Uiteraard is dat wennen voor je meisjequote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef Risu het volgende:
2 weken baby.En we leven nog
beetje moe, maar het lijkt er op dat ze iig 's nachts goed slaapt. Net geprobeerd te laten huilen. Ze sliep na 7 minuten (getimed ja, wilde niet te lang)
Lijkt erop dat mijn baby eigenlijk best makkelijk is. Wel vind ik dat ze onrustig slaapt in de wieg. Is dat normaal? Misschien gewoon wennen voor haar ofzo?
Cb kwam vanmorgen, ze zit precies op de middelijn met gewicht en komt goed aan. Ik ben tevreden. Nou alleen ik zelf nog even weer de conditie terug. En die kloof in de linkertepel mag nou ook wel een keer weg. Gelukkig doet het alleen bij aanhappen zeer.
voor mevrouw cactus. Zo frustrerend lijkt me dat.
Verder weet ik het niet meer zo goed. Maarvoor iedereen die het gebruiken kan. Over een paar maanden kan ik mijn tips spuien.
Ik keek van het weekend met heimwee filmpjes en foto's ervanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Mamatras, Inge!![]()
echt he, ik had daar na een paar weekjes wel schoon genoeg van, die baby 24/7 boven op me.. Maar nu wil ze echt niet meer rustig bij me zitten, tenzij bv, en ik mis het zo!![]()
Bij de tweede lukt het me veel beter om van de plakbabymomenten te genieten. Maar misschien ook omdat het gewoon lastiger gaat op dagen dat peuter ook thuis is. Dagen met alleen baby zijn ook echt knuffeltijd voor babyquote:Op maandag 23 maart 2015 12:32 schreef ingee het volgende:
Het is ook heel knus. En daarbij ben ik ook erg goed in bankhangen. Ik dacht alleen ook wat in het huishouden te doen.
Edit: en dit dus na 2 dagen mamamatras. Ik ben echt verwend de eerste 3 weken.
Yup, met heel erg gemengde gevoelensquote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks
Gelukt zonder YouTube:quote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ nu ben ik wel benieuwd naar het filmpje! Mauwtjefilmpjes.
Skittles wat een leukerd.
Risu, A. sliep de eerste maand ook onrustig in de wieg. Liefst sliep ze in de draagdoek of de wandelwagenbak.
Inge, ik mis dat geplak ook wel maar weet ook nog wel dat ik het heel benauwend kon vinden. Het is ook nooit goed, zeg maar
.
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks
Hey ik kon 'm zien! Superliefquote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukt zonder YouTube
Oh nee toch niet, moment
Ah thanks! Ze blijft wel redelijk rechtop zitten met die verkleiner, maar ze vindt de omgeving en ons eten veel te interessant dus ze zit steeds voorover gebogen proberen ons eten te jattenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:26 schreef Chanty het volgende:
Bijgelezen
Fazz nog welkom terug in NederlandEn kruipen 2.0
Away je hebt echt niet gefaaldHele mooie foto's ook
en peper&zout kleur boks
Cactus geen tips maar kan me voorstellen dat je graag naar huis wilt. Hopelijk gaat het snel beter en mag je weg met je ukkie
Butter: wat een verhaal zegMaar diep respect voor 6 maanden kolven
Cholula welkom
En M. van kwak doet goede kruippogingen zie ik
Huh razz is A. alweer 6 maandenDamn… lekker koppie
Skittles wat zelfstandig zitten betreft, ik heb dat op het cb gevraagd hoe dat nou zit. Zij zeiden: het gaat erom dat hij zelf goed rechtop blijft zitten in de stoel, dus niet inzakt. Dat is nog wat anders dan zelf blijven zitten op de grond. En zijn dat tandjes daar op de foto?
het was een elstar, lekker friszuurquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Hilmo het volgende:
Aaah dat filmpje SQ! Wat gaaf! Was dat een beetje zachte, rijpe appel? Zo vasthouden kan dus ook. Idee wel!![]()
Loj, die komkommer ga ik denk ik ook doen. Dat doen jullie dus al een beetje voor de 6 maanden? Dan kan ik zo langzaamaan ook wel wat proberen, zo nu en dan eens.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind het bijna jammer dat ik nooit ga trouwen jm!
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes met afbouwen, Mariska! Away, jij ook..
Skittles, heerlijk, wat een blij ei.. En M. aan het appellikken.
.
Crump, hoe gaat het slapen nu zonder puck?
I had bij de gastouder al sinds half 2 niet meer geslapen, dus die is na een bijtanksessie als een blok in slaap gevallen. Tijd voor mijn secret pleasure: Say yes to the dress.. Je weet dat je je vriend te vaak laat meekijken als hij zonder problemen een jurk omschrijft met de termen mermaid tail en sweetheart neckline.
.
Nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 16:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitEn foto's maken zonder trouwen kan ook hoor
Tip: rompers zijn 3 voor 2 bij de Hema
Dat is een hele dikkequote:Op maandag 23 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje lastig aanhaken hier, maar dat komt vanzelf goed.
Dankzij de tips in dit topic heb ik vrouw een Avent-fles mee laten nemen. J. weigerde die gelijk. Op aanraden van de verpleegster heb ik vrouw naar de Etos gestuurd voor een Difrax-fles. J. vond deze wel helemaal geweldig en heeft net 55 ml borstvoeding uit de fles gedronken! Dat was zijn hele voeding! Ik ben zo trots en blij enzo! Op naar huis
Jippiequote:Op maandag 23 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje lastig aanhaken hier, maar dat komt vanzelf goed.
Dankzij de tips in dit topic heb ik vrouw een Avent-fles mee laten nemen. J. weigerde die gelijk. Op aanraden van de verpleegster heb ik vrouw naar de Etos gestuurd voor een Difrax-fles. J. vond deze wel helemaal geweldig en heeft net 55 ml borstvoeding uit de fles gedronken! Dat was zijn hele voeding! Ik ben zo trots en blij enzo! Op naar huis
Ik heb m ingebakerd... slaaps zonder ook maar 1 piep.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes met afbouwen, Mariska! Away, jij ook..
Skittles, heerlijk, wat een blij ei.. En M. aan het appellikken.
.
Crump, hoe gaat het slapen nu zonder puck?
I had bij de gastouder al sinds half 2 niet meer geslapen, dus die is na een bijtanksessie als een blok in slaap gevallen. Tijd voor mijn secret pleasure: Say yes to the dress.. Je weet dat je je vriend te vaak laat meekijken als hij zonder problemen een jurk omschrijft met de termen mermaid tail en sweetheart neckline.
.
Ik heb je verhaal meegelezen (kan door drukte school/werk momenteel wat minder reageren maar lees echt wel alles!). Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat ineens!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Echt, ben jullie eeuwig dankbaar!
Kiek dan gaat het hier blijkbaar ook goed!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar! O'tje doet het verder zo goed. Kruipt als een master, trekt zich op tot ze hoog op haar knieën zit en gaan van buiklig/kruip naar zitten. En dat alles binnen 1,5 week.
die van jou loopt over vier maanden johquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Crumpette het volgende:
Wat gaan de kindjes die voor mijn gevoel jaaaaren ouder zijn dan de mijne toch hardlijkt me zo tof om dat allemaal mee te maken!
Slaapboksquote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geslapen van half elf tot half twee.
Ik ken niemand van Fok in het echt, voor zover ik weet, maar inderdaad ben ik al zo vaak geholpen. Dit oud-hoekje is zo heerlijk bekend, comfortabel en vaak de eerste plek waar ik naartoe surf.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal meegelezen (kan door drukte school/werk momenteel wat minder reageren maar lees echt wel alles!). Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat ineens!
En die laatste zin .. Echt, Fok! heeft me zo vaak uit de brand geholpen... met die tips die hier voorbij komen ooit.
Nu staan mijn 'problemen' met baby totaal niet in verhouding met wat jullie mee hebben moeten maken in de laatste dagen. Maar heel vaak als man en ik het even niet meer weten is het gewoon van: weet je .. ik gooi het op Fok! en alles komt goed
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Slaapboks![]()
![]()
Zwaar DaD. Hopelijk dan overdag dan wel een goede dag.
Zoë jammer van het om de 2 uur wakker worden, maar wat hebben ze goed geslapen!
Wat ontzettend fijn zeg!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ken niemand van Fok in het echt, voor zover ik weet, maar inderdaad ben ik al zo vaak geholpen. Dit oud-hoekje is zo heerlijk bekend, comfortabel en vaak de eerste plek waar ik naartoe surf.
Flesje vier en vijf zitten er ook in en de neussonde is eruit gegaan vanmorgen. Helaas is J. nu wel verkouden en moet de kinderarts daar weer naar komen kijken, maar ik heb echt hoop dat we morgen naar huis mogen!
daar doe je dan toch gewoon een nieuwe in?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:04 schreef Zoë23 het volgende:
room
En traphekjes zijn sowieso lelijk. Ben wel blij dat we ze hebben
E heeft het gillen nu ook ontdektlekker gillen en kletsen als je eigenlijk even moet slapen. Heb haar weer in de box gelegd, ze werd vanzelf moe
![]()
nu slaapt ze lekker.
batterij van de Tinylove is leeg.
ik weet niet zeker of ze na 1 inentingsronde voldoende beschermd zijn, misschien even checken bij cb infolijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
de mijne werkt gewoon op drie penlites
Ik zit vreselijk te vloeken hier, er zit een scheurtje in 1 van mijn kolfventielen, uitgerekend op fucking dinsdag, wanneer ik zes vergaderingen heb. Geen goed vacuüm = geen tsr hier. Voor enkelzijdig kolven geen tijd. En gisteren ben ik ook maar aan twee keer kolven toe gekomen, straks lig ik ineens droog
nog een vraag, op het kdv is bij een peuter kinkhoest geconstateerd. Ik heb de folder gelezen, mijn kind is ingeënt, dus ik dacht: gewoon brengen morgen. Of zie ik iets cruciaals over het hoofd?
Je borsten vandaag dan alleen stimuleren om de productie bij te houden, niet om een fles vol te kolven? Ene borst kolven met de kolf, de andere met je blote hand stimuleren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ducttape heb ik meestal ook niet in mijn laptoptas.
amsel, die ene andere kolft met medela. Uitkoken kan hier niet. Is gewoon tien keer kut. Ik sta ook acuut droog, terwijl ik nota bene de ochtendvoeding geskipt heb
Oh bah wat eng.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
We mochten vandaag naar huis. Tot j. stopte met ademen en paars werd. Nu aan de monitor voor minimaal 24 uur en moeders aan de zuurstof, want wat zijn wij geschrokken. Ik ben blij dat we nog in het ziekenhuis zijn.
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar doe je dan toch gewoon een nieuwe in?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
We mochten vandaag naar huis. Tot j. stopte met ademen en paars werd. Nu aan de monitor voor minimaal 24 uur en moeders aan de zuurstof, want wat zijn wij geschrokken. Ik ben blij dat we nog in het ziekenhuis zijn.
Net even goed de schrik eruit gejankt en we liggen nu net drietjes op bed bij te komen. Hij wordt getest op RS. Als dat het is moeten we nog 48 uur blijven (zonder nare incidenten zoals vanmorgen). Anders mogen we morgen naar huis (geen RS en geen rare dingen).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Och Jezus cactus, wat een schrikhoe gaat het nu?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan naar huisandere filter heeft ook een scheurtje
ik vrees mijn eigen schuld. Heb ze zondag met een klein borsteltje schoongemaakt. Daar heeft denk ik iets scherps aan gezetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Shit, cactus, wat eng zeg. Brr. Hopelijk niets ernstigs en is het snel over!
Sq, hoe kan er nou in beiden ineens een scheur zitten?? Balen zeg
Fijn! Thuis stinken is fijner dan in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef Cholula het volgende:
Wat vreemd dat ze allebei stuk zijn SQ!
Ondanks een gewichtsverlies van meer dan 10% zijn we vanochtend ontslagen uit het ziekenhuis. Nu zit ik met een gelukzalige glimlach te wachten totdat het bed is verschoond en ik er in kan liggen stinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder trouwens geen slabbetjes meer, mini vindt ze maar irritant volgens mij, en het gaat wel goedAlleen met uit een rietjesbeker drinken niet zo
[ Bericht 11% gewijzigd door Take_A_Picture op 24-03-2015 13:43:22 ]Tralalalaaa
9 maanden en 3 dagenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef Hilmo het volgende:
Chanty dat isgoed shit zeg, levende speen zijn.. 9 maanden was verlatingsangst periode toch? Is hijdie leeftijd?
Ik schommel momenteel rond de 47 dus blijf vooralsnog stabielquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg het filmpje ook niet geopend mobiel, zal vanavond even op de laptop spieken TAP!
En whoooooohoooo voor l! Eindelijk weer omhoog met die lijn
Hoe gaat het met jouw gewicht, chanty?
Wat goed Chanty!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 maanden en 3 dagenHij ligt keurig op schema
Kwaks bloemkool moet je ook eten met een kaassaus anders is het ook viesHij heeft gewoon een goed ontwikkelde smaak!
Fazz hoef je je toch niet voor te schamen dat je wilt stoppen
Cho fijn dat je weer thuis ben
Filmpje doet het nietzal zo op mijn telefoon nog eens proberen.
Ennn…..
[ afbeelding ]
Lucas is in krap 3 weken 340 gram aangekomen en dat ondanks ziek zijn. En echt veel meer eten dan eerst krijg ik er ook nog steeds niet in. Dusconsultatiebureau met je misschien is je melk niet meer voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat mini al een jaar was trouwens. Kolf nu nog 1 voeding op een dag op werk maar moet heel erg m'n best doen om er een voeding uit te halen. Duurt lang. Nouja nog iets minder dan 2 maanden...Tralalalaaa
Het moet denk even bezinken nog, het gevoel kwam ook pas vorige week opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:45 schreef Crumpette het volgende:
Fazz dat gevoel is toch niks mis mee?niet schamen hoor. Je weet het vanzelf, wanneer je het zeker weet
Ja, na wat kloppen op zijn kont. Vanmiddag gebeurde het nog een keer. De resultaten voor RS zijn er nog niet maar J. krijgt nu preventief antibiotica. Ze hebben ook nog bloed afgenomen en dat was dikker dan normaal, dus hij krijgt nu ook een infuus met zoutoplossing.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef ingee het volgende:
Oei Cactus! Niet tof!
Ging J. zelf wel weer ademen met wat hulp?
Rustig aan dan maar, beter in het ziekenhuis dan thuis zo.
Cholulalekker stinken!
Tuurlijk kan dat welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:19 schreef Chanty het volgende:
Maar dat is dus ook een enge gedachten want ik kan niet tot zijn 18e borstvoeding gaan geven
Ff biertje doen met de jongens van de voetbal en daarna snel naar huis om aan mama's tet in slaap te vallenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:34 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ff biertje doen met de jongens van de voetbal en daarna snel naar huis om aan mama's tet in slaap te vallen
Je loopt nu wel de kans mis op een eigen tv show op TLCquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OMG nee!!
Ik denk dat mijn max toch wel bij de 1,5 jaar ligt.
[..]
Ff biertje doen met de jongens van de voetbal en daarna snel naar huis om aan mama's tet in slaap te vallen
I'd watch thatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je loopt nu wel de kans mis op een eigen tv show op TLC
[..]
Hmmm goed punt. Kan ik daar rijk mee worden?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je loopt nu wel de kans mis op een eigen tv show op TLC
Ik ben maar 1.60 he. En ik ben wel flink afgevallen ja maar was ook flink aangekomen. Zat de laatste paar jaar voor de zwangerschap op ongeveer 52, maar dat liep langzaam op naar 54/55. Toen raakte ik zwanger en de max zat op 76 nogietsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:01 schreef Hilmo het volgende:
Zieke nts, beterschap!!
Chanty geweldig, lijntje gaat omhoog! En jij zelf onder de 50 kg? Ben ik gewoon 20 kg zwaarder dan jij bent en qua bouw lijken we wel op elkaar geloof ik. Was je zoveel afgevallen?
Hier net een uur op zijn kamertje gespeeld met hem. Boekjes gelezen, met een nieuwe bal gespeeld, gerold en nu ben ikmoe
baby ook trouwens. Net weer jengelen, nu maar weer aan de tiet
vreemd dagje zo. Maar echt samen, ook genieten
Hoe staat je man tegenover gevoed worden met de borst? Daar valt ook wel iets van te maken tot L groot genoeg is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmmm goed punt. Kan ik daar rijk mee worden?En kan dat dan ook alvast NU?
[..]
Ik ben maar 1.60 he. En ik ben wel flink afgevallen ja maar was ook flink aangekomen. Zat de laatste paar jaar voor de zwangerschap op ongeveer 52, maar dat liep langzaam op naar 54/55. Toen raakte ik zwanger en de max zat op 76 nogietsVanaf daar afgevallen naar 47 nu. Overigens was nog meer vroeger 48 gewoon mijn standaardgewicht. Maar dat is wel al heul lang geleden
Het is een man, sabbelen niet alle (hetero)mannen graag aan borsten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe staat je man tegenover gevoed worden met de borst? Daar valt ook wel iets van te maken tot L groot genoeg is.
Is natuurlijk wel een ander verhaal als er opeens met een TSR een dot melk z'n mond in wordt gelanceerdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is een man, sabbelen niet alle (hetero)mannen graag aan borsten?
Dat filmpje![]()
NTS bij jou wil het ook allemaal niet echt beter gaan heBeterschap, hopelijk is het hierna gewoon klaar voor jullie.
Ik wil op dit moment niet eens dat hij aan mijn tepels zuigt/ sabbelt/ whatever. Ik associeer dat op dit moment zo met borstvoeding dat het totaal niet past binnen het intimiteitsplaatjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een ander verhaal als er opeens met een TSR een dot melk z'n mond in wordt gelanceerd
Ik doe heel heel heel hard mn best op dit moment om niet hardop te gnorfen..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een ander verhaal als er opeens met een TSR een dot melk z'n mond in wordt gelanceerd
+1. Tepels zijn een no go areaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil op dit moment niet eens dat hij aan mijn tepels zuigt/ sabbelt/ whatever. Ik associeer dat op dit moment zo met borstvoeding dat het totaal niet past binnen het intimiteitsplaatjeBrrrrr
Goddank ik dacht dat ik vast heel raar ben met die associatiequote:
Neuh, hier komt ie er ook niet aanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goddank ik dacht dat ik vast heel raar ben met die associatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest meteen weer denken aan dit filmpje![]()
![]()
![]()
SPOILER: waarom in een bed gaan liggen als je ook op mama kunt slapen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:30 schreef DJMO het volgende:
fijn Cho dat jullie naar huis mochten!
MwC: is er al iets meer bekend? Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg ...Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).SPOILER: waarom in een bed gaan liggen als je ook op mama kunt slapen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah, wat een tegenslagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).
heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat ontzettend klotequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
http://www.stipenbloem.nl/c-2009743/koeltasjes/quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef Radyhyn het volgende:
Awwwww Cactus wat erg zeg![]()
Heel veel beterschap!
Chanty fijn dat de lijn weer stijgt!
Skittles dat koeltasje met de vosjes heb ik ook voor op mijn werk. Ik heb hem van de loods5.. maar wil er eigenlijk ook nog een extra hebben om mee te nemen naar de oppasoma's. Ze hadden geloof ik ook een paarse met dassen eropWaar heb jij ze online besteld?
Ow en 30% korting op de maandboxen pampers bij bol!
http://www.bol.com/nl/l/b(...)ampers_maandboxen_3_
Alleen maar active fit en maat 2quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef Radyhyn het volgende:
Heel veel beterschap!
Skittles dat koeltasje met de vosjes heb ik ook voor op mijn werk. Ik heb hem van de loods5.. maar wil er eigenlijk ook nog een extra hebben om mee te nemen naar de oppasoma's. Ze hadden geloof ik ook een paarse met dassen eropWaar heb jij ze online besteld?
K*t ik heb serieus vorige week een maandbox bij wehkamp besteld met 10 euro korting, maar dat is toch flink duurder dan nu bij bol.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef Radyhyn het volgende:
Heel veel beterschap!
middenin:quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:51 schreef Skittles het volgende:
Lou lekt door bij active fitmet babydry hebben we dat niet.
Manmanman zit er een sprongetje aan te komen ofzo? Ze is al een paar dagen zó mopperig. In de nacht slaapt ze nog slechter dan normaal en naja ze huilt dus vaak en om onbekende reden.
Ook veel speeksel en gisteren leek ze een rood warm wangetje te hebben, maar geen aparte poepluiers dus ik denk niet dat er tandjes aan komen. Sowieso is ze veel te jong voor nog meer tandjes.![]()
Moe
Ja hoor, hier slaapt ze met active fit. Want slaapt op haar buikje en active fit zit wat hoger. En zo dus minder kans op doorlekken. En dat met 13+ uur.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Absorberen ze net goed als de dry dan?!
Want de plas luiers hier zitten echt goed vol, zeker na nachten van 12 uur
En dank je wel voor de felicitaties!!
Ons feestbiggetje slaapt nog![]()
Hier wilde ik nog heel hard voor jompelen!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 maanden en 3 dagenHij ligt keurig op schema
Kwaks bloemkool moet je ook eten met een kaassaus anders is het ook viesHij heeft gewoon een goed ontwikkelde smaak!
Fazz hoef je je toch niet voor te schamen dat je wilt stoppen
Cho fijn dat je weer thuis ben
Filmpje doet het nietzal zo op mijn telefoon nog eens proberen.
Ennn…..
[ afbeelding ]
Lucas is in krap 3 weken 340 gram aangekomen en dat ondanks ziek zijn. En echt veel meer eten dan eerst krijg ik er ook nog steeds niet in. Dusconsultatiebureau met je misschien is je melk niet meer voldoende
Wij zijn idd ook overgegaan op maat twee om die reden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Phaidra het volgende:
De baby dry verschoon ik ook nog bij de eerste nachtvoeding, anders is het doorlekken geblazen. Met kruidvatluiers redde hij zelfs dat niet. Hopelijk kan hij in maat 2 wel de hele nacht door (in dit geval van ca. 20.30 tot 6).
hij heeft zn papa's dikke billen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:24 schreef Phaidra het volgende:
Maat 4! Peuter draagt nog 4+ (al wordt het tijd voor 5, ware het niet dat vriend juist nog 2 pakken 4+ heeft gekocht
.
Ik schrok even, dat is 2x zoveel als wij gebruiken. Is mijn kind nu vies?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef Zoë23 het volgende:
Chantyvoor de slechte nacht
We gebruiken 24/7 Jumbo luiers. Bevalt goed.
We kopen elke maandag een pak met 100 luiers en precies een week later zijn ze op. We verschonen dus heel wat luiers pw
Heb even gerekend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had nog een extra wehkamp waardebon van 10 EUR trouwens, dus had de maandbox voor 32,50. Maar zoveel luiers gaan er nu niet meer doorheen, gemiddeld vijf per dag, afhankelijk van wel / niet poepen
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik schrok even, dat is 2x zoveel als wij gebruiken. Is mijn kind nu vies?
O ja 2 baby's.
Hier net bij het consultatiebureau geweest: 3905 gram en 53 cm. Ze is nu 3,5 week oud en was bij de geboorte 3370 gram en 49 cm.
O en consternatiebureau arts zegt maak je niet druk, als ze meer wilt drinken dan geef je toch meer? Gewoon naar je kind kijken, overvoeden doe je niet snel hoor, je merkt het vanzelf als ze het weer uitspuugt.
Sta ik dan met m'n lijstjes.
Verder alle onderzoekjes goed, en al behoorlijk sterk in haar nek.
/egopost uit.
oh, hier gaat maat 3 nog primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:26 schreef Skittles het volgende:
Wij gaan ook naar maat 4 voor de nacht. Maat 3 zit te strak en 3+ houdt nu de nacht net wel of net niet vol.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, hier gaat maat 3 nog prima
maar mijne ontpopt zich ineens tot lange slanke... Waar ze dat nou van heeft?
De mijne krijgt echt dikke bovenbenen, niet te zuinigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, hier gaat maat 3 nog prima
maar mijne ontpopt zich ineens tot lange slanke... Waar ze dat nou van heeft?
Een heel grote plek.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef ingee het volgende:
R. vindt het best tof op haar buik.
Maargoed, ik zit dan op m'n knieen voor de commode aan te moedigen. Van die schele oogjes van de inspanning
met dr peuter spelen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef kwakz0r het volgende:
Lekkor Soes! En, wat heb je gedaan in die anderhalf uur? Op de klok zitten kijken omdat je elk moemnt verwacht dat ze wakker wordt ipv aan iets te beginnen?
Ja he, heb ik net een nieuw woord getest, mag het niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef AwayTL het volgende:
Hier is overigens gezamenlijk besloten dat het woord egopost ed verbannen moet worden, want het is niet nodig je schuldig te voelen als je niet op anderen kan reageren. ( ook ff als reminder voor anderen, hint hint)
Een zachtevoor mezelf, want ik heb mezelf weer in een maat 38 broek weten te hijsen. Helaas ben ik de vorige keer ook weer 10kg de plus in gegaan na het stoppen van bv. Ik heb nu een hardlooprondje uitgestippeld die ik na het werken ga lopen, in de hoop dat ik niet weer terug ga naar de 70 kg..
Mja ik eet ook teveel, maar zoveel moet een baby in je buik niet schelen qua verbruik dat je op dezelfde inname van afvallen naar aankomen gaat...quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik viel ook niet af tijdens de borstvoeding en dacht ook dat het een hoax was. Tot ik even écht mijn dagelijkse voedselinname onder de loep nam. Dus nee, bij een dagelijkse inname van 3000 tot 4000 calorieën val je inderdaad zelfs tijdens borstvoeding niet af.
Ben per begin van de maand op 2400 per dag gaan zitten, waarbij ik eens per week uit de band mag springen (Friet, voornamelijk, met kroketten en mayonaise![]()
![]()
) en ik mag de lift niet meer nemen van mezelf. Resultaat na 3 weken is nu -3 kilo. En die eerste kilo's gaan inderdaad het hardst, maar toch he. Het is te doen
(Ik snap alleen niet hoe ik ooooooit heb kunnen dieten met 1600 kcal/dagen dat valt echt niet onder crashen
ik heb nu al de hele dag hongert)
Ja, ik snap je punt, maar dat verandert niks aan de feitenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik eet ook teveel, maar zoveel moet een baby in je buik niet schelen qua verbruik dat je op dezelfde inname van afvallen naar aankomen gaat...
Maar goed. Stap 1 is geen zooi meer kopen en max 1 dag per week snoep of chips of koek.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Skittles het volgende:
Cactus![]()
Voel je niet schuldig hoor. Je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd dan op iedereen reageren.
Waarschijnlijk gaan jullie me nu slaan, maar ik vind het nog steeds niet tof dat er een redelijke muffintop verschijnt in maat 3638 valt dan weer van m'n reet.
Moet datquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar goed. Stap 1 is geen zooi meer kopen en max 1 dag per week snoep of chips of koek.
heb je daar nog moeite mee? Hoe lang ben je gestopt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:24 schreef ingee het volgende:
[..]
Moet dat. Nu heb ik niet zoveel te klagen qua figuur (oke alsnog 25 kilo boven ondergewicht), maar gisteren afhaal shoarma gegeten, de paaseitjes verdwijnen waar je bij zit (in mijn mond blijkbaar?) en net een heerlijk koffiebroodje op.
Eten is toch iets te belangrijk in het leven ben ik bang. En het weerhoudt me ook van het weer beginnen met roken.
Ik ben ook weer bezig en heb t ook nog nooit zo zwaar gehad als nu... ben s'avonds blij als ik zit en vind dat ik die milka koekjes dan best verdiend heb...quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt, maar dat verandert niks aan de feiten![]()
(klinkt lomper dan ik het bedoel hoor) Kennelijk hebben zwangerschapshormonen op jou inderdaad een slankmakend effect. Dus àls je af wil vallen moet je óf weer zwanger worden, óf toch je inname aanpassen
(maar dat hoef ik jou niet te vertellen).
Het is me alleen nog nooit zo zwaar gevallen als nu, dus ik begrijp dat het makkelijker gezegd dan gedaan is
Skittles, jij bent 12, dan mag dat nog![]()
Oei buurvrouw, wat doe je nuquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en die nog op je sexy ass
![]()