quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van je leven
Waarom zie ik je nooit meer in KLB?quote:
Goed nieuw dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij dm't mij net dat hij al iemand heeft gevonden
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zie ik je nooit meer in KLB?
Ik weet dat het een beetje verneukt is de laatste tijd, maar de SC is nog wel chill nu er veel nieuwe users bij zitten.
Die bijdehand! Had ik niet achter d'r gezocht.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij dm't mij net dat hij al iemand heeft gevonden
Te druk met een leven hebben. Het spijt mequote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zie ik je nooit meer in KLB?
Ik weet dat het een beetje verneukt is de laatste tijd, maar de SC is nog wel chill nu er veel nieuwe users bij zitten.
Overal zand tussen hebben is niet tof. Neen ik passeer deze invite.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
duinen ook een optie?
Bossen zijn beetje schaars
Het hebben van een leven is zwaar overrated.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te druk met een leven hebben. Het spijt me
Bokt.nl.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me af welke andere fora ie al uitgeprobeerd heeft
nog altijd indo boy?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te druk met een leven hebben. Het spijt me
Gewoon elk subforum op FOK! toch.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me af welke andere fora ie al uitgeprobeerd heeft
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van je leven
Oke, true. Maar moet nog wel werken en geld verdienenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het hebben van een leven is zwaar overrated.
waar kom je vandaan btw?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Overal zand tussen hebben is niet tof. Neen ik passeer deze invite.
Love is in the airquote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar kom je vandaan btw?
Ervan uitgaande dat je niet nederlands bent
Die Tweakers chatbox tussen Tweakers&Bokt van die 1 april grap een paar jaar geleden was anders wel knap geniaalquote:
Vond het wel mooi hoe TS zegt niet te reageren op 'onserieuze reacties' en bij de eerste troll al haptquote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ah, niet gelezen, sorry.
kom net binnenvallen
Turkije.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar kom je vandaan btw?
Aighttt smooth manquote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar kom je vandaan btw?
ze kunnen toch gewoon bietje cammenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij woonde toch in Zweden ofzo?
Internetliefde kent geen grenzen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij woonde toch in Zweden ofzo?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze kunnen toch gewoon bietje cammen
Rasechte optimisten, jullie zijn hetquote:Op maandag 23 maart 2015 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Internetliefde kent geen grenzen.
wow racistquote:Op maandag 23 maart 2015 22:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik val alleen op westerse meiden.of je persoonlijkheid moet speciaal zijn.
Ah joh, dan wordt het niets en heb je uiteindelijk alsnog de campr0n, hij heeft niets te verliezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Rasechte optimisten, jullie zijn het
Tatta's be likequote:Op maandag 23 maart 2015 22:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
Racist.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |