quote:Op maandag 23 maart 2015 03:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
Renesse.. daar rijden niet eens treinen
Goddamn, reis om de wereld dan.
Maar zn zomervakanties zijn wel een groot feestquote:Op maandag 23 maart 2015 03:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nonsens. De bus van Renesse naar Middelburg is geen 10 euro.
Tevens, wie woont er in Renesse
Geen idee, ben er één keer geweest.quote:Op maandag 23 maart 2015 03:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar zn zomervakanties zijn wel een groot feest
Of is die tijd ook alweer voorbij?
aight glquote:Op maandag 23 maart 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen jongens
nog 4 uur slaap
slaaplekker tot straks
kbyequote:Op maandag 23 maart 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen jongens
nog 4 uur slaap
slaaplekker tot straks
Aight, glquote:Op maandag 23 maart 2015 03:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
mazzel!
En wat een puik idee om de oogjes te sluiten. Moet ik ook zo maar eens gaan doen.
Mogguh terug vanuit Limboquote:
this post is worthless without picsquote:Op maandag 23 maart 2015 11:10 schreef Crip het volgende:
Voel me echt een boss ass bitch vandaag, mijn make up zit zwaar goed.
Nietesquote:Op maandag 23 maart 2015 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
this post is worthless without pics
mot ich noa zitterd komme?quote:
oke, dm het adresquote:
beetje vreemd welquote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt aan het geilen op make up die ik heb besteld
hoeveel make up heb je?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een make-up fetisj. Word echt gelukkig van make-up verzamelen.
is toch best duur, of nie?quote:
Honderdenquote:
Ligt aan het merk. Make up die je bij de kruidvat kan krijgen is 10x goedkoper dan makeup van Dior. Maar dan heb je ook te maken met kwaliteitsverschil.quote:
Gewoon honderden euro's. Kan best zijn dat ik over de duizend zit dunno eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Centen, euro's, duizenden, miljoenen?
Dayum.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon honderden euro's. Kan best zijn dat ik over de duizend zit dunno eigenlijk
Yeah.. make-up kwasten zijn belangrijk my friend.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dayum.
Ook van die hele schildersdingen en zo? Met x-tal kleuren en kwastjes?
Uiteraard, dit wist ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Yeah.. make-up kwasten zijn belangrijk my friend.
Weet je nog..dat gevoel dat je gister bekeken werd?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet je nog..dat gevoel dat je gister bekeken werd?
Oh was jij dat, je mocht er ook gewoon gezellig bij komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet je nog..dat gevoel dat je gister bekeken werd?
Ik ben behoorlijk verlegen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Oh was jij dat, je mocht er ook gewoon gezellig bij komen.
en daar toch niet studeert, maar fokt..quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt that type of person dat te vinden is in het studie centrum tijdens haar pauzes.
quote:
Multitaskingquote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar toch niet studeert, maar fokt..
[..]
gewone cake is lekkerderquote:
ja, maar dat is meestal als ik een kater hebquote:Op maandag 23 maart 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen jullie dat, dat je iets kijkt en denkt, waarom kijk ik dit, maar toch blijft kijken?
Ik ben ondertussen 1 uur en 5 minuten verder.
RIP
Daar heb ik nu geen last van.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is meestal als ik een kater heb
Ja als ik naar mezelf kijkquote:Op maandag 23 maart 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen jullie dat, dat je iets kijkt en denkt, waarom kijk ik dit, maar toch blijft kijken?
Ik ben ondertussen 1 uur en 5 minuten verder.
RIP
ik heb toch wel een beetje naweeën van een onverwacht gezellige zondagquote:Op maandag 23 maart 2015 12:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar heb ik nu geen last van.
Hoe doe je dat toch
quote:
iig een geslaagde avond.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb toch wel een beetje naweeën van een onverwacht gezellige zondag
Jij bent toch Kjiem Kerdeshen? Dan heb je al een liefde.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef Crip het volgende:
Die vent van studie centrum heeft 2 foto's van zijn vrouw zo op zijn bureau staan. En die verwisselt hij regelmatig. Echt cute, ik wil ook liefde vinden.
Nee zijn dick was toch te groot voor mequote:Op maandag 23 maart 2015 12:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij bent toch Kjiem Kerdeshen? Dan heb je al een liefde.
Kenjo Wust toch?
dayum ik heb een scoop te pakkenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zijn dick was toch te groot voor me
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dayum ik heb een scoop te pakken
ff albert verlinda bellen brb
Feelsquote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef Crip het volgende:
Die vent van studie centrum heeft 2 foto's van zijn vrouw zo op zijn bureau staan. En die verwisselt hij regelmatig. Echt cute, ik wil ook liefde vinden.
dat kan niet. in de anus van kim kun je een vrachtwagen parkerenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zijn dick was toch te groot voor me
En dat hebben ze ook gedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan niet. in de anus van kim kun je een vrachtwagen parkeren
ik ga hier niet op klikkenquote:
Moet je wel tegen Fylax strijden, die wil haar ook.quote:
Zullen we haar dan maar maken?quote:
Maar fylax is 15 en wil in haar broekjequote:Op maandag 23 maart 2015 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet je wel tegen Fylax strijden, die wil haar ook.
Ik wil haar als een dochter niet als vriendinnetje....quote:Op maandag 23 maart 2015 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet je wel tegen Fylax strijden, die wil haar ook.
Wat is je afkomst, wil een mooie halfbloed baby.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we haar dan maar maken?
Hollandser dan mij kan je niet wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je afkomst, wil een mooie halfbloed baby.
half blank?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je afkomst, wil een mooie halfbloed baby.
hij?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
Omg ik was de enige hier en hij had pauze dus ik vergat dat ik op school was. Dus ik helemaal lachen met mn computer en meezingen komt hij opeens binnen
Je bent een interessant figuur merk ik al weerquote:Op maandag 23 maart 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
Omg ik was de enige hier en hij had pauze dus ik vergat dat ik op school was. Dus ik helemaal lachen met mn computer en meezingen komt hij opeens binnen
Die dude van het studiecentrumquote:
O ja?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent een interessant figuur merk ik al weer
Jup. En dat bedoel ik niet negatiefquote:Op maandag 23 maart 2015 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Die dude van het studiecentrum
[..]
O ja?
Oh okay mooi, thanks.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. En dat bedoel ik niet negatief
oke isgoedquote:Op maandag 23 maart 2015 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we nog een kindje maken of hoe zit dat?
Ja maar dan weet je alvast waar je aan toe bentquote:Op maandag 23 maart 2015 12:52 schreef Crip het volgende:
[..]
je weet dat baby's maken niet zo werkt he lieve schat
nee, je moet wel vaginapics terugsturenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:52 schreef Crip het volgende:
[..]
je weet dat baby's maken niet zo werkt he lieve schat
Was jij geen mod?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Middag ONZ kliek. Alles slecht? (variatie op "alles goed?")
hoef jij vandaag niks te doen op school?quote:
ik heb ooit voor mod gesolliciteerd. die plek heeft surge toen gekregenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mod zou zijn moet ik weer actiever worden. geen zin in.
En moeten ze me niet als mod hebben
wie heeft hij er voor afgezogen dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ooit voor mod gesolliciteerd. die plek heeft surge toen gekregen
ik dacht Opa.Bquote:Op maandag 23 maart 2015 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie heeft hij er voor afgezogen dan?
weet ik wie ik zou moeten hebbenquote:
ik heb al 3 uur aan school gewerkt en mijn kamer aardig opgeruimd. Nu maar even omeletje bakkenquote:
Productiefquote:Op maandag 23 maart 2015 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb al 3 uur aan school gewerkt en mijn kamer aardig opgeruimd. Nu maar even omeletje bakken
oke, kom je zo ophalenquote:
geloof er niks vanquote:
gaan we wel nog ijs eten?quote:
Jaaaa.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof er niks van
[..]
gaan we wel nog ijs eten?
ben ik weer niet genoeg voor jequote:
ja, sta ik voor niks voor de deur daar...quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sta ik voor niks voor de deur daar...
straks denken ze nog dat ik een drugsdealer ben ofzo
Oh nou ik ben er ook bijna, dan gaan wij wel samen een ijsje eten.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sta ik voor niks voor de deur daar...
straks denken ze nog dat ik een drugsdealer ben ofzo
ondertussen wel al redelijk wat drugs verkocht aan je mede scholieren.quote:
"joey doesn't share food"quote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh nou ik ben er ook bijna, dan gaan wij wel samen een ijsje eten.
Misschien kunnen we samen 1 ijsje nemen en samen likken
alleen als je je ijsje consumeert zoals je UI doet..quote:
Okay deal.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je je ijsje consumeert zoals je UI doet..
ik ben al een uur verliefd in haar ogen aan het starenquote:
Ja dat kan je wel leuk doen, maar als je in plaats daarvan nu even helpt haar vagijn open te knippen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al een uur verliefd in haar ogen aan het staren
dit klinkt nogal ranzigquote:Op maandag 23 maart 2015 14:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel leuk doen, maar als je in plaats daarvan nu even helpt haar vagijn open te knippen.
echt he, die fokker is ziek in zn hoofdquote:
Ondertussen ben jij al een uur verliefd in haar ogen te staren.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, die fokker is ziek in zn hoofd
ja, dat wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ondertussen ben jij al een uur verliefd in haar ogen te staren.
Is slechts 3 euro.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die lui hebben alleen AOW en zo mang
Welke meuk.quote:
Heb je niet geslapen dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij ben ik te lang wakker.
Mijn ogen doen helemaal facked up, ik kon niet eens whatsappen
Check mijn PoHiquote:
zomgquote:Op maandag 23 maart 2015 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Check mijn PoHi
Ik ben al een aantal dagen te veel aanwezig.
Dan moet je met mij appenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij ben ik te lang wakker.
Mijn ogen doen helemaal facked up, ik kon niet eens whatsappen
zou het dan beter gaan?quote:
Dat poppetje heeft ook wat met z'n ogen, dus idkquote:
Niet iedereen is perfectquote:Op maandag 23 maart 2015 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat poppetje heeft ook wat met z'n ogen, dus idk
Nietes, ik heb hele grote ogen. Dus dat is legit bewijs.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat poppetje heeft ook wat met z'n ogen, dus idk
Kjoetquote:Op maandag 23 maart 2015 16:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Crip & ik zijn picture perfect brah.
Goed punt wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nietes, ik heb hele grote ogen. Dus dat is legit bewijs.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Crip & ik zijn picture perfect brah.
2 min.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt wel ja.
Hoe lang heb ik om na te denken?
Ok.quote:
Hhhh nee, geef jouw nmmr.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb besloten.
Ik wacht op je DM.
#yolo
schattig deze kalverliefdequote:
Flipsquote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
de onzekerheid en het afwachten spat er vanaf,
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
de onzekerheid en het afwachten spat er vanaf,
Ej, ik probeer hard2get te spelen hier.quote:
hijs geak jonguhquote:
Jaaaa dikke doei.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ej, ik probeer hard2get te spelen hier.
Aight, al lees ik je berichten wss half ivm mijn ogen, of je moet ze oplezen.quote:
Sorry, ik dacht ik vertel het eind van het verhaal wel even gelijk. Maar ik begin wel rustig.quote:
spraakberichtjes natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 16:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, al lees ik je berichten wss half ivm mijn ogen, of je moet ze oplezen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht ik vertel het eind van het verhaal wel even gelijk. Maar ik begin wel rustig.
Er was eens een forum op het internet. Dit forum heette FOK! en groeide uit tot een groot forum. Veel mensen openden een account en zo op een dag deed de user bekend als Lt.Surge dat ook.
Lt.Surge postte hier en daar overal. Zijn posts werden gezien en hij werd geschikt bevonden voor een blauw tagje. Users die een blauw tagje hebben, zijn altijd meer gewild door het andere geslacht.
Zo kwam het dat Crip die in ONZ SC ook ging posten.
Langzaam maar zeker groeide er een band op tussen Lt. en Crip
Met hier en daar aftastende posts die vooral hun kalverliefde aantoonden.
En toen kwam Flippiee daar in ene tussendoor, als een boze heks.
Dachten Lt. en Crip dat ze het langzaam konden opbouwen, dan hadden ze dat verkeerd gedacht.
Flippiee spoilderde het afloop van hun verhaal, waardoor Lt. boos werd.
Hoe dit nu afloopt ziet u volgende week in Goede ONZ SC tijden. Slechte ONZ SC tijden
Baasquote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht ik vertel het eind van het verhaal wel even gelijk. Maar ik begin wel rustig.
Er was eens een forum op het internet. Dit forum heette FOK! en groeide uit tot een groot forum. Veel mensen openden een account en zo op een dag deed de user bekend als Lt.Surge dat ook.
Lt.Surge postte hier en daar overal. Zijn posts werden gezien en hij werd geschikt bevonden voor een blauw tagje. Users die een blauw tagje hebben, zijn altijd meer gewild door het andere geslacht.
Dachten Lt. en Crip dat ze het langzaam konden opbouwen, dan hadden ze dat verkeerd gedacht.
Hoe dit nu afloopt ziet u volgende week in Goede ONZ SC tijden. Slechte ONZ SC tijden
flips de boze heksquote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog!quote:
Ik lees nog helemaal niets hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, al lees ik je berichten wss half ivm mijn ogen, of je moet ze oplezen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week pas?! Zo lang wachten op Crip
#RIPSURGE
quote:
Ik vind dit zelf ook lastig om te geloven.quote:
Ja ik wacht toch nog op je nummer.quote:
Oh, k, dus ik hoef niet te wachten?!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
Ja dan heb ik toch een beter beeld bij hoe het afloopt.
Ik wees wel de man in deze relatie. Ga hem je ook nog echt geven ookquote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik wacht toch nog op je nummer.
Ik ben toch verlegen
Shit just got real.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wees wel de man in deze relatie. Ga hem je ook nog echt geven ook
Nee jij kan gewoon doorgaan, dan kan ik volgende week mijn verhaal afmaken.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, k, dus ik hoef niet te wachten?!
Al doe ik dat wss wel*pokes UI*
Aight, will do.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee jij kan gewoon doorgaan, dan kan ik volgende week mijn verhaal afmaken.
Wrm?Wiens UI wat is UI.
Goed zoquote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, will do.
Wat is UI
flip komanbrah
Koud. Zoals mijn hart.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Tevens Lt. Waarom heeft jouw UI nog sneeuw?
Dus je hebt wel een hart?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Koud. Zoals mijn hart.
Hele jaar door sneeuw jwz.
#geefhettoe
Welke Pokémon is het? Juist.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo
JA MAAR WAT POKE JE DAN
Ik ben een chick, bro.
Ja mang, ze zeggen van wel, dus ik geloof het allemaal maar gewoon.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een hart?
Nooit geweten.
Ja maarquote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Yippie, tickets in the pocket voor 23 mei
Toppers?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Yippie, tickets in the pocket voor 23 mei
ohhh zo. Er begint een kwartje heel langzaam te vallen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke Pokémon is het? Juist.
Dus ik doe ook rustuk aan jwz.
Sorry chick, bro.
Gewoon doen, wyfie, gewoon doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja mang, ze zeggen van wel, dus ik geloof het allemaal maar gewoon.
Bah, je zei schede.quote:
Mijn oren bloeden nu al.quote:
Kwartjesquote:Op maandag 23 maart 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh zo. Er begint een kwartje heel langzaam te vallen.
Waarom nou weer bro er achteraan
[..]
Gewoon doen, wyfie, gewoon doen.
Lt.Surge komt wel even langs.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
Mijn rug jeukt en moet ingesmeerd worden.Maar mijn zusje slaapt en verder niemand thuis
#thestruggleisreal
srry dame, dat kan ik crip niet aan doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
Mijn rug jeukt en moet ingesmeerd worden.Maar mijn zusje slaapt en verder niemand thuis
#thestruggleisreal
jij woont te ver wegquote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
#thestruggleisreal
Net zoals rijksdaalderquote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwartjes![]()
Mooie dingen waren dan.
En ik weet niet wat ik anders moet zeggen
En ok, ik ga het doen.
Die is met crip bezig, kijk maar post onder dezeequote:
tyquote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
srry dame, dat kan ik crip niet aan doen.
gl
Valt wel mee volgens mij.quote:
voor jou misschien, maar voor mij niet. of ze moet verhuisd zijn..quote:
kloptquote:
zou een moord doen om jouw rug in te mogen smerenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
k
[..]
kloptzou srs moord plegen om iemand mijn rug in te laten smeren.
Geen idee wat een moord daar aan bijdraagt maar hey.
Ik woon nog altijd in het pittoreske stadje ten noorden van Amsterdam.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou misschien, maar voor mij niet. of ze moet verhuisd zijn..
Zijn die er dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:44 schreef Flippiee het volgende:
i
[..]
Ik woon nog altijd in het pittoreske stadje ten noorden van Amsterdam.
dat zeg ik, andere kant van de wereld..quote:Op maandag 23 maart 2015 16:44 schreef Flippiee het volgende:
i
[..]
Ik woon nog altijd in het pittoreske stadje ten noorden van Amsterdam.
pittoresk niet, steden welquote:
nounounounounouquote:Op maandag 23 maart 2015 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zeg ik, andere kant van de wereld..
Ik woon zelf in een "stadje ten noorden van Amsterdam".quote:
Dat maakt toch niet uit? Of maakt hij dan halve foto's?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Wil mijn camera uittesten maar hij is niet volledig opgeladen
hai weepee, lkkre nerd van me xDquote:
genoeg steden ten noorden van amsterdamquote:Op maandag 23 maart 2015 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon zelf in een "stadje ten noorden van Amsterdam".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |