quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef mstx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wat_ging_vooraf.html
Dit. Maar de multiculti-jankerds zijn alweer gearriveerd natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef mstx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wat_ging_vooraf.html
Dit, fucking kuffars.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef El_Matador het volgende:
Zal wel respekloos over een verrijkende cultuur gepraat hebben.
Terekte straf voor die kuthoer, tfoe!
Volgende keer dus gewoon een hete peper bij iemand in het gezicht wrijven.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:29 schreef Twiitch het volgende:
Schijt wat eraan vooraf ging. Pepperspray is een verboden wapen en dit is dus gewoon een zware mishandeling. En nog mooi op film ook, succes met je verantwoorden voor de rechter.
Succes? Laat me niet lachen. Excuses aanbieden en je straf is al beperkt tot een paar uurtjes schoffelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:29 schreef Twiitch het volgende:
Schijt wat eraan vooraf ging. Pepperspray is een verboden wapen en dit is dus gewoon een zware mishandeling. En nog mooi op film ook, succes met je verantwoorden voor de rechter.
Mwoah, op mishandeling met een wapen zal toch wel een hogere sanctie staan?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:44 schreef eight het volgende:
[..]
Succes? Laat me niet lachen. Excuses aanbieden en je straf is al beperkt tot een paar uurtjes schoffelen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Multiculturele samenleving, wie houdt er niet van
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit. Maar de multiculti-jankerds zijn alweer gearriveerd natuurlijk.
Gewoon duelleren weer legaal maken.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Al dit soort mensen bij elkaar zetten op een eiland ver, heel ver, van land verwijderd lijkt me een prima oplossing.
Volgens jouw gedachtegang wel anders.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
De daders uit de kopschopfilm zouden minimaal een jaar onvoorwaardelijke celstraf moeten krijgen bovenop een taakstraf van 200 uur. Wat boeit het wie er begonnen is? We spelen in dit land niet voor eigen rechter.
Gewoon in een weiland, met een stevig hek eromheen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Al dit soort mensen bij elkaar zetten op een eiland ver, heel ver, van land verwijderd lijkt me een prima oplossing.
En die kopschoppers in Eindhoven dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef betyar het volgende:
Brabanders doen zoiets niet. Randstedelingen![]()
![]()
![]()
Brabanders mishandelen ons verbaal als ze hun mond open doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef betyar het volgende:
Brabanders doen zoiets niet. Randstedelingen![]()
![]()
![]()
Dat waren Belgen....... toch? Anders import van boven de rivieren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
En die kopschoppers in Eindhoven dan?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |