Sorry knul! Nou ja, onthou ik het vanaf nu. Geef je ons een update van wat er uit je afspraakje kwam?quote:
Ik durf niet te klikken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Krijg hier echt koude rillingen van: http://imgur.com/gallery/u4DpEUN
En nu snel naar mijn werk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Nee dat is niet raar, dat is juist waar het om gaat wmb..quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef minilot het volgende:
Zit het te lezen, eerste stuk gehad. Hoe afschuwelijk de gebeurtenis ook, de manier waarop de hulpdienst die jongen te woord staat vind ik wel ontroerend goed, meteen bekommeren "Are you alright?") om het welzijn van die jongen zelf. Ik weet dat dat waarschijnlijk gewoon de procedure is, maar ik vind het niettemin fijn om te lezen.
Beetje raar dat ik dat eruit haal misschien, maar wilde gewoon even eenvoor de hulpdienst kwijt.
Geod, verder lezen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]pff wat is daar toch mis gegaan in dat koppie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]Ja, dan blijft mijn vraag dus wel staan eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je leest ook wel dat het allemaal anders ging dan hij dacht.
![]()
De geluidsopname staat ook online. Hele bizarre zaak was dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Rustig aan dan maar vandaag!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:24 schreef Sunnythesun het volgende:
boh spierpijnde X-co juf had alvast een paar van de nieuwe nummers er in verwerkt dus hebben we nieuwe bewegingen gedaan.. dat voel ik wel
![]()
Arme knul.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De geluidsopname staat ook online. Hele bizarre zaak was dat.
Dat zijn de betere kadootjes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gisteren trouwens van mijn zussies nog voor mijn verjaardag een flesje lime and lemongrass cordial gekregenben heel benieuwd wat dat is en hoe dat smaakt!
En een potje vijgenconfiture
ja het valt mee zolang ik stil zit, maar mijn armen optillen of gebruiken is wel een dingetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar vandaag!![]()
Wat is iedereen toch lekker aan het bewegen in de SC! En het is al maart, niet eens nog de eerste week van januari!
Zet je daar ook je eten in?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik ben boos op My Fitness PalHij zegt al 30 dagen dat, als ik zo door ga (wat ik dus doe), ik over 5 weken toch echt veel minder zou moeten wegen dan nu. Maar er gebeurt niets
Ja van dat laatste weet ik dat, maar die siroop.. ik ben wel heel benieuwd. Ik denk dat het heel lekker is met een beetje water en een beetje spa rood, als het heel warm is buitenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:30 schreef minilot het volgende:
En niet stiekem 's nachts aan de slagroomtaarten Sun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |