Klopt, maar als je weinig tot geen KT doet is 1 gr/kg op zich voldoende. Als je KT doet heb je al snel 2 gr/kg nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maakt echt niet echt welke sport je doet, eiwit heb je gewoon nodig.
En als je dit fijner vind qua eten dan koolhydraten gewoon zo houden hoor.
Heeft niks te maken met alleen krachttraining doen.
Ja maar dat betekend niet dat meer slecht is dus als crunchy zo fijner vind eten dan kan dat dus prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Klopt, maar als je weinig tot geen KT doet is 1 gr/kg op zich voldoende. Als je KT doet heb je al snel 2 gr/kg nodig.
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wellicht onnodig om de eiwitten hoog te houden dmv dure whey shakesquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend niet dat meer slecht is dus als crunchy zo fijner vind eten dan kan dat dus prima.
Ok, nja het komt nu net over (en niet alleen door jou berichtje hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wellicht onnodig om de eiwitten hoog te houden dmv dure whey shakes
Makkelijk indd. Maar gezien de hoeveelheid kwark die Crunchy dagelijks eet en het feit dat hij geen echte KT doet en de focus op afvallen legt heeft de whey geen echte toegevoegde waarde meer, anders dan kcal op peil brengen. Dan zijn daar wel goedkopere alternatieven voor te verzinnen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok, nja het komt nu net over (en niet alleen door jou berichtje hoor) Alsof het totaal verkeerd is omdat er geen krachttraining meer gedaan wordt.
whey blijft een makkelijke eiwitbron natuurlijk!
Dat zeker, en in mijn ogen ook lekkerdere alternatieven! hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Makkelijk indd. Maar gezien de hoeveelheid kwark die Crunchy dagelijks eet en het feit dat hij geen echte KT doet en de focus op afvallen legt heeft de whey geen echte toegevoegde waarde meer, anders dan kcal op peil brengen. Dan zijn daar wel goedkopere alternatieven voor te verzinnen denk ik
Tuulk, maar die supps zijn gewoon keiduur. En als je niet aan KT doet (intensief) kun je gewoon alles uit voeding halen. Dus voor die kcal kun je lekkerder eten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zeker, en in mijn ogen ook lekkerdere alternatieven! haha
Maar goed dat is gewoon voorkeur natuurlijk.
Ik heb er een paar laten maken. Eens kijken of ik die kan Dm'enquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Binnenkort ff foto's plaatsen dan!
Oh Foto's!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er een paar laten maken. Eens kijken of ik die kan Dm'en
ik heb gisteren mn eerste een laatste foto naast elkaar gelegd. Dat is altijd het leukstequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er een paar laten maken. Eens kijken of ik die kan Dm'en
Ik laat vanaaf een paar in sportkleren maken. Deze zijn in ondergoedquote:
Oeh, ja, dat moet ik ook even doen binnenkortquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn eerste een laatste foto naast elkaar gelegd. Dat is altijd het leukste
Ja inderdaad, echt raar om jezelf zo te zien op de oude foto. Zo'n opgeblazen versie van mezelfquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn eerste een laatste foto naast elkaar gelegd. Dat is altijd het leukste
Alright, ben benieuwd! Ik wilde overigens geen gaapsmiley typen, maar mobiel forummen maakt dat ik maar een smiley goktequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat vanaaf een paar in sportkleren maken. Deze zijn in ondergoed
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Alright, ben benieuwd! Ik wilde overigens geen gaapsmiley typen, maar mobiel forummen maakt dat ik maar een smiley gokte
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:56 schreef Artoo het volgende:
[..]
Na de repetitie wel, ik heb al hardgelopen vanochtendMaandag na het optreden ... niet zo fit
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Makkelijk indd. Maar gezien de hoeveelheid kwark die Crunchy dagelijks eet en het feit dat hij geen echte KT doet en de focus op afvallen legt heeft de whey geen echte toegevoegde waarde meer, anders dan kcal op peil brengen. Dan zijn daar wel goedkopere alternatieven voor te verzinnen denk ik
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zeker, en in mijn ogen ook lekkerdere alternatieven! haha
Maar goed dat is gewoon voorkeur natuurlijk.
Dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuulk, maar die supps zijn gewoon keiduur. En als je niet aan KT doet (intensief) kun je gewoon alles uit voeding halen. Dus voor die kcal kun je lekkerder eten.
Tuulk is meer eiwitten niet slecht, maar het zet voor crunch ook geen zoden aan de dijk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
Voor is uiteraard wel de meest charmante foto ooit van mezelf![]()
Na is wel van eind vorig jaar want heb al heel lang geen gym selfies meer gemaakt!
Hier zie je het ballon effect wel minder dan op ondergoed foto;s maar die zet ik maar ff niet erop
omfgquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Na is wel van eind vorig jaar want heb al heel lang geen gym selfies meer gemaakt!
Hier zie je het ballon effect wel minder dan op ondergoed foto;s maar die zet ik maar ff niet erop
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Welke tekst? zijn veel merken die dat hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
Hey die sportbroeken met tekst op de benen (been), weet iemand a) hoe die heet en b) waar ik die koop?
Die hebben ze hier in de buurt aan. Op straat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
Hey die sportbroeken met tekst op de benen (been), weet iemand a) hoe die heet en b) waar ik die koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |