De Jeugd van Tegenwoordigquote:
Heb daar een leuke avond gehad.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:20 schreef Evertjan het volgende:
Bolle Bof die ken ik niet. Ik ken alleen Bolle Jan
Davy past z'n mening aan nav de club waar iemand speelt.quote:
ik dacht verdomd ik winquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Evertjan het volgende:
dan hoor ik liever Nikki Terpstra een liedje citeren van Henny Vrienten en Herman Brood
Als je van hiphop houdt is dat niks maar ik kan er wel om lachen. Maar echt rap is het ook niet.quote:
hij is een ontiegelijke lulquote:Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis is een uitstekende coach, maar....
Hij is een kwal van een gozerquote:Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis is een uitstekende coach, maar....
Toch jammer dat er weer niemand mee eens is. Dit begint een gênant te worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy past z'n mening aan nav de club waar iemand speelt.
Daarom neem ik davy to-taal niet serieus.
Niemand is het er mee oneensquote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch jammer dat er weer niemand mee eens is. Dit begint een gênant te worden.
De Lama's is wel echt grappigquote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef tralalala het volgende:
Gijp vindt de Lama's waarschijnlijk ook helemaal geweldig, man man man.
Nee man ik vind het kut.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Karina vond dit ook leuk. Beetje jammer.
Wat is Nederland toch een smakeloos land.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ze vinden het ook echt allemaal grappigWTF
Jij ook al niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lama zitten dat tripje naar Groningen
Van ons belastinggeldquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Evertjan het volgende:
Fox zend ook maar overal Nederlandse reporters naar toe
Ik kom graag. Wanneer?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ook al niet?
Ik hou niemand over.
GGMM komt vast wel langsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ook al niet?
Ik hou niemand over.
Johannes heeft dit weekend een sauna orgie met Etsuquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lama zitten dat tripje naar Groningen
*zendtquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Evertjan het volgende:
Fox zend ook maar overal Nederlandse reporters naar toe
Volgende maand bierfestival in Groningen, wees er bij!quote:
Ja ik ben ouder dan 15.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook nog van de vorige eeuw
Dat moet een legendarische dag worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende maand bierfestival in Groningen, wees er bij!
En Paxcon ?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Johannes heeft dit weekend een sauna orgie met Etsu
Ik heb geen horloge. Alleen armbandjes. Links en rechtsquote:
Ga jij?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat moet een legendarische dag worden.
Ik hoop dat hij zijn anale maagdelijkheid bewaartquote:
Johannes en ik wel, dus dat wordt sowieso rellen.quote:
Mad?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:33 schreef GGMM het volgende:
Is dit die finale waar PSV eigenlijk in had moeten staan?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes en ik wel, dus dat wordt sowieso rellen.
Wot?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat het origineel is van Richard Rodgers en Oscar Hammerstein II
Waarom? Is je puppy overleden?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Deze avond kan me niet snel genoeg afgelopen zijn.
Je kan ook gewoon iets leuks gaan doen als je je verveelt hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Deze avond kan me niet snel genoeg afgelopen zijn.
Ik, want ik ben een Echte Man.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, wie blijft er nog voor Maxim?
Verveelde ik me maar, dan had ik het een stuk beter dan nu.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon iets leuks gaan doen als je je verveelt hoor
Wil je er over praten?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verveelde ik me maar, dan had ik het een stuk beter dan nu.
quote:
quote:
quote:
Ik heb deze gedownload, dus ik heb hoge verwachtingen nuquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Band of brothers, best serie ever
Johannes heeft mij voorzien van goede tips. Ik zal je in vertrouwen een DM sturen. Ik reken op je hulp.quote:
Natuurlijk jongen, voor jou doe ik alles.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johannes heeft mij voorzien van goede tips. Ik zal je in vertrouwen een DM sturen. Ik reken op je hulp.
Hij is steengoed. Je moet alleen even door de 1e aflevering heenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb deze gedownload, dus ik heb hoge verwachtingen nu
Die eerste film was al intens kut.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
Fast and Furious 7
Die reeks had na één film moeten stoppen.
En ik mis hem sinds kort...quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef Pascalus het volgende:
Band of Brothers![]()
Gelukkig heb ik die serie op blu-ray.
Miguel.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er met mijn goede vriend Cavaliers aan de hand is?
Hij is zijn navelpiercing kwijt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
Wel een miniserie, dus snel klaar meequote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is steengoed. Je moet alleen even door de 1e aflevering heen. Die is dodelijk kut
Nee man, Currahee!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is steengoed. Je moet alleen even door de 1e aflevering heen. Die is dodelijk kut
Hij is boos dat Miguel niet wint.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
Mani helpt me al.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, nu begint het om aandacht vragen te lijken. Laat maar zitten.
Was het een boxset met Band of Brothers en The Pacific in één?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik mis hem sinds kort...
Dit is wel héél verdacht.
Die aflevering in de Ardennenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een miniserie, dus snel klaar mee
Het is opzich een goed begin ja. Alleen als ik de serie overnieuw kijk sla ik aflevering 1 steevast over.quote:
Die is best aardig ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
Unsere Mütter, Unsere Väter is ook wel een aanradertje als je BoB goed vindt.
Ben benieuwdquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die aflevering in de Ardennen
Die heb ik toen 's nachts gekeken, volume iets te hoog... woonde toen nog thuis, werd niet zo gewaardeerd door mijn ouders
Heb je nog meer van dit soort wilde verhalen uit je jeugd?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die aflevering in de Ardennen
Die heb ik toen 's nachts gekeken, volume iets te hoog... woonde toen nog thuis, werd niet zo gewaardeerd door mijn ouders
Dat kllinkt interessant.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gespierde mannen in korte broekjes die samen een tentje opzetten #nohomo
Arrogant.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat verschrikkelijk voor Cavaliers, gelukkig kan ik hem voorzien van wijze raad.
Het zal je verwachtingen overtreffenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is best aardig ja.
[..]
Ben benieuwd
Wat heb jij m als raad gegeven?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat verschrikkelijk voor Cavaliers, gelukkig kan ik hem voorzien van wijze raad.
Wees daar maar niet al te zeker van.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal je verwachtingen overtreffen![]()
Ja hoor, heb je een week tijd? Onder het genot van een pilsjequote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort wilde verhalen uit je jeugd?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
Op zo'n avond als deze zie je toch maar wie je vrienden zijn en wie niet.
deel 2 is wel erg matigquote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees daar maar niet al te zeker van.
Hij vond Sin City ook een matige film
Hoop het.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal je verwachtingen overtreffen![]()
Ja jij noemde het de beste film ooit. Dat is het bij lange na niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je kanjer stomquote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks ordinairs aan tentjes opzetten hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als het ordinair begint te worden dan ben ik weg
Mani en ik komen graag bij je La Chouffe drinken om je door deze zware tijd te loodsen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
nog erger dan de aflevering met Marc Lammersquote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
Deze aflevering van VI gaat echt in mijn Top 10 van flopshows alltime komen
Vond ik een beetje zelfverheerlijking van de Duitsers, maar op zich wel een goede miniserie ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
Topshow jaquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
picsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi een baksteen door mijn tv
Ik heb woensdag een deadline. Ik stel voor dat we gaan vieren, mits ik die deadline haal. Bovendien kunnen we toasten na weer een prachtige zege van Miguel.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik komen graag bij je La Chouffe drinken om je door deze zware tijd te loodsen.
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vond ik een beetje zelfverheerlijking van de Duitsers, maar op zich wel een goede miniserie ja.
Stel je niet zo aan hommo.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
Flags of our Fathers en Letters from Iwo Jima zijn ook 2 pareltjes als het over WO II gaatquote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vond ik een beetje zelfverheerlijking van de Duitsers, maar op zich wel een goede miniserie ja.
RIP tv van JR-Style-93quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi een baksteen door mijn tv
Zou Jan Boskamp die ook gezien hebben?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Flags of our Fathers en Letters from Iwo Jima zijn ook 2 pareltjes als het over WO II gaat
Dat klinkt ons als muziek in de oren.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb woensdag een deadline. Ik stel voor dat we gaan vieren, mits ik die deadline haal. Bovendien kunnen we toasten na weer een prachtige zege van Miguel.
Geen slechte film, maar niet de allerbeste ooit.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry vriendje
Ik vind deel 1 wel goed
Zo weet je weer wie je echte vrienden zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb (helaas) nog geen DM van Cavaliers gekregen.
Heeft hij nu al aandacht genoeg?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb (helaas) nog geen DM van Cavaliers gekregen.
Nee dat is waar. Dat is bambiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen slechte film, maar niet de allerbeste ooit.
iddquote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo weet je weer wie je echte vrienden zijn.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde je DM'en, maar jij hebt geen verstand van deze zaken.
Bossie kijkt alles als het over WO II en Nazi's gaat dus ook Dead Snow denk ikquote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Jan Boskamp die ook gezien hebben?
Zonde van je geld man.. gvd!!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:45 schreef GGMM het volgende:
Sin City 2 is zeer matig.
Heb hem in de bios gezien
Met wie?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:45 schreef GGMM het volgende:
Sin City 2 is zeer matig.
Heb hem in de bios gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |