ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Op 13 juli 1998 botste treinstel 434 nabij Weert als trein 6455 met een tractor. Hierbij ontspoorde het treinstel en kwam in het profiel van het nevenspoor terecht. Op dat moment kwam uit de andere richting werktrein 63495 gereden met de locomotieven 6404 + 6489. Het treinstel raakte beschadigd aan de kop en aan de zijwand. Ook van de 6404 werd de zijwand opengereten. Het treinstel werd tijdelijk in Eindhoven geparkeerd en werd later doorgevoerd naar Haarlem. Op 20 juli 1998 werd het stel binnen genomen van herstel van de zwaar beschadigde Bk. Op 10 december 1998 kwam het treinstel met de herstelde Bk weer in dienst.
Op dinsdag 24 maart 2015 11:00 schreef greavy het volgende: Nummering gaat toch automatisch omhoog? Dan zal er iemand het nummer nogmaals omhoog hebben gezet?
Op dinsdag 24 maart 2015 11:00 schreef greavy het volgende: Nummering gaat toch automatisch omhoog? Dan zal er iemand het nummer nogmaals omhoog hebben gezet?
Op dinsdag 24 maart 2015 10:07 schreef Ajaxfan het volgende: Gesloten poortjes op Diemen sinds gisteren en wat doen wij dan? Wij zetten gewoon als NS 6 man personeel voor in totaal 4 toegangspoortjes neer.
Voor elk poortje 1 persoon en nog voor elk perron iemand die zorgt dat mensen niet via de overweg het perron op lopen?
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Voor elk poortje 1 persoon en nog voor elk perron iemand die zorgt dat mensen niet via de overweg het perron op lopen?
Er zijn maar twee perrons. Met elk blijkbaar 2 toegangspoortjes direct naast elkaar.
Edit: Wat ik bedoel te zeggen is dat beide perrons maar aan 1 kant poortjes hebben, dus dat "bij elk toegangspoortje" dan betekent dat twee servicemensen direct naast elkaar staan.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2015 11:34:59 ]
Er zijn maar twee perrons. Met elk blijkbaar 2 toegangspoortjes direct naast elkaar.
Edit: Wat ik bedoel te zeggen is dat beide perrons maar aan 1 kant poortjes hebben, dus dat "bij elk toegangspoortje" dan betekent dat twee servicemensen direct naast elkaar staan.
Allicht maar de kop en je quotes doen wat anders vermoeden. Daarbij komt dat ik geen blendle-abonnement heb.
Tsja, citaatrecht en zo. Als ik het hele artikel hier neerplemp ontvangt de auteur geen inkomsten meer.
Blendle is overigens wel de moeite waard, je betaalt echt enkel voor wat je leest en als je het artikel achteraf vond tegenvallen kun je je geld terugvragen.
Allicht maar de kop en je quotes doen wat anders vermoeden. Daarbij komt dat ik geen blendle-abonnement heb.
Je kunt een gratis acount afsluiten met 2 euro 50 welkomstegoed, vervolgens kun je het artikel lezen en via een link aan het einde van het artikel je geld terugeisen omdat het artikel niet voldeed aan je verwachtingen