ook kaaspiet of stroopwafelpiet?quote:
Echt hequote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie dat er in het vorige topic inferieure wezens zaten die niet 550 hebben behaald op de cito?
Schminkverf heet zoiets. Afgekort, verf.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
als visagist niet weten dat dat schmink heet
Pancakequote:Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
als visagist niet weten dat dat schmink heet
nee dat zijn weer andere diploma's. alleen zwartequote:
Opvulling voor mn cvquote:
Pics van je citoscore.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie dat er in het vorige topic inferieure wezens zaten die niet 550 hebben behaald op de cito?
Gebruik daar je buik maar voor hahaquote:
Wie de fuck ben jij nou weerquote:Op maandag 23 maart 2015 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg opvulling in je leven hoor. ;p
Kan daar ook wel die lege kop van jou mee opvullen haha ;pquote:
houses lurkt nog steeds hoor, weenie verderquote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een rust hier nu iedereen onder de 550 geblokt is.
hihihiih laten we in dm verder gaan ;$ ;$quote:
Hobby's:quote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe gewoon altijd heel veel hobby's
Haha dat zou dom zijn want daar ga je niet beter van worden meidje ;Dquote:Op maandag 23 maart 2015 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan daar ook wel die lege kop van jou mee opvullen haha ;p
o ja zeker omdat ik zwart ben kan ik geen 550 gehaald hebben ;squote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
houses lurkt nog steeds hoor, weenie verder
Nee omdat je een dwergturkje bent ;p hsihihiquote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja zeker omdat ik zwart ben kan ik geen 550 gehaald hebben ;s
De maatschappij heeft jou tegen gehouden zeker? je kreeg niet dezelfde kansen als Floor en Mieke.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
komt omdat je teveel in de kfc zitquote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon? stel je even voor.quote:
barney.gifquote:
Van een causaal verband is geen sprake, van correlatie wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
huh wie ben jijquote:
nee mocht niet naar school van m'n vader na de basisschoolquote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De maatschappij heeft jou tegen gehouden zeker? je kreeg niet dezelfde kansen als Floor en Mieke.
geen eens kopklas gedaan ?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee mocht niet naar school van m'n vader na de basisschool
En als Priscilla en Sterrequote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De maatschappij heeft jou tegen gehouden zeker? je kreeg niet dezelfde kansen als Floor en Mieke.
altijd al gedacht dat dat een kleine (grote xd) racist wasquote:
Sterre zit op de montessori school.quote:
Ik geloof dit. srs.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee mocht niet naar school van m'n vader na de basisschool
zou ze ook iemand baren ;DDquote:Op maandag 23 maart 2015 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
inb4: Hallo ik ben Sabine uit Barendrecht.
Priscilla niet? SCHANDEquote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterre zit op de montessori school.
[..]
Ik geloof dit. srs.
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja drecht ofzo ahahahhahaha ;lp;p;pp;
wat haal je m'n woordgrap onderuit jongquote:
daar is ze weerquote:
Nee, die is kansenjongere ;Pquote:
drecht in de baarmeoder xdquote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja drecht ofzo ahahahhahaha ;lp;p;pp;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |