Liever niet. Zal wel even wat van zijn insta af plukken. Let wel; Alles zonder anabolen. Hij is echt gigantisch (qua breedte, vind dat ie moet kappen, maarja).quote:
Fuck kuiten. Als ik kon zou ik ze inwisselen voor een extra set bicipites.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bekijk nu zijn Insta en zijn benen zijn toch aardig ontwikkeld inmiddels.
Bovenbenen dan, kuiten heeft 'ie nog steeds niet.
Oh dan. Want fanatieke sporters hebben echt nog nooit doping gebruikt. Noooooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, het is echt zo. Sport is zo'n beetje zijn lust en zijn leven.
Waar blijven die piccas?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Liever niet. Zal wel even wat van zijn insta af plukken. Let wel; Alles zonder anabolen. Hij is echt gigantisch (qua breedte, vind dat ie moet kappen, maarja).
Kinderen will be kinderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:34 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje triest, dit.
Quoten omdat ze zegt "niet quoten".
Delts, traps, bacne, allerlei dingen waar je het eventueel aan kunt zien. Denk niet dat een smooth huidje, normale kaak, en een lieve persoonlijkheid het uitsluiten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef Myrr het volgende:
Anabooltjes zie/merk je overigens aan zo'n beetje alles. Deze boy heeft nog een smooth huidje, normale kaak + lieve persoonlijkheid.
Anders zou het nooit bij me zijn opgekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:34 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje triest, dit.
Quoten omdat ze zegt "niet quoten".
Maagoed, hij doet het niet. Momenteel. Waarschijnlijk inmiddels welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Delts, traps, bacne, allerlei dingen waar je het eventueel aan kunt zien. Denk niet dat een smooth huidje, normale kaak, en een lieve persoonlijkheid het uitsluiten.
Nja, afgaand op de pics die je gepost hebt is er geen reden om te denken dat hij toentertijd juicete.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maagoed, hij doet het niet. Momenteel. Waarschijnlijk inmiddels welzal 'm zo ff appen en alvast uitlachen om zijn aankomende rug smegma.
Ik hoop het ook. Misschien moet ik bovenstaande argumenten toch maar gaan gebruiken, al is en blijft het natuurlijk zijn eigen keuze.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nja, afgaand op de pics die je gepost hebt is er geen reden om te denken dat hij toentertijd juicete.
Hopelijk doet hij geen domme dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |