Uiteraard is dat wennen voor je meisjequote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef Risu het volgende:
2 weken baby.En we leven nog
beetje moe, maar het lijkt er op dat ze iig 's nachts goed slaapt. Net geprobeerd te laten huilen. Ze sliep na 7 minuten (getimed ja, wilde niet te lang)
Lijkt erop dat mijn baby eigenlijk best makkelijk is. Wel vind ik dat ze onrustig slaapt in de wieg. Is dat normaal? Misschien gewoon wennen voor haar ofzo?
Cb kwam vanmorgen, ze zit precies op de middelijn met gewicht en komt goed aan. Ik ben tevreden. Nou alleen ik zelf nog even weer de conditie terug. En die kloof in de linkertepel mag nou ook wel een keer weg. Gelukkig doet het alleen bij aanhappen zeer.
voor mevrouw cactus. Zo frustrerend lijkt me dat.
Verder weet ik het niet meer zo goed. Maarvoor iedereen die het gebruiken kan. Over een paar maanden kan ik mijn tips spuien.
Ik keek van het weekend met heimwee filmpjes en foto's ervanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Mamatras, Inge!![]()
echt he, ik had daar na een paar weekjes wel schoon genoeg van, die baby 24/7 boven op me.. Maar nu wil ze echt niet meer rustig bij me zitten, tenzij bv, en ik mis het zo!![]()
Bij de tweede lukt het me veel beter om van de plakbabymomenten te genieten. Maar misschien ook omdat het gewoon lastiger gaat op dagen dat peuter ook thuis is. Dagen met alleen baby zijn ook echt knuffeltijd voor babyquote:Op maandag 23 maart 2015 12:32 schreef ingee het volgende:
Het is ook heel knus. En daarbij ben ik ook erg goed in bankhangen. Ik dacht alleen ook wat in het huishouden te doen.
Edit: en dit dus na 2 dagen mamamatras. Ik ben echt verwend de eerste 3 weken.
Yup, met heel erg gemengde gevoelensquote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks
Gelukt zonder YouTube:quote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ nu ben ik wel benieuwd naar het filmpje! Mauwtjefilmpjes.
Skittles wat een leukerd.
Risu, A. sliep de eerste maand ook onrustig in de wieg. Liefst sliep ze in de draagdoek of de wandelwagenbak.
Inge, ik mis dat geplak ook wel maar weet ook nog wel dat ik het heel benauwend kon vinden. Het is ook nooit goed, zeg maar
.
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks
Hey ik kon 'm zien! Superliefquote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukt zonder YouTube
Oh nee toch niet, moment
Ah thanks! Ze blijft wel redelijk rechtop zitten met die verkleiner, maar ze vindt de omgeving en ons eten veel te interessant dus ze zit steeds voorover gebogen proberen ons eten te jattenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:26 schreef Chanty het volgende:
Bijgelezen
Fazz nog welkom terug in NederlandEn kruipen 2.0
Away je hebt echt niet gefaaldHele mooie foto's ook
en peper&zout kleur boks
Cactus geen tips maar kan me voorstellen dat je graag naar huis wilt. Hopelijk gaat het snel beter en mag je weg met je ukkie
Butter: wat een verhaal zegMaar diep respect voor 6 maanden kolven
Cholula welkom
En M. van kwak doet goede kruippogingen zie ik
Huh razz is A. alweer 6 maandenDamn… lekker koppie
Skittles wat zelfstandig zitten betreft, ik heb dat op het cb gevraagd hoe dat nou zit. Zij zeiden: het gaat erom dat hij zelf goed rechtop blijft zitten in de stoel, dus niet inzakt. Dat is nog wat anders dan zelf blijven zitten op de grond. En zijn dat tandjes daar op de foto?
het was een elstar, lekker friszuurquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Hilmo het volgende:
Aaah dat filmpje SQ! Wat gaaf! Was dat een beetje zachte, rijpe appel? Zo vasthouden kan dus ook. Idee wel!![]()
Loj, die komkommer ga ik denk ik ook doen. Dat doen jullie dus al een beetje voor de 6 maanden? Dan kan ik zo langzaamaan ook wel wat proberen, zo nu en dan eens.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind het bijna jammer dat ik nooit ga trouwen jm!
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes met afbouwen, Mariska! Away, jij ook..
Skittles, heerlijk, wat een blij ei.. En M. aan het appellikken.
.
Crump, hoe gaat het slapen nu zonder puck?
I had bij de gastouder al sinds half 2 niet meer geslapen, dus die is na een bijtanksessie als een blok in slaap gevallen. Tijd voor mijn secret pleasure: Say yes to the dress.. Je weet dat je je vriend te vaak laat meekijken als hij zonder problemen een jurk omschrijft met de termen mermaid tail en sweetheart neckline.
.
Nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 16:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitEn foto's maken zonder trouwen kan ook hoor
Tip: rompers zijn 3 voor 2 bij de Hema
Dat is een hele dikkequote:Op maandag 23 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje lastig aanhaken hier, maar dat komt vanzelf goed.
Dankzij de tips in dit topic heb ik vrouw een Avent-fles mee laten nemen. J. weigerde die gelijk. Op aanraden van de verpleegster heb ik vrouw naar de Etos gestuurd voor een Difrax-fles. J. vond deze wel helemaal geweldig en heeft net 55 ml borstvoeding uit de fles gedronken! Dat was zijn hele voeding! Ik ben zo trots en blij enzo! Op naar huis
Jippiequote:Op maandag 23 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje lastig aanhaken hier, maar dat komt vanzelf goed.
Dankzij de tips in dit topic heb ik vrouw een Avent-fles mee laten nemen. J. weigerde die gelijk. Op aanraden van de verpleegster heb ik vrouw naar de Etos gestuurd voor een Difrax-fles. J. vond deze wel helemaal geweldig en heeft net 55 ml borstvoeding uit de fles gedronken! Dat was zijn hele voeding! Ik ben zo trots en blij enzo! Op naar huis
Ik heb m ingebakerd... slaaps zonder ook maar 1 piep.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes met afbouwen, Mariska! Away, jij ook..
Skittles, heerlijk, wat een blij ei.. En M. aan het appellikken.
.
Crump, hoe gaat het slapen nu zonder puck?
I had bij de gastouder al sinds half 2 niet meer geslapen, dus die is na een bijtanksessie als een blok in slaap gevallen. Tijd voor mijn secret pleasure: Say yes to the dress.. Je weet dat je je vriend te vaak laat meekijken als hij zonder problemen een jurk omschrijft met de termen mermaid tail en sweetheart neckline.
.
Ik heb je verhaal meegelezen (kan door drukte school/werk momenteel wat minder reageren maar lees echt wel alles!). Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat ineens!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Echt, ben jullie eeuwig dankbaar!
Kiek dan gaat het hier blijkbaar ook goed!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar! O'tje doet het verder zo goed. Kruipt als een master, trekt zich op tot ze hoog op haar knieën zit en gaan van buiklig/kruip naar zitten. En dat alles binnen 1,5 week.
die van jou loopt over vier maanden johquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Crumpette het volgende:
Wat gaan de kindjes die voor mijn gevoel jaaaaren ouder zijn dan de mijne toch hardlijkt me zo tof om dat allemaal mee te maken!
Slaapboksquote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geslapen van half elf tot half twee.
Ik ken niemand van Fok in het echt, voor zover ik weet, maar inderdaad ben ik al zo vaak geholpen. Dit oud-hoekje is zo heerlijk bekend, comfortabel en vaak de eerste plek waar ik naartoe surf.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal meegelezen (kan door drukte school/werk momenteel wat minder reageren maar lees echt wel alles!). Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat ineens!
En die laatste zin .. Echt, Fok! heeft me zo vaak uit de brand geholpen... met die tips die hier voorbij komen ooit.
Nu staan mijn 'problemen' met baby totaal niet in verhouding met wat jullie mee hebben moeten maken in de laatste dagen. Maar heel vaak als man en ik het even niet meer weten is het gewoon van: weet je .. ik gooi het op Fok! en alles komt goed
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Slaapboks![]()
![]()
Zwaar DaD. Hopelijk dan overdag dan wel een goede dag.
Zoë jammer van het om de 2 uur wakker worden, maar wat hebben ze goed geslapen!
Wat ontzettend fijn zeg!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ken niemand van Fok in het echt, voor zover ik weet, maar inderdaad ben ik al zo vaak geholpen. Dit oud-hoekje is zo heerlijk bekend, comfortabel en vaak de eerste plek waar ik naartoe surf.
Flesje vier en vijf zitten er ook in en de neussonde is eruit gegaan vanmorgen. Helaas is J. nu wel verkouden en moet de kinderarts daar weer naar komen kijken, maar ik heb echt hoop dat we morgen naar huis mogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |