quote:In het zuiden van Frankrijk is een passagiersvliegtuig neergestort. Het is een Airbus A320 van de Duitse prijsvechter Germanwings. De Franse president Hollande en premier Valls hebben gezegd dat er waarschijnlijk geen overlevenden zijn.
Het toestel was onderweg van Barcelona naar Düsseldorf, met 142 passagiers aan boord en zes bemanningsleden. Het verdween rond 11.00 van de radar. Volgens het Franse persbureau AFP is het wrak inmiddels vanuit helikopters gezien.
Het vliegtuig is volgens diverse berichten neergestort in de regio Digne, ten noorden van Marseille.
Het is niet bekend welke nationaliteit de inzittenden hebben. Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag onderzoekt of er Nederlanders aan boord waren.
http://nos.nl/artikel/202(...)crash-frankrijk.html
twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:27:57UPDATE: Wir müssen leider bestätigen, dass Flug 4U9525 auf dem Flug von BCN nach DUS über den französischen Alpen verunglückt ist ... reageer retweet
Crisisnummers GermanWings: 0049 30 5000 3000 (Buitenland) & 0800 11 33 55 77 (Duitsland)twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:28:29Es handelt sich um ein Flugzeug vom Typ A320. An Bord waren 144 Passagiere und 6 Crew-Mitglieder. Lufthansa und Germanwings ... reageer retweet
Prima bereikbare intercontinentale luchthaven die dichterbij is dan Schiphol/Zaventem. Onzin dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen rijkeluisjes uit oost-Nederland nemen Dusseldorf International
Rozendaal is best rijk...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Alleen maar multimiljardairs in het oosten.
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:29:46PHOTO: The area where #4U9525 crashed: Prads-Haute-Bleone http://t.co/a3Lu8SD5tw - @L0gg0l reageer retweet
Jij woont in het oosten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Prima bereikbare intercontinentale luchthaven die dichterbij is dan Schiphol/Zaventem. Onzin dus.
Dus dan toch relatief bereikbaar? in tegenstelling tot wat eerder gemeld was?quote:Daily Mirror chief reporter Andy Lines
tweets: Bodies of victims are being taken to an emergency morgue set up at a gymnasium in village of Seyne-Les-Alpes.
NPO 24?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:57 schreef Waterdrinker het volgende:
om 1500 een persco, wordt dat ergens live gestreamd? (op misschien RTL na dan)
Limburgers zijn geen Nederlanders. Aldus FOKquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:58 schreef Gezicht het volgende:
Flauwekul dat alleen rijkelui uit het oosten vanaf Dusseldorf zouden vliegen, is voor Limburgers/Brabanders gewoon handiger dan Schiphol.
Waarnaartoe uitwijken? Naar een landschap vol met zachte kussens?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef vuvuzela het volgende:
Raar dat toen ze hoogte begonnen te verliezen er niet uitgeweken is![]()
Geen controle meer?
Misschien kreeg de piloot wel een hartaanval en verloor hij controle.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef vuvuzela het volgende:
Raar dat toen ze hoogte begonnen te verliezen er niet uitgeweken is![]()
Geen controle meer?
Maar ook in het oosten. Vanuit Tilburg is Dusseldorf niet dichterbij.quote:
Co-piloot.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien kreeg de piloot wel een hartaanval en verloor hij controle.
Turbulentie en en luchtstromen tussen de bergen. Maar dat is geen reden waarom ie zo laag vloog natuurlijk ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef vuvuzela het volgende:
Raar dat toen ze hoogte begonnen te verliezen er niet uitgeweken is![]()
Geen controle meer?
Monaco natuurlijk. Heeft vast wel iemand een landingsbaan in zijn achtertuin liggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarnaartoe uitwijken? Naar een landschap vol met zachte kussens?
Naar één van de luchthavens in de buurt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarnaartoe uitwijken? Naar een landschap vol met zachte kussens?
Qua landschap is het niet verkeerd. Liever op een berg dan in de zee. Straks keer je terug als plankton. Dat lijkt me weinig grandioos.quote:
Dan is er altijd nog een co-piloot om de situatie op te vangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien kreeg de piloot wel een hartaanval en verloor hij controle.
Daar heb je gelijk in ja. Zullen vooral Duitsers zijn idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ook in het oosten. Vanuit Tilburg is Dusseldorf niet dichterbij.
maar dit wordt wat offtopic, vastgesteld is is dat een klein deel van Nederland best goede redenen heeft om vanaf Dusseldorf te vliegen, maar dat zal geen overgroot deel van de vlucht zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)stort-zuid-frankrijkquote:De plaats waar het vliegtuig van Germanwings is neergestort, geldt als een hooggelegen gebied in de Franse Alpen. Er liggen wintersportresorts in het gebied met bergpieken van bijna 3000 meter hoogte. De eerste hulpdiensten zouden er inmiddels aanwezig zijn.
Geen idee, hoe zie zender heet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
misschien wel een goeie ja, thanks
http://www.npo.nl/live/npo-nieuws
Van de 100 verwacht ik minimaal 70-75. Dan nog wat Nederlanders en Belgen en hier en daar een verdwaalde buitenlander.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Zullen vooral Duitsers zijn idd.
De 42 Spanjaarden waren al bevestigd dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de 100 verwacht ik minimaal 70-75. Dan nog wat Nederlanders en Belgen en hier en daar een verdwaalde buitenlander.
Dat las ik ja? Of was dat pure speculatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 42 Spanjaarden waren al bevestigd dan?
Spanjaarden niet te vergeten. Maar wat doet de nationaliteit van de slachtoffers er toe? Is voor elk slachtoffer en nabestaanden, ongeacht nationaliteit, even triest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de 100 verwacht ik minimaal 70-75. Dan nog wat Nederlanders en Belgen en hier en daar een verdwaalde buitenlander.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:01:10BREAKING UPDATE: Moncloa has just confirmed: 45 Spanish passengers were on crashed #germanwings airline. (@TheLocalSpain) reageer retweet
Dat meldde een ARD-reporter vanuit Madrid.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat las ik ja? Of was dat pure speculatie?
Een vliegtuig stort niet zomaar neer wanneer een piloot weg valt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien kreeg de piloot wel een hartaanval en verloor hij controle.
Zal wel zo rond de 40 en 45 schommelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat meldde een ARD-reporter vanuit Madrid.
Ze Russians!1!1!1! BUK raketten allesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
In het NOS journaal meteen speculatie over een aanslag.
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:53:24‘Afschuwelijk nieuws over vliegramp Germanwings dat ook in ons land hard binnenkomt. Gedachten zijn nu bij slachtoffers & nabestaanden’. reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:07:26Ongelooflijk triest nieuws, vliegtuig van GermanWings met 148 mensen aan boord neergestort. Gedachten nu bij slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Gunther Cassillas.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:08 schreef heywoodu het volgende:
Duitse reporter:
"Regering bevestigt dat er 42 Spanjaarden aan boord waren. Andere berichten melden dat 45 mensen met een Spaanse achternaam aan boord waren, kunnen dus ook Duitsers met Spaanse naam bij zitten."
Meteen dan mediageile gedoequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:08 schreef richolio het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:07:26Ongelooflijk triest nieuws, vliegtuig van GermanWings met 148 mensen aan boord neergestort. Gedachten nu bij slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Dat was al bekendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:08 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Volgens vliegtickets.nl is er een ticket gekocht door een nederlander.
Op de VRT meldt men net in het journaal dat men verwacht dat er Nederlanders en wellicht ook Belgen aan boord zullen zijn, omdat dit bij zowat alle vluchten tussen Dusseldorf en Barcelona het geval is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:58 schreef Gezicht het volgende:
Flauwekul dat alleen rijkelui uit het oosten vanaf Dusseldorf zouden vliegen, is voor Limburgers/Brabanders gewoon handiger dan Schiphol.
Sorry.quote:
Misschien dat ze niet doorhadden dat ze hoogte verloren, als de meters defect zijn en niks aangeven... Maar dit is Aircrash investigation wijsheid, daar was een keer zo'n crash onder de loep genomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef vuvuzela het volgende:
Raar dat toen ze hoogte begonnen te verliezen er niet uitgeweken is![]()
Geen controle meer?
Dan had ie wel een andere route gevlogen hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het lijkt wel of hij een (nood)landing wou maken op Marseille, dat verklaard het dalen
Dan draai je toch rondjes boven die stad?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het lijkt wel of hij een (nood)landing wou maken op Marseille, dat verklaard het dalen
Nee want hij vliegt mooi aan zo op Marseillequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Dan draai je toch rondjes boven die stad?
Fokkers weten alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Gaaf dat er zoveel luchtvaart experts zijn op Fok!
Gras is groenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Blester het volgende:
Lijkt me goed dat er wat extra media Iedereen wil maar het laatste nieuws hebben,
AirFok!investigationquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Gaaf dat er zoveel luchtvaart experts zijn op Fok!
Kijk nog eens goed naar de plaatsjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee want hij vliegt mooi aan zo op Marseille
Het was de turboflapquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Gaaf dat er zoveel luchtvaart experts zijn op Fok!
Dat is vrij onwaarschijnlijk bij daglicht aangezien je dan ook de horizon gewoon kan zien. Als je 's nachts vliegt gebruik je alleen je instrumenten en dan kan een kapotte meter idd fataal zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien dat ze niet doorhadden dat ze hoogte verloren, als de meters defect zijn en niks aangeven... Maar dit is Aircrash investigation wijsheid, daar was een keer zo'n crash onder de loep genomen.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:11:44Speculation about Italian AF #MM7168 which reported 7700 in the same area as #4U9525 at the same time. Collision? @flightradar24 reageer retweet
Vliegveld ligt ten westen van de stad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee want hij vliegt mooi aan zo op Marseille
Hij daalt, links ligt Marseille alleen gaat het toestel dan rechtdoor stijgt weer en stort dan neer.quote:
Voornamelijk gespecialiseerd in de Fokker natuurlijkquote:
Mss de autopilot die verkeerde gegevens van een kapotte meter kreeg en piloten die niet aan het opletten waren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Re het volgende:
als tie op zijn flight path is gebleven lijkt me het de autopilot? Dus de pilots waren niet in staat om te reageren?... er is wel een noofsignaal uitgegaan?
hmmm
Of een emergency descent.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Re het volgende:
als tie op zijn flight path is gebleven lijkt me het de autopilot? Dus de pilots waren niet in staat om te reageren?... er is wel een noofsignaal uitgegaan?
hmmm
Had dat Italiaanse vliegtuig dan ook niet neergestort moeten zijn of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:11:44Speculation about Italian AF #MM7168 which reported 7700 in the same area as #4U9525 at the same time. Collision? @flightradar24 reageer retweet
Ja, noord, oost, zuid, west, maakt niet uit je ziet dat het toestel daaltquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Vliegveld ligt ten westen van de stad.
Nou liever niet boven bewoond gebied natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Dan draai je toch rondjes boven die stad?
Dat zou snel uit de wrakstukken moeten zijn op te maken, lijkt me.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:11:44Speculation about Italian AF #MM7168 which reported 7700 in the same area as #4U9525 at the same time. Collision? @flightradar24 reageer retweet
Stijgt weer? Ik zie maar één daling.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij daalt, links ligt Marseille alleen gaat het toestel dan rechtdoor stijgt weer en stort dan neer.
Fokairs heten deze mensen ook wel.quote:
Bof jij even zegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Dacht even dat het een Ryanair was, was niet goed geweest voor het aandeel, gelukkig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Dacht even dat het een Ryanair was, was niet goed geweest voor het aandeel, gelukkig.
Misschien probleem met de zuurstofvoorziening, zoals hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways-vlucht_522quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Re het volgende:
als tie op zijn flight path is gebleven lijkt me het de autopilot? Dus de pilots waren niet in staat om te reageren?... er is wel een noofsignaal uitgegaan?
hmmm
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Mss de autopilot die verkeerde gegevens van een kapotte meter kreeg en piloten die niet aan het opletten waren?
Stippellijn is volgens mij de geplande routequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:17 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
de lijn die rechtsboven doorloopt is de vliegroute van gisteren, de lijn die rechtsboven stopt is de vliegroute van vandaag
En sowieso een Nederlander, aldus nieuws.nlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Vliegtuig neergestort hè. Van Germanwings. Een prijsvechter uit Duitsland. 148 mensen omgekomen. Veelal Spanjolen en Dietsers.
Peter R. de Vriesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Peter R. de Vries al gereageerd?
nee, dat is een hemelsbrede lijn tussen de twee stedenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Stippellijn is volgens mij de geplande route
Lichtblauw- laagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:15 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Stijgt weer? Ik zie maar één daling.
ja zo wil je toch ook vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
nee, dat is een hemelsbrede lijn tussen de twee steden
het blijft natuurlijk wel speculeren maar vliegtuig is niet uit de lucht gevallen ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien probleem met de zuurstofvoorziening, zoals hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways-vlucht_522
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lichtblauw- laag
Donkerblauw- Hoger
Paars- Hoogst
Je hebt gelijk, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
nee, dat is een hemelsbrede lijn tussen de twee steden
Dat zou wel een blamage voor airbus zijn. Paar jaar geleden was dat volgens mij ook de oorzaag van het neerstorten van een vlucht van Air Francequote:
Je hebt er altijd meer dan 1, en als er te veel differentie zit tussen systeem A en B dan gaat je vliegtuig je echt wel vertellen dat er iets niet in de haak is. Zelfde geld voor cabin pressure. Die zit minimaal 2x in je checklist. Mocht je 'm dan alsnog missen dan gaat ook je vliegtuig op 10.000 voet gillen en piepen dat je luchtdruk niet op orde is.quote:
Dus als het een betrouwbaar vliegtuig is, is het direct een aanslag?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien spuit 11, maar toen ik hoorde dat het een betrouwbaar vliegtuig is, aanslag?
Meer kans dat het een bekende (van een bekende) is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen met om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Vooralsnog geen duidelijkheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien spuit 11, maar toen ik hoorde dat het een betrouwbaar vliegtuig is, aanslag?
Klopt ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Je hebt er altijd meer dan 1, en als er te veel differentie zit tussen systeem A en B dan gaat je vliegtuig je echt wel vertellen dat er iets niet in de haak is. Zelfde geld voor cabin pressure. Die zit minimaal 2x in je checklist. Mocht je 'm dan alsnog missen dan gaat ook je vliegtuig op 10.000 voet gillen en piepen dat je luchtdruk niet op orde is.
quote:Vier dagen geleden berichtte Der Spiegel nog over problemen met vliegtuigen van Lufthansa, de moedermaatschappij van germanwings. Het ging daarbij onder meer over bevroren sensoren die computerpannes veroorzaakten. Tijdens een vlucht tussen Bilbao en München, op 5 november vorig jaar, kwam een Airbus 321 in de problemen. Sensoren gaven tijdens het opstijgen foute informatie door aan het computersysteem, waardoor het toestel een snelle steile daling maakte. Minutenlang slaagden de piloten er niet in het neerstorten met eigen stuurimpulsen te stoppen. Pas toen ze de boordcomputer uitschakelden, slaagden ze erin het toestel weer onder controle te krijgen.
http://www.demorgen.be/bu(...)erlevenden-a2262879/
quote:
mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
not this shit again.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen maar om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Omdat wij hier Nederlanders zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen maar om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Ze snappen er zelf dan ook niet zo veel van.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
Tuurlijk. Het is raar dat er mensen zijn die dat raar vinden. Meer dan normaal lijkt me dat dat het eerste is wat je wil achterhalen als respectabel journalist.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
Wij willen baksteen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit er bij de NOS een vrouw de crash te duiden? Waar is Benno?
Jaja, we zijn allemaal heel erg onder de indruk van je moraliteit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen maar om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Is het ook ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
Ik vind het niet raar dat er 2 uur later nog niemand is als je kijkt naar de locatie van het vliegtuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef Gezicht het volgende:
Je zou ondertussen toch wel verwachten dat er media ter plekke is?
Je zou maar Benno heten zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit er bij de NOS een vrouw de crash te duiden? Waar is Benno?
is ook niet raar, hoe je het ook wend of keert het trekt je toch meer aan als er Nederlanders bij betrokken zijn, althans voor mij. Het zijn toch meer mensen zoals jij en ik, een Spanjaard of een Duitser zijn weer heel ander type mensen waar je je minder mee identificeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef Gezicht het volgende:
Je zou ondertussen toch wel verwachten dat er media ter plekke is?
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:44#BREAKING Germanwings crash site 'inaccessible' to ground vehicles: minister reageer retweet
Paars is absoluut geen daling, eerder een hoogte van 35000+ voet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lichtblauw- laag
Donkerblauw- Hoog
Paars- Daling
Het zou wel moeilijk begaanbaar terrein zijn, maar met een helicopter o.i.d. moet men toch redelijk rap ter plekke komen lijkt me? Mits er in de buurt een plaats is om te landen uiteraard, die er zou moeten zijn in een nabijgelegen dorp (volgen Sky).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er 2 uur later nog niemand is als je kijkt naar de locatie van het vliegtuig.
Nee inderdaad. Camera op de rug en a-la cliffhanger naar boven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er 2 uur later nog niemand is als je kijkt naar de locatie van het vliegtuig.
Mooizoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jaja, we zijn allemaal heel erg onder de indruk van je moraliteit.
Dat verklaart...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:44#BREAKING Germanwings crash site 'inaccessible' to ground vehicles: minister reageer retweet
Zo veel mogelijk wel. Maar vliegtuigen volgen vastgestelde luchtwegen en gaan niet direct hemelsbreed van A naar B.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ja zo wil je toch ook vliegen.
Ze zijn er met helicopters overheen gevlogen heb ik begrepen.. ze hebben wrakstukken gesignaleerd maar meer konden ze er niet van maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het zou wel moeilijk begaanbaar terrein zijn, maar met een helicopter o.i.d. moet men toch redelijk rap ter plekke komen lijkt me? Mits er in de buurt een plaats is om te landen uiteraard, die er zou moeten zijn in een nabijgelegen dorp (volgen Sky).
Het is nu juist wél uit de lucht gevallen. Vraag is alleen wat de oorzaak was.....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft natuurlijk wel speculeren maar vliegtuig is niet uit de lucht gevallen ...
80cm sneeuw zou er liggentwitter:La_Chaine_Meteo twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:29#A320 : le lieu du #crash est situé vers 2000 mètres, dans une zone très enneigée (80 cm de neige) http://t.co/Hu1GDHUByq #germanwing #meteo reageer retweet
Dat wordt wel een hele operatie om alles te bergen danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
80cm sneeuw zou er liggentwitter:La_Chaine_Meteo twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:29#A320 : le lieu du #crash est situé vers 2000 mètres, dans une zone très enneigée (80 cm de neige) http://t.co/Hu1GDHUByq #germanwing #meteo reageer retweet
Blijven de lijken iig goed geconserveerdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
80cm sneeuw zou er liggentwitter:La_Chaine_Meteo twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:29#A320 : le lieu du #crash est situé vers 2000 mètres, dans une zone très enneigée (80 cm de neige) http://t.co/Hu1GDHUByq #germanwing #meteo reageer retweet
Zelfs voor helikopters zal het dus moeilijk worden om het gebied te bereiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
80cm sneeuw zou er liggentwitter:La_Chaine_Meteo twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:29#A320 : le lieu du #crash est situé vers 2000 mètres, dans une zone très enneigée (80 cm de neige) http://t.co/Hu1GDHUByq #germanwing #meteo reageer retweet
nou ja niet als een baksteen bedoelde ik eigenlijk....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is nu juist wél uit de lucht gevallen. Vraag is alleen wat de oorzaak was.....
Helicopters vliegen in de lucht. Er staat nergens dat het sneeuwt toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Zelfs voor helikopters zal het dus moeilijk worden om het gebied te bereiken.
twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:27:57UPDATE: Wir müssen leider bestätigen, dass Flug 4U9525 auf dem Flug von BCN nach DUS über den französischen Alpen verunglückt ist ... reageer retweet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ID Frequency Track Distance (nm) Coordinates Name/Remarks LEBL - 0 0 N41°17'49.00" E002°04'42.00" BARCELONA/EL PRAT DALIN - 65 63 N41°44'01.60" E003°21'28.40" DALIN PIVUS - 66 28 N41°55'26.10" E003°56'01.50" PIVUS DIBER - 67 23 N42°04'47.00" E004°24'54.00" DIBER SOSUR - 42 39 N42°33'36.80" E004°59'50.60" SOSUR SOFFY - 17 29 N43°01'13.51" E005°10'49.90" SOFFY GIGUS - 21 152 N45°23'23.20" E006°26'29.80" GIGUS LUL 117.1 359 138 N47°41'17.83" E006°17'44.14" LUXEUIL IBERA - 0 109 N49°30'30.00" E006°16'30.00" IBERA DIK 114.4 346 22 N49°51'40.96" E006°07'46.71" DIEKIRCH ARCKY - 1 26 N50°17'57.00" E006°07'56.00" ARCKY KOGES - 10 16 N50°34'11.76" E006°12'02.07" KOGES KENUM - 10 9 N50°43'20.55" E006°14'21.62" KENUM ELDAR - 43 25 N51°01'23.00" E006°40'46.00" ELDAR BIKMU - 358 5 N51°06'20.40" E006°40'21.52" BIKMU EDDL - 17 11 N51°16'51.32" E006°45'26.31" DUSSELDORF |
Sneuw ligt er wel op 2k hoogte daarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Helicopters vliegen in de lucht. Er staat nergens dat het sneeuwt toch?
Bakgod zit bij RTLquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit er bij de NOS een vrouw de crash te duiden? Waar is Benno?
Doelt hij niet op het landen van de helikopters?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Helicopters vliegen in de lucht. Er staat nergens dat het sneeuwt toch?
Leer lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Sneuw ligt er wel op 2k hoogte daar
Landen kan er helemaal niks.. wel crashen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doelt hij niet op het landen van de helikopters?
Ik heb geen idee hoe dat werkt maar ik kan me voorstellen dat het lastiger landen is in een berg sneeuw?
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:32:44UPDATE - #Germanwings confirms 144 passengers and 6 crew were aboard Arbus A320 which crashed in southern Alps. #4U9525 @skymarkwhite reageer retweet
quote:
ah okequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:32:44UPDATE - #Germanwings confirms 144 passengers and 6 crew were aboard Arbus A320 which crashed in southern Alps. #4U9525 @skymarkwhite reageer retweet
quote:
twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:28:29Es handelt sich um ein Flugzeug vom Typ A320. An Bord waren 144 Passagiere und 6 Crew-Mitglieder. Lufthansa und Germanwings ... reageer retweet
150 dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:28:29Es handelt sich um ein Flugzeug vom Typ A320. An Bord waren 144 Passagiere und 6 Crew-Mitglieder. Lufthansa und Germanwings ... reageer retweet
Jep, anders kost het je kijkcijfers of bezoekers.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Blester het volgende:
Wel interessant om de zien dat elk topic, elk nieuwsbericht, elke nieuwsuitzending en elke tweet gewoon eigenlijk precies hetzelfde is bij elke ramp. 'Er is geen nieuw nieuws, maar toch willen we nieuws hebben (desnoods produceren we het nieuws zelf) zodat we onze bezoekers niets nieuws kunnen melden'
Geen dramaverhaal over trouwringen?quote:
twitter:CNN twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:32:16Last words from #Germanwings A320 distress call were "emergency, emergency," authorities say. http://t.co/FXVBrA7RPz http://t.co/OxfPISsdvj reageer retweet
Uiteraard, commercialisering en uitmelken van rampenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep, anders kost het je kijkcijfers of bezoekers.
Deze logica volg ik even niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat boeit het meer wat Merkel ervan vindt dan wat Jan van de Berg uit Appellscha denkt?
Vanavond de reactie van Jan van de Berg uit Appelscha bij Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat boeit het meer wat Merkel ervan vindt dan wat Jan van de Berg uit Appellscha denkt?
Merkel is belangrijk en stelt honderdduizend keer meer voor dan Jan. Merkel staat ver boven Jan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat boeit het meer wat Merkel ervan vindt dan wat Jan van de Berg uit Appellscha denkt?
Je hoeft het nieuws niet te volgen hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Uiteraard, commercialisering en uitmelken van rampen
Nou ze gaan nu voorlezen wat Merkel ervan vindt. 'geschokt' was haar eerste reactie. Ja joh, dan kun je net zo goed een willekeurige reactie voorlezen. Het voegt niets toe.quote:
Ik wil echt echte nieuws wel volgen, maar dan ook echt het echte nieuws. Waar je niet bergen met troepteksten hoeft door te spitten om tot de kern te komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hoeft het nieuws niet te volgen hoor.
echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
Halbe Zijlstra meldt net bij RTL dat hij het ook vreselijk nieuws vindt.
Landen doe je überhaupt al niet op een helling, alleen dal en top en natuurlijk het zeldzame vlakke stuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doelt hij niet op het landen van de helikopters?
Ik heb geen idee hoe dat werkt maar ik kan me voorstellen dat het lastiger landen is in een berg sneeuw?
Die is net dus over de rampplek gevlogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.flightradar24.com/VLG1894/5d45ef0
Vliegt dezelfde route van Barcelona naar Dusseldorf
twitter:TeamPDuffy49 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:35:20#germanwings veel sterkte voor familie/vrienden van de slachtoffers van deze ramp,deed me weer denken aan MH17 http://t.co/HwqS6tMayt reageer retweet
Ik heb dit jaar nog een grote operatie meegemaakt na een lawine waaronder 7 skiërs kwamen te zitten. Overal in de omgeving staan helikopers klaar voor dit soort situaties en deze zijn erg goed in staat om niet op al te schuine hellingen in de sneeuw te landen. Daarnaast droppen ze hulpdiensten via touwen op de stijlere stukken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Landen doe je überhaupt al niet op een helling, alleen dal en top en natuurlijk het zeldzame vlakke stuk.
twitter:airlivenet twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:42:09BREAKING Authorities confirm last words from #germanwings #4U9525 A320 distress call were "emergency, emergency" http://t.co/wFg8KTSve2 reageer retweet
Best toevallig iddquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Koning van Spanje die toevallig vandaag op staatsbezoek is in Frankrijk.
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.flightradar24.com/VLG1894/5d45ef0
Vliegt op dit moment dezelfde route van Barcelona naar Dusseldorf
Nou he echt zo toevallig wow maffia.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Koning van Spanje die toevallig vandaag op staatsbezoek is in Frankrijk.
Daar zou je eens een leuke studie naar kunnen doen als student journalistiek, hoeveel irrelevante informatie er op zo'n moment van een ramp de ether in wordt geslingerd in de race om scoopsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
DUSSELDORF LIGT OP 60 KILOMETER VAN GRENS NEDERLAND.
RTL Z
Ik woon ong. 200m van de plaatselijke bergreddingsdienst in Ch, daadwerkelijk landen doen ze niet, aanraken en dan blijven zweven wel.(of hoe je dat ook in vakjargon moet noemen.)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een grote operatie meegemaakt na een lawine waaronder 7 skiërs kwamen te zitten. Overal in de omgeving staan helikopers klaar voor dit soort situaties en deze zijn erg goed in staat om niet op al te schuine hellingen in de sneeuw te landen. Daarnaast droppen ze hulpdiensten via touwen op de stijlere stukken.
In dit gebied in de alpen weet ik zeker dat er tig van dergelijke reddingshelikopters klaar staan.
Was geen BNW-suggestie hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou he echt zo toevallig wow maffia.
Wauw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
DUSSELDORF LIGT OP 60 KILOMETER VAN GRENS NEDERLAND.
RTL Z
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
DUSSELDORF LIGT OP 60 KILOMETER VAN GRENS NEDERLAND.
RTL Z
Ik gok erop dat de bediening van het vliegtuig niet meer functioneerde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?
irrelevant bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zou je eens een leuke studie naar kunnen doen als student journalistiek, hoeveel onrelevante informatie er op zo'n moment van een ramp de ether in wordt geslingerd in de race om scoops
Gehackt door IS.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de bediening van het vliegtuig niet meer functioneerde.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:43:27President Hollande: Reddingsoperatie op rampplek kan komende uren nog niet van start gaan:http://t.co/l1QBpTBXvM #Germanwings reageer retweet
Thanks, ik typte te snelquote:
Wellicht is een lichte daling normaal op dat punt oid?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?
Als het nodig is landen ze gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik woon ong. 200m van de plaatselijke bergreddingsdienst in Ch, daadwerkelijk landen doen ze niet, aanraken en dan blijven zweven wel.(of hoe je dat ook in vakjargon moet noemen.)
Vooral bij de NOS. Ze herhalen nu al een aantal uur hetzelfde nieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar uurtjes wordt het in die live uitzendingen altijd een beetje pijnlijk als er helemaal geen nieuws meer is maar ze toch maar geforceerd live zendtijd willen vullen.
Beetje CNN hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar uurtjes wordt het in die live uitzendingen altijd een beetje pijnlijk als er helemaal geen nieuws meer is maar ze toch maar geforceerd live zendtijd willen vullen.
Er zijn altijd mensen die pas net inschakelen, daar kun je voor gaan herhalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar uurtjes wordt het in die live uitzendingen altijd een beetje pijnlijk als er helemaal geen nieuws meer is maar ze toch maar geforceerd live zendtijd willen vullen.
bedankt voor het postenquote:
Je kan toch ook niet steeds nieuws blijven brengen? Maar eens dat dit geen live uitzending hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Vooral bij de NOS. Ze herhalen nu al een aantal uur hetzelfde nieuws.
Heel af en toe glipt er eens een update tussendoor.
Raar, maar ja heb je weer iets om uit te zendenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:53 schreef Jano9 het volgende:
De pers ook die beelden wil maken van nabestaanden.
www.bild.dequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:53 schreef Jano9 het volgende:
De pers ook die beelden wil maken van nabestaanden.
Vind het altijd dieptriest om zo kijkers te trekkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar, maar ja heb je weer iets om uit te zenden
Ik dacht dat Hollande net zei dat het nog een aantal uren gaat duren voordat er begonnen kan worden aan de reddingswerkzaamheden?twitter:CNN twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:52:59Helicopters are bringing bodies to a school gymnasium near site of #Germanwings A320 crash. http://t.co/4RUSYV7IUchttps://t.co/fQWAbR5Ea4 reageer retweet
Die Duitsers gaan over lijken.quote:
CNN is de amerikaanse versie van de Telegraaf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:55 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat Hollande net zei dat het nog een aantal uren gaat duren voordat er begonnen kan worden aan de reddingswerkzaamheden?twitter:CNN twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:52:59Helicopters are bringing bodies to a school gymnasium near site of #Germanwings A320 crash. http://t.co/4RUSYV7IUchttps://t.co/fQWAbR5Ea4 reageer retweet
Money talks and bullshit takes the bus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:55 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Vind het altijd dieptriest om zo kijkers te trekken
Je moet dan ook vooral geen NOS gaan kijken bij zulk soort omstandigheden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Vooral bij de NOS. Ze herhalen nu al een aantal uur hetzelfde nieuws.
Heel af en toe glipt er eens een update tussendoor.
Aan de begeleidende tekst te lezen zijn het nabestaanden:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja maar zijn dat echt nabestaanden of instant foto?
quote:Ein Mitarbeiter des Flughafen-Personals (l.) in Düsseldorf begleitet Angehörige ins Airport-Gebäude
oke, ik durfde niet verder te scrollen. Wat een site/krant.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aan de begeleidende tekst te lezen zijn het nabestaanden:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
oke, ik durfde niet verder te scrollen. Wat een site/krant.
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bildquote:
Jaja, nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bild
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bild
Is het ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bild
Bijzonder hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bild
Edit: het is nog Bild ook, verrassend ...
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:10 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom is iedereen hier zo verontwaardigt over de berichtgeving van Bild?
Dat vind ik niet echt verrassendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.
Nogal wiedes:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.
Ik bedoel ook de andere "nieuws" berichten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.
Vind hem er ook redelijk lelijk uitzien.quote:
Doe een sollicitatie en pak het anders aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem er ook redelijk lelijk uitzien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de andere "nieuws" berichten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe een sollicitatie en pak het anders aan.
whehehequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Dionne eet graag even lekker een broodje tussendoor.
Het is net een mensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Dionne eet graag even lekker een broodje tussendoor.
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.quote:
Poppen die ook weer op?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Gezicht het volgende:
Flight Security-expert beweert dat de oorzaak of een bewuste daad, of een explosieve decompressie is geweest.
Dus omdat het niet mijn krant is moet ik maar gaan solliciteren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.
Mensen spreken hun gedachtes erover uit, deal with it.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |