Ik was zelf nieuwsgierig wat de regels eigenlijk waren: http://www.rijksoverheid.(...)-ik-zwanger-ben.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:10 schreef pinquit het volgende:
Boeh. Hoezo? Lekker bagger, mogen ze dat zomaar doen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef Sara82 het volgende:
Nou, vanmiddag als allerlaatste van die dag aan de beurt geweest. Heb vannacht nachtdienst gehad en overdag geslapen, dus heb de discussie allemaal niet meegekregen joh... Dat was niet de bedoeling!Ik vind het gewoon al lief als er iemand meeleeft, en met wat voor woorden je dat doet: ach joh, kemmenieschelah! Het verandert niets aan de uitkomst, en dat is maar goed ook
Bedankt allemaal
![]()
Anyway, ik ben trillend als een rietje en met een hartslag van 160 gaan liggen. Ik had een echoscopiste in opleiding, en blijkbaar een heel erg verlegen kindje dat niet graag op de foto wil.... Dus het duurde FOREVER voordat het goed in beeld kwam....
Maar het is gelukt!
EN HET HEB ERME EN BENE EN EEN SNAVEL (kaakbot, blijkbaar)
En, het allerallerallerbelangrijkste: een kloppend hertje!![]()
![]()
poei, wat kan een mens opgelucht zijn!![]()
Whoot whoot een snavel en een hertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jakkesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:01 schreef Krisvc het volgende:
Een knipperrrrr!![]()
Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik na mijn verlof op zoek kan naar een nieuwe baan.![]()
Weet je ook waarom?Schudden voor gebruik
Nieuwe avontuur groeit in je buikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:15 schreef Krisvc het volgende:
Ik werk op uitzendbasis, dus ze kunnen alles doen. Toen ik ging vertellen dat ik zwanger was, was het geen probleem en mocht ik terugkomen. Maar nu zijn ze alles financieel aan het doornemen en is het aantrekkelijker om een nieuw iemand aan te nemen. Dat financiële plaatje daar wordt al een maand over nagedacht en daar was ik van op de hoogte. Dat was de grootste schok.
Nu is het nog steeds niet 100% zeker, maar wel 90% ofzo dat ik niet terug hoef te komen. Onzekerheid daar ga ik niet aan doen, helemaal niet voor die kleine kans dat ik wel terug mag komen. Dus dan zelf de knoop maar doorhakken dat het er naar uitziet dat ik niet terug hoef te komen.
Dus op naar een nieuw avontuur dan maar weer.
Ja, op wat financiële onzekerheid na is extra tijd met m'n meisje na de geboorte natuurlijk om helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:25 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nieuwe avontuur groeit in je buik
Ik zou als ik jou was even kijken wat je kraam organisatie ervan zegt. Staat wel op de site.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:00 schreef Krisvc het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het qua opmaak van het bedje zit? Slapen de hele kleintjes in een slaapzak of onder een lakentje? Of allebei? Moet ik sowieso alles inslaan?
Jaaaaahhhhh onze kinderstoel is zo een stuk leuker om te betalenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:24 schreef Malteser het volgende:
Vandaag zijn de mama mazzel dagen begonnen bij Prénatal. Belachelijke naam trouwens, alsof papa's geen korting willen...
Maar goed, er zijn wat dingen in de aanbieding. Niet heel spectaculair maar wellicht heeft iemand van jullie er wat aan.
De Tripp Trapp? Die staat hier ook op de wensenlijst.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:34 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhh onze kinderstoel is zo een stuk leuker om te betalen![]()
daar zaten wij al op te wachten
![]()
naja mijn schoonzus eigenlijk voor een cadeautje wat wij nog heeeeeeeeeeul niet weten![]()
hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |