Gezellig uitje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:03 schreef Windigo het volgende:
Als ik er energie voor heb ga ik morgen naar kamp Amersfoort, ik besef net dat ik daar nooit geweest ben en dat is toch wel iets om eens te bezoeken. Het is hier niet al te ver vandaan
Ach zoiets moet je toch een keer in je leven gedaan hebben vind ik, het is op zijn minst leerzaam. Ik vind het nogal vreemd eigenlijk dat ik hier mijn hele leven woon en er nog nooit ben geweest; het is namelijk wel iets waar ik veel over gelezen heb.quote:
Die rug van die gozer ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:36 schreef minilot het volgende:
Ik heb al jaren louter badpakken. Vind ik veel toffer dan wat voor -ini's dan ook. Ook twintigjarige meisjes met perfecte lijven zie ik liever in badpakken dan in van die lelijke bikini's.![]()
Ik refereer hierbij bijvoorbeeld aan de altijd snoezige Amanda Seyfried in Mamma Mia!
[ afbeelding ]
Ik zou me overigens weer helemaal niet bezwaard voelen om in mijn nakie onder de douche te springen als er een kleine kans bestaat dat bouwvakkers/schilders/whatever daar misschien een stukje van zouden kunnen zien via een niet te bedekken 'hoekstukkie'. Die mensen zijn wel wat gewend!
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef borisz het volgende:
Andere tijden nu: De Slag om de Nieuwmarkt.
Gemist. Maar ik zat er zelf middenin destijds als (jongste) PvdA-stadsdeel-afgevaardigde. Moeilijke besluiten waren het.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef borisz het volgende:
Andere tijden nu: De Slag om de Nieuwmarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Isabeau op 25-03-2015 07:23:22 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:13 schreef Lienekien het volgende:
Jaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Succes bij de diëtiste! Eerste afspraak? Zo niet, dan had ik het ff gemistquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:19 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhStraks dietiste dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om ff bij te slapen ipv vroeg op kantoor te zijn
Naja, het was gelukkig niet zo koud en het rook door de regen heel fris lente-achtig buiten!quote:
Thuisgebleven? Of voel je je al beter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben de hele middag niet lekker geweest. Lag vnv dan ook lekker op de bank. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
Geen zorgen, het was maar een herhaling van de in 2013 al uitgezonden Pasen-masterclass van Mary & Paul.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Great Bristish Bake Off was! Is dat al lang aan de gang?Helemaal gemist)
Pffff....nee joh. Beter oplettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes bij de diëtiste! Eerste afspraak? Zo niet, dan had ik het ff gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |