quote:Op maandag 23 maart 2015 03:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
Renesse.. daar rijden niet eens treinen
Goddamn, reis om de wereld dan.
Maar zn zomervakanties zijn wel een groot feestquote:Op maandag 23 maart 2015 03:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nonsens. De bus van Renesse naar Middelburg is geen 10 euro.
Tevens, wie woont er in Renesse
Geen idee, ben er één keer geweest.quote:Op maandag 23 maart 2015 03:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar zn zomervakanties zijn wel een groot feest
Of is die tijd ook alweer voorbij?
aight glquote:Op maandag 23 maart 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen jongens
nog 4 uur slaap
slaaplekker tot straks
kbyequote:Op maandag 23 maart 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen jongens
nog 4 uur slaap
slaaplekker tot straks
Aight, glquote:Op maandag 23 maart 2015 03:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
mazzel!
En wat een puik idee om de oogjes te sluiten. Moet ik ook zo maar eens gaan doen.
Mogguh terug vanuit Limboquote:
this post is worthless without picsquote:Op maandag 23 maart 2015 11:10 schreef Crip het volgende:
Voel me echt een boss ass bitch vandaag, mijn make up zit zwaar goed.
Nietesquote:Op maandag 23 maart 2015 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
this post is worthless without pics
mot ich noa zitterd komme?quote:
oke, dm het adresquote:
beetje vreemd welquote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt aan het geilen op make up die ik heb besteld
hoeveel make up heb je?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een make-up fetisj. Word echt gelukkig van make-up verzamelen.
is toch best duur, of nie?quote:
Honderdenquote:
Ligt aan het merk. Make up die je bij de kruidvat kan krijgen is 10x goedkoper dan makeup van Dior. Maar dan heb je ook te maken met kwaliteitsverschil.quote:
Gewoon honderden euro's. Kan best zijn dat ik over de duizend zit dunno eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Centen, euro's, duizenden, miljoenen?
Dayum.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon honderden euro's. Kan best zijn dat ik over de duizend zit dunno eigenlijk
Yeah.. make-up kwasten zijn belangrijk my friend.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dayum.
Ook van die hele schildersdingen en zo? Met x-tal kleuren en kwastjes?
Uiteraard, dit wist ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Yeah.. make-up kwasten zijn belangrijk my friend.
Weet je nog..dat gevoel dat je gister bekeken werd?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet je nog..dat gevoel dat je gister bekeken werd?
Oh was jij dat, je mocht er ook gewoon gezellig bij komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet je nog..dat gevoel dat je gister bekeken werd?
Ik ben behoorlijk verlegen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Oh was jij dat, je mocht er ook gewoon gezellig bij komen.
en daar toch niet studeert, maar fokt..quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt that type of person dat te vinden is in het studie centrum tijdens haar pauzes.
quote:
Multitaskingquote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar toch niet studeert, maar fokt..
[..]
gewone cake is lekkerderquote:
ja, maar dat is meestal als ik een kater hebquote:Op maandag 23 maart 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen jullie dat, dat je iets kijkt en denkt, waarom kijk ik dit, maar toch blijft kijken?
Ik ben ondertussen 1 uur en 5 minuten verder.
RIP
Daar heb ik nu geen last van.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is meestal als ik een kater heb
Ja als ik naar mezelf kijkquote:Op maandag 23 maart 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen jullie dat, dat je iets kijkt en denkt, waarom kijk ik dit, maar toch blijft kijken?
Ik ben ondertussen 1 uur en 5 minuten verder.
RIP
ik heb toch wel een beetje naweeën van een onverwacht gezellige zondagquote:Op maandag 23 maart 2015 12:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar heb ik nu geen last van.
Hoe doe je dat toch
quote:
iig een geslaagde avond.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb toch wel een beetje naweeën van een onverwacht gezellige zondag
Jij bent toch Kjiem Kerdeshen? Dan heb je al een liefde.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef Crip het volgende:
Die vent van studie centrum heeft 2 foto's van zijn vrouw zo op zijn bureau staan. En die verwisselt hij regelmatig. Echt cute, ik wil ook liefde vinden.
Nee zijn dick was toch te groot voor mequote:Op maandag 23 maart 2015 12:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij bent toch Kjiem Kerdeshen? Dan heb je al een liefde.
Kenjo Wust toch?
dayum ik heb een scoop te pakkenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zijn dick was toch te groot voor me
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dayum ik heb een scoop te pakken
ff albert verlinda bellen brb
Feelsquote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef Crip het volgende:
Die vent van studie centrum heeft 2 foto's van zijn vrouw zo op zijn bureau staan. En die verwisselt hij regelmatig. Echt cute, ik wil ook liefde vinden.
dat kan niet. in de anus van kim kun je een vrachtwagen parkerenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zijn dick was toch te groot voor me
En dat hebben ze ook gedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan niet. in de anus van kim kun je een vrachtwagen parkeren
ik ga hier niet op klikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |