Wij zijn idd ook overgegaan op maat twee om die reden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Phaidra het volgende:
De baby dry verschoon ik ook nog bij de eerste nachtvoeding, anders is het doorlekken geblazen. Met kruidvatluiers redde hij zelfs dat niet. Hopelijk kan hij in maat 2 wel de hele nacht door (in dit geval van ca. 20.30 tot 6).
hij heeft zn papa's dikke billen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:24 schreef Phaidra het volgende:
Maat 4! Peuter draagt nog 4+ (al wordt het tijd voor 5, ware het niet dat vriend juist nog 2 pakken 4+ heeft gekocht
.
Ik schrok even, dat is 2x zoveel als wij gebruiken. Is mijn kind nu vies?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef Zoë23 het volgende:
Chantyvoor de slechte nacht
We gebruiken 24/7 Jumbo luiers. Bevalt goed.
We kopen elke maandag een pak met 100 luiers en precies een week later zijn ze op. We verschonen dus heel wat luiers pw
Heb even gerekend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had nog een extra wehkamp waardebon van 10 EUR trouwens, dus had de maandbox voor 32,50. Maar zoveel luiers gaan er nu niet meer doorheen, gemiddeld vijf per dag, afhankelijk van wel / niet poepen
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik schrok even, dat is 2x zoveel als wij gebruiken. Is mijn kind nu vies?
O ja 2 baby's.
Hier net bij het consultatiebureau geweest: 3905 gram en 53 cm. Ze is nu 3,5 week oud en was bij de geboorte 3370 gram en 49 cm.
O en consternatiebureau arts zegt maak je niet druk, als ze meer wilt drinken dan geef je toch meer? Gewoon naar je kind kijken, overvoeden doe je niet snel hoor, je merkt het vanzelf als ze het weer uitspuugt.
Sta ik dan met m'n lijstjes.
Verder alle onderzoekjes goed, en al behoorlijk sterk in haar nek.
/egopost uit.
oh, hier gaat maat 3 nog primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:26 schreef Skittles het volgende:
Wij gaan ook naar maat 4 voor de nacht. Maat 3 zit te strak en 3+ houdt nu de nacht net wel of net niet vol.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, hier gaat maat 3 nog prima
maar mijne ontpopt zich ineens tot lange slanke... Waar ze dat nou van heeft?
De mijne krijgt echt dikke bovenbenen, niet te zuinigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, hier gaat maat 3 nog prima
maar mijne ontpopt zich ineens tot lange slanke... Waar ze dat nou van heeft?
Een heel grote plek.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef ingee het volgende:
R. vindt het best tof op haar buik.
Maargoed, ik zit dan op m'n knieen voor de commode aan te moedigen. Van die schele oogjes van de inspanning
met dr peuter spelen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef kwakz0r het volgende:
Lekkor Soes! En, wat heb je gedaan in die anderhalf uur? Op de klok zitten kijken omdat je elk moemnt verwacht dat ze wakker wordt ipv aan iets te beginnen?
Ja he, heb ik net een nieuw woord getest, mag het niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef AwayTL het volgende:
Hier is overigens gezamenlijk besloten dat het woord egopost ed verbannen moet worden, want het is niet nodig je schuldig te voelen als je niet op anderen kan reageren. ( ook ff als reminder voor anderen, hint hint)
Een zachtevoor mezelf, want ik heb mezelf weer in een maat 38 broek weten te hijsen. Helaas ben ik de vorige keer ook weer 10kg de plus in gegaan na het stoppen van bv. Ik heb nu een hardlooprondje uitgestippeld die ik na het werken ga lopen, in de hoop dat ik niet weer terug ga naar de 70 kg..
Mja ik eet ook teveel, maar zoveel moet een baby in je buik niet schelen qua verbruik dat je op dezelfde inname van afvallen naar aankomen gaat...quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik viel ook niet af tijdens de borstvoeding en dacht ook dat het een hoax was. Tot ik even écht mijn dagelijkse voedselinname onder de loep nam. Dus nee, bij een dagelijkse inname van 3000 tot 4000 calorieën val je inderdaad zelfs tijdens borstvoeding niet af.
Ben per begin van de maand op 2400 per dag gaan zitten, waarbij ik eens per week uit de band mag springen (Friet, voornamelijk, met kroketten en mayonaise![]()
![]()
) en ik mag de lift niet meer nemen van mezelf. Resultaat na 3 weken is nu -3 kilo. En die eerste kilo's gaan inderdaad het hardst, maar toch he. Het is te doen
(Ik snap alleen niet hoe ik ooooooit heb kunnen dieten met 1600 kcal/dagen dat valt echt niet onder crashen
ik heb nu al de hele dag hongert)
Ja, ik snap je punt, maar dat verandert niks aan de feitenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik eet ook teveel, maar zoveel moet een baby in je buik niet schelen qua verbruik dat je op dezelfde inname van afvallen naar aankomen gaat...
Maar goed. Stap 1 is geen zooi meer kopen en max 1 dag per week snoep of chips of koek.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Skittles het volgende:
Cactus![]()
Voel je niet schuldig hoor. Je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd dan op iedereen reageren.
Waarschijnlijk gaan jullie me nu slaan, maar ik vind het nog steeds niet tof dat er een redelijke muffintop verschijnt in maat 3638 valt dan weer van m'n reet.
Moet datquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar goed. Stap 1 is geen zooi meer kopen en max 1 dag per week snoep of chips of koek.
heb je daar nog moeite mee? Hoe lang ben je gestopt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:24 schreef ingee het volgende:
[..]
Moet dat. Nu heb ik niet zoveel te klagen qua figuur (oke alsnog 25 kilo boven ondergewicht), maar gisteren afhaal shoarma gegeten, de paaseitjes verdwijnen waar je bij zit (in mijn mond blijkbaar?) en net een heerlijk koffiebroodje op.
Eten is toch iets te belangrijk in het leven ben ik bang. En het weerhoudt me ook van het weer beginnen met roken.
Ik ben ook weer bezig en heb t ook nog nooit zo zwaar gehad als nu... ben s'avonds blij als ik zit en vind dat ik die milka koekjes dan best verdiend heb...quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt, maar dat verandert niks aan de feiten![]()
(klinkt lomper dan ik het bedoel hoor) Kennelijk hebben zwangerschapshormonen op jou inderdaad een slankmakend effect. Dus àls je af wil vallen moet je óf weer zwanger worden, óf toch je inname aanpassen
(maar dat hoef ik jou niet te vertellen).
Het is me alleen nog nooit zo zwaar gevallen als nu, dus ik begrijp dat het makkelijker gezegd dan gedaan is
Skittles, jij bent 12, dan mag dat nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |