Spotify?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:15 schreef Bluezz het volgende:
P onze held heeft een live bluezz album![]()
Ik wil m ik wil m ik wil m
http://www.nu.nl/muziek/4(...)ampaign=nunl_twitter
Debiteuren Crediteurenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:31 schreef Isegrim het volgende:
Dat je een verouderd e-mailadres van een grote relatie aanpast in het systeem en dat dan degene die verantwoordelijk is voor die gegevens het foutieve mailadres weer terugzet omdat hij zich op zijn tenen getrapt voelt ondanks dat je hem gewoon netjes geīnformeerd hebt. Dat verouderde mailadres wérkt nog wel, maar het behandelen van facturen duurt wel een stuk langer als je niet het juiste adres gebruikt.
Even snel doorgebladerd en er staan leuke gerechten en ideeën in.quote:
Die lijkt me ook tof!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh ik heb voor mn verjaardag (naast dagje sauna, etentje en terrasje bij Vietnamees in Den Haag en een etentje bij een Koreaan in Nieuw-Vennep) het boek 'Comfort Food' van Jamie O. gekregen
Sterkte ermee. Ik vind heet heel erg lekker maar kan er steeds slechter tegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik ga ieg kroepoek halen en wat zoetere (wit ofzo) biertjes.... nog wat extra limoen,santen en suiker eventueel en mensen zullen het er maar gewoon mee moeten doen, gelukkig een stel die-hards die meeëten, volgende keer mn recept aanpassen dus
Dank je Piet, mn vriendinnetje komt net thuis van een hele dag poppenkast spelen en strontverkouden (al een week) en geen stem meer, en zelfs die vind m iets TE..... wordt nog aangetweakt!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Sterkte ermee. Ik vind heet heel erg lekker maar kan er steeds slechter tegen.
niet andere werkplek voor handen dus waar je kan zitten desnoods kantinetafel oid?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Jag�rtrut het volgende:
(normaal max een half uurtje/uurtje staan).
het programma dat ik nodig heb zit alleen op m'n desktop. Maar goed, de werkdag zit er bijna op dus het maakt niet zoveel meer uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
niet andere werkplek voor handen dus waar je kan zitten desnoods kantinetafel oid?
Bummer! wel thuisquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Jag�rtrut het volgende:
het programma dat ik nodig heb zit alleen op m'n desktop. Maar goed, de werkdag zit er bijna op dus het maakt niet zoveel meer uit.
Is dat waar Windigo en Isabeau zo enthousiast over waren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke tip is dit: Back in time for dinner.
Complete verbouwing van het huis ook in steil.![]()
Vanavond op BBC2 de tweede aflevering.
Niet alleen die... en ja ik zit voor de buis!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Is dat waar Windigo en Isabeau zo enthousiast over waren?
Ja dat is het linkje dat ik gisteren deelde waar Isabeau haar eeuwige dankbaarheid voor declareerdequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat waar Windigo en Isabeau zo enthousiast over waren?
Vervelend Jagar ; kan me voorstellen dat dat je nu uitputquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb op m'n werk een bureau dat in de hoogte kan, zodat ik ook staand kan werken. Heel fijn, alleen besloot het mechanisme ermee op te houden terwijl ik stond, en sta ik dus al 4 uur te werken (normaal max een half uurtje/uurtje staan). M'n benen zijn moe, en ik duw m'n buik steeds tegen de rand aan dus dat doet ook zeer...En het duurt nog erg lang voordat ze kunnen komen kijken. Morgen maar thuis werken, denk ik.
En @ Windigo. Ik krijg die iPlayer nooit aan de praat, maar nu kan ik het opnemen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
Niet alleen die... en ja ik zit voor de buis!
Ik kan je niet echt adviseren, ik kan niet zien wat je doetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En @ Windigo. Ik krijg die iPlayer nooit aan de praat, maar nu kan ik het opnemen!
Daar ben ik te stom voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik kan je niet echt adviseren, ik kan niet zien wat je doetHola werkt niet voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |