NIet gewoon vanavondoptv kijken dan Lienekien? er voorzit ook ngo eens de GBBO (yes!!!)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar ben ik te stom voor.
(Flauw grapje.)
Het kwam op mij over als behoorlijk afzien, heb jij dat ook zo ervaren of was het in jouw ogen wel dat ''gouden tijdperk'' waar ouderen van nu het vaak over hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef golfer het volgende:
Voor mij was deze eerste uitzending extra leuk omdat het het tijdperk was waarin ik ben geboren en ook nog een aantal herkenbare herinneringen aan had.
Kom er nu achter dat we bij level 3 dus jumping lunges doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan. Er zijn ook nog side lunges.. Nou ja, variatie genoeg![]()
Mijn benen kunnen zich de squats en lunges van vanochtend nog goed herinneren iig
Ik zei al dat ik het nu ga opnemen. GBBO is een probleem want we moeten Eastenders kijken op een.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:18 schreef liedetector het volgende:
[..]
NIet gewoon vanavondoptv kijken dan Lienekien? er voorzit ook ngo eens de GBBO (yes!!!)
Ik was te jong om het als afzien te beschouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Windigo het volgende:
Het kwam op mij over als behoorlijk afzien, heb jij dat ook zo ervaren of was het in jouw ogen wel dat ''gouden tijdperk'' waar ouderen van nu het vaak over hebben?
Leuk, wie weet haalt het wat herinneringen bij je naar bovenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was te jong om het als afzien te beschouwen.
Kan me nog wel herinneren dat we geen wasmachine of stofzuiger hadden en alles met de hand ging.
Heb veel meer herinneringen aan de jaren 60 (vanavond dus) en vooral aan de jaren 70 (mijn hippietijd en volwassen worden).
Mijn moeder zei dat die rolveger al best luxe was! En verder is ze op een boerderij opgegroeid in de jaren '50 en was er altijd genoeg zuivel, eieren, kip, vlees en eten uit de boomgaard, moestuin etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:38 schreef Bluezz het volgende:
1959 kwam ook voorbij en toen werd het al leuker
Supertip Tx Windigo
Die apparaten zagen er erg vertrouwd uit voor mij
Is een Easter special!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat die rolveger al best luxe was! En verder is ze op een boerderij opgegroeid in de jaren '50 en was er altijd genoeg zuivel, eieren, kip, vlees en eten uit de boomgaard, moestuin etc.
Vanavond dus deel 2(ik zag dat het na Great Bristish Bake Off was! Is dat al lang aan de gang?
Helemaal gemist)
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Ok. Hola doet het nu op mijn laptop.![]()
Ik kan het wel.
Je mag altijd PMen zo moeilijk is het niet je er doorheen te slepen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik het nu ga opnemen. GBBO is een probleem want we moeten Eastenders kijken op een.
Er was een tijd dat ik wist hoe het werkte met torrents, maar dat is nu te lang geleden. Ik mis gewoon iemand in mijn omgeving die het me even goed uitlegt. Ik ben er nog wel eens zelf voor gaan zitten, maar ik word dan ontzettend pissig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
Je mag altijd PMen zo moeilijk is het niet je er doorheen te slepen!
Da's mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef Windigo het volgende:
Woei, ik krijg toeslag voor chronisch zieken en kan daardoor in een keer mijn eigen risico afbetalen!
Meevaller
Ja het komt wel heel goed uit want mijn tandartsverzekering vergoedt maar 75 % van de behandelingen en ik moet een kroon laten zetten na de noodwortelkanaal behandeling van December dus die kosten komen er nog bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's mooiDat bedrag is sowieso al idioot hoog voor veel Nederlanders, laat staan als je ook nog van een uitkering rond moet komen.
Wat fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef Windigo het volgende:
Woei, ik krijg toeslag voor chronisch zieken en kan daardoor in een keer mijn eigen risico afbetalen!
Meevaller
Oh jammerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben de hele middag niet lekker geweest. Lag vnv dan ook lekker op de bank. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |