of het mogelijk is een rendabele "coöperatie" op te zetten in groningen mbt biomassa en composteringquote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kijk dit soort taalfoutjes maken dus vrij weinig uit, de boodschap is duidelijk.
Wat onderzoek je?
En opgegeven voor OhOhCherso?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
I'm in love![]()
Heb zelfs mijn tanden gewhite en zonnebankje gepakt
Nee hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoezo vrouwen vinden ook allemaal hetzelfde leuk
Oke Priscillaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
I'm in love![]()
Heb zelfs mijn tanden gewhite en zonnebankje gepakt
hehequote:
Dit. Veel mensen weten dit niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
1x zonnebanken maakt een normaal mens niet meteen oranje
zeg het hemquote:Op maandag 23 maart 2015 22:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
1x zonnebanken maakt een normaal mens niet meteen oranje
Vrijwillig naar Humberto Tan luisterenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Woensdag naar RTL late night. Allemaal checken voor de lekkere boy in publiek.
Vrouwenprogrammaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke kijk dat klinkt als een goed initatief, Succes.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of het mogelijk is een rendabele "coöperatie" op te zetten in groningen mbt biomassa en compostering
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Humberto Tan luisteren
quote:
Steek even een bordje "I <3 FOK!" omhoog andersquote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Trek een wolvenshirt aanquote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga iets schreeuwen midden in de showquote:
een rebus, wat leukquote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg het antwoord toch al meteen te zien![]()
denk nou eens na
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steek even een bordje "I <3 FOK!" omhoog anders
quote:
Leuk hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
ik ga kijken met de broek op de enkelsquote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja vind ik ook welquote:
TV kijken als je zit te schijtenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga kijken met de broek op de enkels
Ik maak wel een screen van de lelijkste dan zit ik altijd goed.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga kijken met de broek op de enkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |