Opstaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook nooit meer autorijden, lopen, douchen, klussen, etc etc
Waarschijnlijk zitten hier wel Nederlanders bij, want altijd als er iets aan de hand is zijn er Nederlanders bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg er een melding van via de app op m'n telefoon. GEbeurd enkel bij belangrijke gebeurtenissen. Maar ik dacht echt "valt dit onder belangrijk". Er was/is nog niet eens bekend of er nederlanders tussen zitten ( en zelfs dan vind ik het nog niet echt interessant ) .
Tja die dingen vallen soms neer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten hier wel Nederlanders bij, want altijd als er iets aan de hand is zijn er Nederlanders bij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Cue_ het volgende:
en zelfs dan vind ik het nog niet echt interessant ) .
Die snap ik nietquote:
Oh, zo! Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krassen / doodgaan / geen leven meer hebben door ellende in de wereld
Dat soort shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ze weten niet op welke vestiging ze zitten? Wauw...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Sommige mutsen maken je in de war
Zeggen dat ze van de ene vestiging zijn terwijl ze op een andere vestiging zitten
Dat vond ik ook. Toen een collega van daar opnam (waarvan ik weet dat ze op de andere vestiging werkt) raakte ik in de war.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze weten niet op welke vestiging ze zitten? Wauw...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uiden-frankrijk.html
Noooit meer vliegen
Kantoorprank?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Toen een collega van daar opnam (waarvan ik weet dat ze op de andere vestiging werkt) raakte ik in de war.Nee hoor je zit goed. Zij zit naast me.
Kweenie maar raakte zo in de war dat ik mijn naam vergat te zeggenquote:
Waarop zij nu denkt: Wat een domme muts, weet d'r eigen naam niet eensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar raakte zo in de war dat ik mijn naam vergat te zeggen
Ja iddquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarop zij nu denkt: Wat een domme muts, weet d'r eigen naam niet eens
Kijk ff of er een topic in KLB is geopend ofzoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk ff of er een topic in KLB is geopend ofzo
Ze doet alsofquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik gok dat deze mevrouw niet zo handig is met de pc. Althans dat wat ik van haar gezien heb toen ik naast dr zat
Kantoorhumorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
Gooide een collega net een vliegtuigje door het kantoor.
Ik hoop het (voor haar baas).quote:
quote:
Jij zit in een soort levend jiskefet. Hiephoi voor je leven!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
Gooide een collega net een vliegtuigje door het kantoor.
Nee daar cashen wij dan weer doorquote:
Hoera voor extra geld voor bedrijfsuitjesquote:
Ja leuk met zn 3quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoera voor extra geld voor bedrijfsuitjes
Wie het kleine niet eert...quote:
Daar heb ik geen moeite mee hoorquote:
Dat is ook nog wel vrij recent jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee hoor
Maar in februari zijn we uit eten geweest en dat vind ik voorlopig al weer ff zat
Ik zou ook geen uitje verder kunnen bedenken met zn 3quote:
Zijn dat die sloddervossen? Een cursus opruimen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook geen uitje verder kunnen bedenken met zn 3
Een workshop! Die geef ik ze voor hun verjaardag!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn dat die sloddervossen? Een cursus opruimen?
FFM?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook geen uitje verder kunnen bedenken met zn 3
Geen idee. Veel te ver vooruitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog bedenken wat voor uitjes we doen over 2 weken. Verjaardag van de kinderen.
En blijft het dit weekend droog?
Van wat ik gevonden heb gaat het dit weekend weer regenen. Hopelijk schuift dat nog even op.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Veel te ver vooruit
Hoorde wel iets over nog meer kou
Oh blegh. Ik wil zomerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Van wat ik gevonden heb gaat het dit weekend weer regenen. Hopelijk schuift dat nog even op.
Ik wilde zondag mn huiskamer gaan doen.
Mn meubels moeten naar buitenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh blegh. Ik wil zomer
Huiskamer en regen gaan prima samen toch?
Oh, dan is het wel lastig jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn meubels moeten naar buitenDat zou het beste zijn althans.
Dus een andere zondag bedenkenquote:
Ach. Ups and downs. Joe!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zit in een soort levend jiskefet. Hiephoi voor je leven!
Strikes and gutters!quote:
quote:
Ik zat me gisteren ineens te bedenken dat Malta me serieus een leuke vakantiebestemming lijkt. Nooit eerder over nagedachtquote:
Been there, done that.quote:
Zo! Alles gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren ineens te bedenken dat Malta me serieus een leuke vakantiebestemming lijkt. Nooit eerder over nagedacht![]()
Volgens mij is er een hoop te zien
Het is hier best leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren ineens te bedenken dat Malta me serieus een leuke vakantiebestemming lijkt. Nooit eerder over nagedacht![]()
Volgens mij is er een hoop te zien
Nou, ik dus nietquote:
Mag ik dan wel jou komen opzoeken?quote:
Tuurlijk mag jij dat, gaan we dan teveel cocktails drinken?quote:
Is goed. Eentje dan. Dan val ik al omquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dat, gaan we dan teveel cocktails drinken?
Goed bezigquote:
Eerst even overleggen met de baasquote:
Is goed. Eentje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is goed. Eentje dan. Dan val ik al om
Kroppen sla erin?quote:
Ik loop dan ook jaren achter, I knowquote:
Wanneer ga je overleggen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik loop dan ook jaren achter, I know
Dat zal nog wel een paar jaar durenquote:
Een verblijfplaatsquote:
Op vakantie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ga je er doen? Waar in Spanje? Wanneer? Hoe lang? Met wie? Waarom?
Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op vakantie.
Lloret.
Mei.
1,5 week.
Air.
Omdat het kan.
quote:
Alleen een mailtje: Zet de shotjes maar klaar!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die hebben we al wel (want tante en kunnen eigenlijk altijd wel terecht), maar nog niet 'officieel' geregeld
Even bellen is beleefder, maar ik haat bellenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen een mailtje: Zet de shotjes maar klaar!
Vraag of ze kunnen registreren op booking.com!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even bellen is beleefder, maar ik haat bellen
Maar verder: inderdaad
Briljant ideequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag of ze kunnen registreren op booking.com!
Dat heb ik toch wel.quote:
Well saidquote:
Living the life. Leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik! In mei weekendje Parijs.
Net terug van wintersport
![]()
Ik ga nu van 6 naar 8 gig data. Kom zelden boven de 2.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Lol, zit bij Hi en heb 3 gig aan abo. doordat ik KPN TV heb, verdubbelen ze hey voor me.
Nu gaat Hi echt over naar kon en geven ze me maandelijks nog eens 2gig erbij. Echt als ik dit van tevoren had geweten had ik andere abi genomen
Ja ik dus hetzelfde. 2 gig wil nog wel eens lukken met muziek streamen, maar anders, neuhquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nu van 6 naar 8 gig data. Kom zelden boven de 2.
Ik dus niet. werkt helft van de tijd niet op snelheid van 4g plus dat je de hele tijd tussen wifi signalen zit of net geen bereik hebt in de wc ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb 1 gig en dat krijg ik al nooit op. Zit bijna overal waar ik kom op de wifi.
Dit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb 1 gig en dat krijg ik al nooit op. Zit bijna overal waar ik kom op de wifi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |