Nee hoor, wees gewoon jezelf. Trek aan waar jij jezelf het beste bij voelt. Dan zul je merken dat je lekkerder in je vel zit en meer van de show kan genietenquote:
Haha ja of ik weet nog een leuke (matige) grap gooi de camera om en ga erop stampen en als Humberto dan zegt mijn camera wat doe je??!quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga iets schreeuwen midden in de show
Borat-kini. Check !quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, wees gewoon jezelf. Trek aan waar jij jezelf het beste bij voelt. Dan zul je merken dat je lekkerder in je vel zit en meer van de show kan genieten
- Nestalgie
Of pak de bril van luuk ikink afquote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haha ja of ik weet nog een leuke (matige) grap gooi de camera om en ga erop stampen en als Humberto dan zegt mijn camera wat doe je??!![]()
Zeg jij ja ik heb hem toch gekocht hehhehe
topic killerquote:Op maandag 23 maart 2015 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of pak de bril van luuk ikink af
Ja ze zijn zich helemaal stuk aan het lachen wat dacht jij danquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens zo grappig was die niet
zit mobiel haaahaquote:
Eindelijk een keer niet geklikt. Ben trots op mezelf.quote:
Maar die kop van luuk blijft verdomde irritantquote:
Dus ik zag het meteen als afbeeldingquote:
Ik heb geen idee wie dat is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar die kop van luuk blijft verdomde irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |