibrahim Afellay een kandidaat kunnen zijn om op de flanken te spelen. "In het verleden is wel gebleken dat je met mij meerdere kanten op kunt. Dus misschien biedt het mij kansen. We gaan ons zo goed mogelijk voorbereiden om Turkije te verslaan”, aldus de oud-PSV’er, die bijna kampioen is met Olympiakos Piraeus.
De Oranje-internationals zijn unaniem van mening dat de afwezigheid van Van Persie en Robben geen reden mag zijn om niet een goede prestatie tegen de Turken neer te zetten. Cillessen: "Het heeft geen zin om heel negatief te denken. We moeten met de jongens die er wel zijn gewoon van Turkije winnen.”
Ook voor jou: Elia is er niet bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:39 schreef Oliver23 het volgende:
Kleine overwinning, 1-0.
[ afbeelding ]
Dat zou wel echt schandalig zijn jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, het is gewoon onvermijdelijk dat Luciano Narsingh in de basis komt. De horror, de nachtmerrie, de plaaggeest.
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:30:59Hiddink traint opnieuw met Bas Dost en Klaas-Jan Huntelaar als duo. Kan 'm wel eens gaan worden tegen de Turken. http://t.co/biGl2Y7bhr reageer retweet
Dat lijkt me handig ja. Twee spitsen opstellen die totaal afhankelijk zijn van voorzetten. Maar wie gaat die dan geven?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:30:59Hiddink traint opnieuw met Bas Dost en Klaas-Jan Huntelaar als duo. Kan 'm wel eens gaan worden tegen de Turken. http://t.co/biGl2Y7bhr reageer retweet
Willems.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me handig ja. Twee spitsen opstellen die totaal afhankelijk zijn van voorzetten. Maar wie gaat die dan geven?
Volgens VI moeten Sneijder en Afellay dat gaan doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me handig ja. Twee spitsen opstellen die totaal afhankelijk zijn van voorzetten. Maar wie gaat die dan geven?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens VI moeten Sneijder en Afellay dat gaan doen.
Speciaal voor jou maakt hij de winnendequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, het is gewoon onvermijdelijk dat Luciano Narsingh in de basis komt. De horror, de nachtmerrie, de plaaggeest.
Die smiley is echt zo treffend voor dit Oranje onder Hiddink.quote:
Ik ben geen voorstander van Hiddink, maar ik vind ook dat hij in de voorbije maanden onterecht kapot is gemaakt door de media.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die smiley is echt zo treffend voor dit Oranje onder Hiddink.
Heb helemaal geen zin in die interlands zo. En dan is het ook niet zo dat het eventjes afzien is met Hiddink, nee hoor, na Hiddink komt Blind![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |