I was just kiddingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist even niet hoe dit te verwoorden, tnx!
Jij: Ik kan een piemel inclusief ballen in één keer in mijn mond krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
Kantoorhumor:
collega: "Ik kan een jodenkoek in een keer in mijn mond krijgen."
Anyhow
Haha geloof me. Bij zo'n zin zou ik geen enkel effect verwachtenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal achteraf als het niet het gewenste effect had
Glijden ze daarna makkelijker de kont in en erna zijn ze gelijk schoonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij: Ik kan een piemel inclusief ballen in één keer in mijn mond krijgen.
Behalve een hoop hoongelach.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha geloof me. Bij zo'n zin zou ik geen enkel effect verwachten
Dat is gewoon de algehele verwachting in je leven. Met of zonder zin.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha geloof me. Bij zo'n zin zou ik geen enkel effect verwachten
Altijd praktisch jijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Glijden ze daarna makkelijker de kont in en erna zijn ze gelijk schoon
Enige dat ik riep was "Ha... GAYYYY"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij: Ik kan een piemel inclusief ballen in één keer in mijn mond krijgen.
Godtjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Glijden ze daarna makkelijker de kont in en erna zijn ze gelijk schoon
Hier heb ik niets aan toe te voegen. Topperquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de algehele verwachting in je leven. Met of zonder zin.
En nu moet je nog een paar uur door zien te komen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:22 schreef Tally het volgende:
Ik duik even nergens in. De dingen die ik moest doen vandaag kon ik of doorzetten naar mijn collega (want geen rechten) of mevrouw had geen tijd dus wilde niet met mij aan de telefoon zijn
Jup tot half 2.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En nu moet je nog een paar uur door zien te komen?
Ik kreeg er een melding van via de app op m'n telefoon. GEbeurd enkel bij belangrijke gebeurtenissen. Maar ik dacht echt "valt dit onder belangrijk". Er was/is nog niet eens bekend of er nederlanders tussen zitten ( en zelfs dan vind ik het nog niet echt interessant ) .quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uiden-frankrijk.html
Noooit meer vliegen
Echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
Noooit meer vliegen
Opstaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook nooit meer autorijden, lopen, douchen, klussen, etc etc
Waarschijnlijk zitten hier wel Nederlanders bij, want altijd als er iets aan de hand is zijn er Nederlanders bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg er een melding van via de app op m'n telefoon. GEbeurd enkel bij belangrijke gebeurtenissen. Maar ik dacht echt "valt dit onder belangrijk". Er was/is nog niet eens bekend of er nederlanders tussen zitten ( en zelfs dan vind ik het nog niet echt interessant ) .
Tja die dingen vallen soms neer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten hier wel Nederlanders bij, want altijd als er iets aan de hand is zijn er Nederlanders bij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Cue_ het volgende:
en zelfs dan vind ik het nog niet echt interessant ) .
Die snap ik nietquote:
Oh, zo! Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krassen / doodgaan / geen leven meer hebben door ellende in de wereld
Dat soort shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ze weten niet op welke vestiging ze zitten? Wauw...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Sommige mutsen maken je in de war
Zeggen dat ze van de ene vestiging zijn terwijl ze op een andere vestiging zitten
Dat vond ik ook. Toen een collega van daar opnam (waarvan ik weet dat ze op de andere vestiging werkt) raakte ik in de war.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze weten niet op welke vestiging ze zitten? Wauw...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
Noooit meer vliegen
Kantoorprank?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Toen een collega van daar opnam (waarvan ik weet dat ze op de andere vestiging werkt) raakte ik in de war.Nee hoor je zit goed. Zij zit naast me.
Kweenie maar raakte zo in de war dat ik mijn naam vergat te zeggenquote:
Waarop zij nu denkt: Wat een domme muts, weet d'r eigen naam niet eensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar raakte zo in de war dat ik mijn naam vergat te zeggen
Ja iddquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarop zij nu denkt: Wat een domme muts, weet d'r eigen naam niet eens
Kijk ff of er een topic in KLB is geopend ofzoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk ff of er een topic in KLB is geopend ofzo
Ze doet alsofquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik gok dat deze mevrouw niet zo handig is met de pc. Althans dat wat ik van haar gezien heb toen ik naast dr zat
Kantoorhumorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
Gooide een collega net een vliegtuigje door het kantoor.
Ik hoop het (voor haar baas).quote:
quote:
Jij zit in een soort levend jiskefet. Hiephoi voor je leven!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
Gooide een collega net een vliegtuigje door het kantoor.
Nee daar cashen wij dan weer doorquote:
Hoera voor extra geld voor bedrijfsuitjesquote:
Ja leuk met zn 3quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoera voor extra geld voor bedrijfsuitjes
Wie het kleine niet eert...quote:
Daar heb ik geen moeite mee hoorquote:
Dat is ook nog wel vrij recent jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee hoor
Maar in februari zijn we uit eten geweest en dat vind ik voorlopig al weer ff zat
Ik zou ook geen uitje verder kunnen bedenken met zn 3quote:
Zijn dat die sloddervossen? Een cursus opruimen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook geen uitje verder kunnen bedenken met zn 3
Een workshop! Die geef ik ze voor hun verjaardag!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn dat die sloddervossen? Een cursus opruimen?
FFM?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook geen uitje verder kunnen bedenken met zn 3
Geen idee. Veel te ver vooruitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog bedenken wat voor uitjes we doen over 2 weken. Verjaardag van de kinderen.
En blijft het dit weekend droog?
Van wat ik gevonden heb gaat het dit weekend weer regenen. Hopelijk schuift dat nog even op.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Veel te ver vooruit
Hoorde wel iets over nog meer kou
Oh blegh. Ik wil zomerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Van wat ik gevonden heb gaat het dit weekend weer regenen. Hopelijk schuift dat nog even op.
Ik wilde zondag mn huiskamer gaan doen.
Mn meubels moeten naar buitenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh blegh. Ik wil zomer
Huiskamer en regen gaan prima samen toch?
Oh, dan is het wel lastig jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn meubels moeten naar buitenDat zou het beste zijn althans.
Dus een andere zondag bedenkenquote:
Ach. Ups and downs. Joe!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zit in een soort levend jiskefet. Hiephoi voor je leven!
Strikes and gutters!quote:
quote:
Ik zat me gisteren ineens te bedenken dat Malta me serieus een leuke vakantiebestemming lijkt. Nooit eerder over nagedachtquote:
Been there, done that.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |