I was just kiddingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist even niet hoe dit te verwoorden, tnx!
Jij: Ik kan een piemel inclusief ballen in één keer in mijn mond krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
Kantoorhumor:
collega: "Ik kan een jodenkoek in een keer in mijn mond krijgen."
Anyhow
Haha geloof me. Bij zo'n zin zou ik geen enkel effect verwachtenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal achteraf als het niet het gewenste effect had
Glijden ze daarna makkelijker de kont in en erna zijn ze gelijk schoonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij: Ik kan een piemel inclusief ballen in één keer in mijn mond krijgen.
Behalve een hoop hoongelach.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha geloof me. Bij zo'n zin zou ik geen enkel effect verwachten
Dat is gewoon de algehele verwachting in je leven. Met of zonder zin.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha geloof me. Bij zo'n zin zou ik geen enkel effect verwachten
Altijd praktisch jijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Glijden ze daarna makkelijker de kont in en erna zijn ze gelijk schoon
Enige dat ik riep was "Ha... GAYYYY"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij: Ik kan een piemel inclusief ballen in één keer in mijn mond krijgen.
Godtjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Glijden ze daarna makkelijker de kont in en erna zijn ze gelijk schoon
Hier heb ik niets aan toe te voegen. Topperquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de algehele verwachting in je leven. Met of zonder zin.
En nu moet je nog een paar uur door zien te komen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:22 schreef Tally het volgende:
Ik duik even nergens in. De dingen die ik moest doen vandaag kon ik of doorzetten naar mijn collega (want geen rechten) of mevrouw had geen tijd dus wilde niet met mij aan de telefoon zijn
Jup tot half 2.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En nu moet je nog een paar uur door zien te komen?
Ik kreeg er een melding van via de app op m'n telefoon. GEbeurd enkel bij belangrijke gebeurtenissen. Maar ik dacht echt "valt dit onder belangrijk". Er was/is nog niet eens bekend of er nederlanders tussen zitten ( en zelfs dan vind ik het nog niet echt interessant ) .quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uiden-frankrijk.html
Noooit meer vliegen
Echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uiden-frankrijk.html
Noooit meer vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |