Bier, tieten, auto's en dinosaurussenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben iemand aan het versieren, snel wat vinden mannen leuk
Oh nee ik ga eerst nog lezen, mn kennis verbreden. Dingen klaarleggen voor morgen ochtend, en dan morgen weer 6 uur er uit. Vraag me af hoe jouw dag er uit gaat zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om 22:30 inderdaad. Toen gingen alle grote filosofen inderdaad al naar bed.
"wat vinden mannen leuk"quote:
Auto's neuken en bierquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben iemand aan het versieren, snel wat vinden mannen leuk
Het lijkt allemaal diepzinnig, maar als ik diepzinnige zaken wil lezen ga ik wel naar F&Lquote:
morgenochtendquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh nee ik ga eerst nog lezen, mn kennis verbreden. Dingen klaarleggen voor morgen ochtend, en dan morgen weer 6 uur er uit. Vraag me af hoe jouw dag er uit gaat zien.
Om zich heen kijkenquote:
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was hem net aan het lezen. Pareltje wel.
Krijg het antwoord toch al meteen te zienquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoopte dat je niet zou raden en zou denken, ooooh kut natuurlijk
Je ligt binnen 2 minuten toch weer in een stinkende marshmallow met je metheengasreetquote:
Kijk dit soort taalfoutjes maken dus vrij weinig uit, de boodschap is duidelijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
morgenochtend
zou beginnen met je huiswerk nederlands
Oh, ik ga morgen verder met mijn onderzoek.
Haha kankergoed gevondenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, mannen houden er inderdaad van om auto's te neuken.
Volgens Nestalgie denk ik niet voor mezelf. Dus deze dommigheden kun je mij niet aanrekenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg het antwoord toch al meteen te zien![]()
denk nou eens na
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, mannen houden er inderdaad van om auto's te neuken.
Hoezo vrouwen vinden ook allemaal hetzelfde leukquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"wat vinden mannen leuk"
lekker generaliseren toch want alle mannen houden van auto's hahaha jatoch of niet dan
Leuk voor jequote:
Mijn bed ruikt altijd marshmallowfris hoor :squote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je ligt binnen 2 minuten toch weer in een stinkende marshmallow met je metheengasreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |