Ik denk Barend, recht en niet scheefquote:
wat is dat witte spul op je neusquote:
XDquote:
zaad aaaaaaaahahahahahahahahaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat is dat witte spul op je neus
leuken kat welquote:
Heb jij wel eens zaad op je neus?quote:
Sorry wou je shine niet stelen maar vond zelf deze beterquote:
aaaaaaaahahahahahahahahaquote:
Beide, haar ouders zijn gescheiden.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woont ze in transvaalbuurt of woensel west?
je hebt gelijk hoor, lobiquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry wou je shine niet stelen maar vond zelf deze beter
- wceend.
hahaaaahahhhhhh ja!!!!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 sjans met slaapzak op een vrouwenkloon
lobi backoequote:
krijg jij wel eens een klap op je bek?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij wel eens zaad op je neus?
Ik vraag dit namens ChevyCaprice die het zelf niet durfde te vragen maar ik heb overal schijt aan zo roll ik ja toch oke TARDIS. out.
deel jij wel eens klappen uit?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg jij wel eens een klap op je bek?
Moet je eens proberen. Zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, was een van je betere werken.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je mijn ooievaar mooi?
Kom maar langsquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |